Gå til innhold

Kline offentlig

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva tenker dere om par som kliner offentlig? Ikke bare noen kyss, men med ordentlig tunge. 

Anonymkode: d3045...fc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenker at når man har tippet 16 år så kan man godt være litt mer diskré hvis det er folk rundt.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, FrøkenMånestråle skrev:

Jeg tenker at når man har tippet 16 år så kan man godt være litt mer diskré hvis det er folk rundt.

Hvorfor det?

Kan ikke folk rundt heller slutte med å blande seg i ting de ikke har noe med? 

Jeg tenker det er alt for lite slike ting for tiden. Vi lever i et samffunn der folk blir krenket og alvorlig psykisk syke hvis de ser noen gjøre det vår egen lille rødstrømpeverden ikke tillater.

I andre kulturer går de nakne rundt og har sex omtrent åpenlyst, men barna og folk forøvrig blir hverken krenket eller skadet på noe vis. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kendall

Jeg synes det er tankeløst, alle andre føler seg jo litt som "femte hjul på vogna" når par sitter oppslukt av hverandre sånn. Helt unødvendig synes jeg, man kan kline når man kommer hjem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er fint å kunne være lidenskapelig hvor som helst. 

Jeg bryr meg ikke om noen ser meg kline. Ikke mitt problem. Om noen har problemer med det, så får de la være å kikke. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke ha klint offentlig selv. Jeg syns ikke det tar seg ut. På samme måte som jeg ikke ville godtatt at typen klemte meg på puppen og lignende i offentligheten. Sistjeg klinte ute i offentligheten var jeg vel rundt 20 og klinte på byen i fylla. Ville uansett aldri klint med tunge.  

Anonymkode: 94479...017

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, FrøkenMånestråle skrev:

Enig, men samtidig, hvis jeg selv er skikkeleg forelsket da gir jeg f i hva andre mener.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig krenkende å se på, skulle vært lovforbud.

Anonymkode: edb6c...12c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Utrolig krenkende å se på, skulle vært lovforbud.

Anonymkode: edb6c...12c

Krenkende?? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe av det fjolleste jeg ser

Anonymkode: 69e75...55a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Kendall skrev:

Jeg synes det er tankeløst, alle andre føler seg jo litt som "femte hjul på vogna" når par sitter oppslukt av hverandre sånn. Helt unødvendig synes jeg, man kan kline når man kommer hjem

Å vente helt til man kommer hjem når man kliner er ikke særlig romantisk, iallfall ikke hvis man er mer enn tre minutter hjemmefra.

PS. Vi har tippet 16 og er middelaldrende, men kyssing titt og ofte holder nyforelskelsen ung.

Endret av I Grosny
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så glan en annen vei. Problem løst.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingenting imot det når jeg ser par som tydeligvis ikke har sett hverandre på lenge som står å klemmer og kysser/kliner, ser det ofte på f.eks flyplassen. Det er jo bare koselig. Gjensynsglede. 😁

Anonymkode: 8eefb...f3f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er kjempekoselig når par viser kjærligheten sin offentlig.
Vel... tafsing, hånd-ned-i-buksa og over kanten heftig klining setter jeg ikke pris på. Det blir for kleint.
Men kosing, nussing, kyssing, lett klining og klemming synes jeg er fint. Synes det samme om foreldre som viser kjærlighet til sine barn: klemming og leking og latter.
Herlig!

Husker det var en periode jeg ikke likte det. Da var jeg ulykkelig i forholdet mitt/singel, sur og bitter og misunnelig på alle lykkelige par. Ville helst at de skulle være like ulykkelig som meg. 😂

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Alterego666
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å ikke beherske bruk av adjektiver er mest fjollete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666

Folk som ikke liker tegn på kjærlighet i det offentlige rom bør se begynnelsen og slutten på Love, Actually om og om igjen til de kommer på bedre tanker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer vel an på tid og sted, og hvor "heftig" klining som pågår..
På flyplassen, togstasjonen bussholdeplassen osv. når par som ikke har sett hverandre på en stund, eller som skal reise fra hverandre viser kjærlighet med å gi hverandre lange kyss synes jeg det er helt greit.
Har ingenting i mot at par viser sin kjærlighet til hverandre på offentlige stede.

Så er vel spørsmålet når det blir for "heftig" vel tenker at hånda under bukselinningen, tafsing på hennes pupper osv. kan godt holdes til det private.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...