Tran09 Skrevet 28. juli 2019 #1 Del Skrevet 28. juli 2019 Var aktiv i ned-i-vekt-trådene, men falt helt av lasset og klarer ikke å forplikte meg til å logge der hver uke. Så jeg forsøker en egen dagbok-tråd Den 15 september skal jeg løpe min andre 3000 meter som organisert løp, men jeg konkurerer kun med meg selv. I går løp jeg den på 17 minutter og 45 sekunder. Den 15 september skal jeg ta så mange armhevinger jeg klarer, i går før 3000m tok jeg 5 stk. Den 15 september skal jeg ta så mange situps jeg klarer, i går tok jeg 22 stk. Den 15. september skal jeg ta så mange liggende pullups jeg klarer, i går tok jeg 2 stk. Den 15. september håper jeg at jeg har gått ned minst 7 kilo fra startvekt på 92 (jeg tror de første 3 vil være vannvekt første uken). I kveld veide jeg 92 kilo. Er under 30 år, men har lenge slitt med overspising, tvangsspising, straffe meg selv med å spise kalorier uten at jeg verken er søtsugen eller sulten og har ett relativt usunt forhold til mat. Tenker å bruke denne dagbok-tråden til å skrive ned mine utfordringer med mat og trening underveis som jeg møter dem, og loggføre treningsøktene mine grovt sett her. Treningsplanen min uke 31 er grovt sett: Mandag: -Løpe intervaller. 8*400 meter, på friidrettsbane. Sone 4, altså pulsen skal være på mellom 178-188. -3*5 pushups -4 negative pullups -Abs of steel-workout -Noen øvelser jeg har fra fysioterapaut, ikke noe som blir fokusert noe særlig på i denne dagboken. Tirsdag: -Løpe/gå langkjøring med 145-165 i puls. Minst 75 minutter. I skogen, topptur. -3*5 pushups -4 negative pullup -Fysioterapien. Onsdag: -Løpe intervaller. 20*45 sekunder, 15 sekunder pause. Sone 5, puls på 187-maks. På grusbane -3*5 pushups -4 negative pullups -Abs of steel-workout -Fysioterapien. Torsdag: -3*5 pushups -4 negative pullups -Fysioterapien. Fredag: -Løpe/gå langkjøiring med 145-165 i puls. Minst 75 minutter. I skogen -3*5 pushups -4 negative pullups -Fysioterapien. -Abs of steel-workout Lørdag: -Løpe en runde på 3000 meter, uten tid men med 180-185 i puls, på friidrettsbane. -Fysioterapien Søndag: -Fysioterapien Matramme: Alt logges i Lifesum. Ca 1500 kcal. (Dette er bare en ramme, ikke fullverdig måltidsplan eller sammensetting) -Drikke (minst) 2 liter vann, helst 3 når det er så varmt -En middag -Spise 3 gulerøtter -Drikke en kopp te uten sukker -En banan -Grovt brød med leverpostei eller rugsprød med leverpostei og agurk -Lett cottage chees i smoothe (200 gr jordbær, 100 gram blåbær og 100 gram diverse bær og 2 dl vann) Ønsk meg lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå