Gå til innhold

Hjelp, what to do? (Langt)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har møtt denne kvinnen, vel ærlig talt så har vi visst om hverandre en liten stund. Men har først begynt å bli ordentlig kjent i det siste. Greia er at jeg alltid har likt henne litt. Hun er sykt kul og får frem alle de beste sidene i meg. Rundt henne er jeg den personen jeg ønsker å være hele tiden. 

Så måtte det jo skje at jeg ble betatt, ofcourse. En ukomplisert relasjon i mitt liv? Pfft lol. Anyway, betatt ble jeg og etter å ha blitt småkvalt av følelsen fikk jeg bekrefta det jeg hadde mistenkt basert på kroppsspråket hennes. Jeg var godt planta i vennezonen. Shit, well. Jeg liker denne dama såpass godt at jeg bestemte meg for å svelge følelsene, stoltheten og store mengder spytt jeg hadde samla opp i kjeften av nervøsitet og sa som så at jeg ikke hadde noen forventninger til henne og at mitt ønske var at hun var fri. Fortalte henne også at kanskje smaken hennes forandrer seg og det hun ikke tenner på den dag i dag kanskje kan bli hot om noen år (hun er 21 jeg noen år eldre). Og at selv om ikke livet mitt stopper opp av den grunn, så synes jeg hun er verdt å vente litt på. Hun blir borte i over ett år, så blir ikke så mye jeg får sett henne. 

Vel, dette kunne ha endt der. Men saken er at jo mer vi hang sammen etter denne samtalen jo mer virket det som at hun varmet opp til meg. Litt mindre platonisk og litt mer kjærlig. Jeg tenkte shit, her er det kanskje håp. Dere skjønner, dette er den første personen jeg har møtt på lenge som virkelig genuint gir meg glede av å se lykkelig. Så jeg er villig til å strekke meg langt for henne. 

Uansett, i helga nå så dro hun til denne fyren hun sier hun har hatt et godt øye til. Han bor ganske langt unna. Og jeg tenker, fair enough, jeg har lovd både meg selv å henne at det ikke er noen forventninger og at hun skal være fri. Sjalu blir jeg selvsagt men dette kan jeg ikke kontrollere, jeg kan kun kontrollere min reaksjon til denne sjalusien. Denne har jeg valgt å undertrykke. Uansett jo lengre ut i helga det går jo mer stressa blir jeg, jeg slutter å se på snappene hennes, ignorerer storyen hennes og prøver å holde hodet kaldt. Nå har hun vært der borte helt frem til i dag. Så enkel deduksjon viser jo til at de har det bra og at det gode som oppsto oss imellom blir glemt. Jeg merker det gjør vondt.

Jeg tror ikke jeg er i stand til å holde deg jeg lovde. Jeg tror jeg bare må bryte kontakten. For min egen del. 

Hva mener dere? 

Anonymkode: e0432...195

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aner ikke din alder, men dette er jo bare surr. Du klarer komme deg videre, du bestemmer selv hvordan du skal reagere på ting. Det er bare følelser, ikke farlig.

Bare kutt ut det jævla dumme snapchat tullet. Slett deg fra elle sosiale media, ikke pin deg selv med denne galskapen. Ta tilbake livet ditt, start å lev! Ikke fokuser på det at du skal ha en kvinne i livet, det er ikke verdt de mentale kreftene du bruker på det.

Anonymkode: 5d9ae...88d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts, 

Yeah spørsmålet var aldri hvorvidt jeg klarer å komme over det eller ikke. Steget mot å bryte opp er mye verre

Er jo glad i henne, og hun har ikke gjort meg noen urett

Anonymkode: e0432...195

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryt kontakten for nå, og la damen ta opp kontakten når det eventuelt passer henne. Ditt liv må få gå videre i mellomtiden. Ikke vent på noen som sier at de ikke er interessert. Det er mitt råd. 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, trådstarter

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Papirfly, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...