Gå til innhold

Sex med lærer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du er i 20 åra og du hadde en lærer på ungdomskolen eller vgs som var digg/kjekk og dere plutselig møtest på byen, ville du prøvd å sjekke opp han/hun?? 

Tror du læreren ville gått for det?

Anonymkode: 8be85...365

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei. 

Men er det noen år siden skolen så er det jo lov å prøve seg. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, stan skrev:

Nei. 

Men er det noen år siden skolen så er det jo lov å prøve seg. 

😬😅

AnonymBruker
Skrevet

De prøver seg. Jeg sier alltid nei. 

Anonymkode: 02b83...ce4

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

De prøver seg. Jeg sier alltid nei. 

Hvorfor vil du ikke? Mann/dame? Tenker du på rykter elns?

AnonymBruker
Skrevet

Ja, de prøver seg, jeg sier også nei. Flere grunner til det, jeg er ikke veldig interessert, og dessuten jobber jeg på et relativt lite sted og jeg vil helst ikke være "den læreren".

Kvinne 31, forresten. 

Anonymkode: 6e507...1f6

• Liker 3
Gjest Stjernetåka
Skrevet

Selvfølgelig ikke. Totalt upassende. Jeg er selv lektor, og tanken er frastøtende.

Skrevet

Hadde en lærer på ungdomsskolen jeg traff igjen i voksen alder. Det ble en kortvarig greie ut av det 🙄

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tja, har en litt flørtete tone med en eks-lærer fra ungdomsskolen, men han er dessverre ikke singel, så det blir med flørtinga. Skulle han derimot plutselig ikke være singel lenger, så hadde jeg prøvd meg. 

Anonymkode: ccfe6...997

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, de prøver seg, jeg sier også nei. Flere grunner til det, jeg er ikke veldig interessert, og dessuten jobber jeg på et relativt lite sted og jeg vil helst ikke være "den læreren".

Kvinne 31, forresten. 

Anonymkode: 6e507...1f6

Samme her, jeg er 30 år. I utgangspunktet ser jeg ikke noe galt med å ha et rent seksuelt forhold til noen som er i starten av 20-årene (kunne aldri hatt et forhold med en som var så ung da), men tidligere elever blir helt feil for meg.

Anonymkode: 4de6d...494

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det lurer jeg også på.

MVH

Kontaktlærer for 10 B og svømmelærer som sender de unge lovende inn på Vidergående denne høsten.

Anonymkode: 2655f...d5f

Skrevet

Jeg er lærer (kvinne) og hadde ikke gått for noen tidligere elever. Mye av grunnen er fordi jeg ikke vil ødelegge mitt eget rykte, men også fordi jeg ønsker å være profesjonell.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er sammen med læreren jeg hadde på ungdomsskolen. Vært sammen i 10 år

Anonymkode: 2f261...267

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Anonymkode: 60915...693

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
På 29.7.2019 den 22.37, AnonymBruker skrev:

Tja, har en litt flørtete tone med en eks-lærer fra ungdomsskolen, men han er dessverre ikke singel, så det blir med flørtinga. Skulle han derimot plutselig ikke være singel lenger, så hadde jeg prøvd meg. 

Her gikk det litt i surr. Mente selvfølgelig om han plutselig ikke skulle være GIFT lenger 😂

• Liker 1
Skrevet

Da jeg gikk på VGS, fikk klassen en mattelærer vikar i en periode. Hun var 27 år og fantastisk vakker, du hadde aldri gjettet at hun var mattelærer hvis du så henne på gata for å si sånn. Lang historie kort, hun viste interesse for meg og samtidig prøvde hun hardt å ikke falle for fristelsen. Jeg var selvfølgelig helt gal etter henne jeg også. "Heldigvis" vikarperioden hennes var ikke så lang ellers så hadde jeg garantert stryket i mette det året, for jeg kunne IKKE  konsentrere meg i matte-timene.  

• Liker 1
Gjest Familytree
Skrevet
6 timer siden, kalaush skrev:

for jeg kunne IKKE  konsentrere meg i matte-timene.  

Uff jeg forstår deg

På 29.7.2019 den 7.34, AnonymBruker skrev:

ville du prøvd å sjekke opp han/hun?? 

kanskje hvis du er over 20 år og personlig, ville jeg ikke være sammen med en elever eller tidligere elever

AnonymBruker
Skrevet
På 29.7.2019 den 22.22, AnonymBruker skrev:

Hvorfor vil du ikke? Mann/dame? Tenker du på rykter elns?

Jeg er 45, kvinne.

For to år siden fikk jeg en telefon 0330 da jeg var på ferie med familien. Fikk høre jeg var MILF... Jeg pleier å få med meg de som liker meg på den måten, men han gikk under radaren... Seriøst. Jeg var 43 og han 18, med kviser og mest sannsynlig lite erfaren med kvinnelig anatomi. 

Jeg sier nei fordi det er uintr å ha sex med noen som er så mye yngre, bare for at de skal få et trofe. 

Skrevet
På 29.7.2019 den 22.28, Stjernetåka skrev:

Selvfølgelig ikke. Totalt upassende. Jeg er selv lektor, og tanken er frastøtende.

Helt enig!

AnonymBruker
Skrevet

Er det lov?

Anonymkode: a1c68...865

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...