AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #1 Skrevet 28. juli 2019 Hei. Jeg har i flere år slitt med vannlekkasje i en alder av 20 år. Ikke født eller noe. Underlivstrening har ingen funksjon. Jeg har nå time hos gynekolog på sykehuset. Men har begynt å lese at en av behandlinger er TVT operasjon. Noen som har erfaring med dette eller en annen type behandling. Hvordan gikk det fra første konsultasjon til operasjon? Anonymkode: 5178f...2dd
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #2 Skrevet 28. juli 2019 Kjenner ei som har tatt denne operasjonen, men etter 2 barnefødsler. Tviler sterkt på at du blir tilbudt en slik operasjon iom du ikke har født og er såpass ung. Varigheten av et slikt inngrep er dessverre ikke permanent. Varer i 10-15 år. Du blir nok undersøkt grundig og får sikkert et treningsopplegg i samarbeid med fysioterapeut. Anonymkode: d78bd...92a
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #3 Skrevet 28. juli 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei. Jeg har i flere år slitt med vannlekkasje i en alder av 20 år. Ikke født eller noe. Underlivstrening har ingen funksjon. Jeg har nå time hos gynekolog på sykehuset. Men har begynt å lese at en av behandlinger er TVT operasjon. Noen som har erfaring med dette eller en annen type behandling. Hvordan gikk det fra første konsultasjon til operasjon? Anonymkode: 5178f...2dd Vannlekkasje har man ikke fra undrrliv/urinveiet, da har man urininkontinens. Altså man lekker urin. Der finnes mange behandlingsformer, tilpasset åtsaken til at du har inkontinens. Anonymkode: 69668...aeb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå