Gå til innhold

Overreaksjon?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis du ikke hadde et spesielt nært forhold til moren din, og synes det er synd, hadde du reagert hvis en bekjent av henne skrev offentlig på sosiale medier at hun føler hun er datteren hennes?

Eller overreagerer jeg?

Anonymkode: f3ca4...84a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde synes det var sårt, men ikke gjort noe greie ut av det. 

Anonymkode: a6dae...33e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hadde synes det var sårt, men ikke gjort noe greie ut av det. 

Anonymkode: a6dae...33e

Det er ca en måned siden, har ikke nevnt det, og kommer ikke til å gjøre det heller. For øvrig ikke første gang jeg har kjent på at hun ikke bryr seg om meg, så mulig det har litt å si.

Anonymkode: f3ca4...84a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at det kan komme litt an på hva som er årsak til at man ikke har nært forhold... 
 

Anonymkode: ce904...31a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg hadde syns det hadde vært koselig for moren min dersom vedkommende var en ok person 

Anonymkode: d7653...97b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du ikke hadde et spesielt nært forhold til moren din, og synes det er synd, hadde du reagert hvis en bekjent av henne skrev offentlig på sosiale medier at hun føler hun er datteren hennes?

Eller overreagerer jeg?

Anonymkode: f3ca4...84a

Er du enebarn?

Anonymkode: e65e3...b9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår deg godt.

Det er helt i orden å føle det du føler. Tro aldri noe annet. Det er naturlig å føle noe stikk når man selv skulle ønske man hadde et nært forhold til sin mor, og en annen føler hun har det, men ikke du.

Ja, jeg har følt det. Samtidig har jeg prøvd å si til meg selv at det er hyggelig at min mor føler et spesielt nært forhold til en annen, eller en annen føler det for min mor. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg godt. Dette blir kanskje noe annet, men jeg hadde en barndomsvenninne som min mor likte så godt. Kjentes ut som at min personlighet var veldig feil mens det ikke var måte på hvor morsom og trivelig hun syntes venninnen min var.  Ikke så hyggelig følelse.

Anonymkode: 038ff...3c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...