Gå til innhold

Skal jeg bare gi faen i han?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har truffet en kar via tinder. Vi skrev lenge med hverandre før vi møttes. Nå har vi møttes noen ganger, og siste gang vi møttes sov jeg over hos han og "ting" skjedde. Han virker som en ålreit kar, og han har virket som han har vært interisert hele tiden, og han har ikke gitt uttrykk for at det bare var en ting han var ute etter.

Men etter jeg sov over hos han dro jeg på tur sammen med noen venner, til en plass der det ikke var mobildekning. Når jeg kom tilbake dagen etter hadde jeg fått noen snaps fra han som var helt vanlige snaps som han har brukt og sende tidligere. Men så hadde han også sendt en melding om at han hadde fått litt noya for om jeg gikk på prevensjon. Hvor jeg svarte at han skulle ta det med ro, for jeg hadde kommet til å sagt i fra førut om jeg ikke gikk på prevensjon. Fikk aldri noe svar tilbake.

Hørte ikke noe mere fra han, så jeg sendte han en snap idag. Han ga bare et kort svar, og det var liksom ikke noe mere.. 

Jeg har egentlig ikke noe sånn spesielt tro på nettdating i den forstand, og regner ikke med at det vil bli noe mere her heller. Men har liksom ikke helt lyst til å gi han opp heller, da han virker som en grei fyr og jeg har lyst til å bli bedre kjent med han.

Skal jeg bare gi faen og drite i han, og evt se om han tar kontakt? Eller skal jeg ta kontakt å se om han viser mer interesse etterhvert? 

Anonymkode: cd3b0...ba7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du er usikker på om du skal gi faen i en fyr er svaret alltid at du skal gi faen i fyren.

Anonymkode: c7225...e15

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Hvis han fikk noia for om du brukte prevensjon, høres det for meg ut som om han ikke ser for seg en framtid med deg. Jeg hadde gitt faen i hele fyren. Hadde han virkelig vært interessert, hadde han vist interesse. 

Anonymkode: 56d57...305

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bare gi faen. Gjør det for din egen skyld. Traff en fra tinder en periode selv og jeg sa jeg var ute etter noe seriøst og ikke bare sex. Han sa han og var det. Virket grei og alt sånn, men etter noen ganger hadde vi sex og etter det ble han bare en ignorant dritt. Spurte om det var noe galt og sånn, men nei han hadde bare mye og gjøre bla bla. Tenkte jeg skulle være tålmodig og chill, så jeg maste ikke, men foreslo møter og hver gang avlyste han rett før med de tåpeligste unnskyldninger, og jeg angrer så på at jeg lot meg selv bli behandlet sånn. Følte meg så dum i ettertid. 

Så bare dropp før du gjør samme tabbe som meg. 

Anonymkode: 041f3...f88

• Liker 5
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har truffet en kar via tinder. Vi skrev lenge med hverandre før vi møttes. Nå har vi møttes noen ganger, og siste gang vi møttes sov jeg over hos han og "ting" skjedde. Han virker som en ålreit kar, og han har virket som han har vært interisert hele tiden, og han har ikke gitt uttrykk for at det bare var en ting han var ute etter.

Men etter jeg sov over hos han dro jeg på tur sammen med noen venner, til en plass der det ikke var mobildekning. Når jeg kom tilbake dagen etter hadde jeg fått noen snaps fra han som var helt vanlige snaps som han har brukt og sende tidligere. Men så hadde han også sendt en melding om at han hadde fått litt noya for om jeg gikk på prevensjon. Hvor jeg svarte at han skulle ta det med ro, for jeg hadde kommet til å sagt i fra førut om jeg ikke gikk på prevensjon. Fikk aldri noe svar tilbake.

Hørte ikke noe mere fra han, så jeg sendte han en snap idag. Han ga bare et kort svar, og det var liksom ikke noe mere.. 

Jeg har egentlig ikke noe sånn spesielt tro på nettdating i den forstand, og regner ikke med at det vil bli noe mere her heller. Men har liksom ikke helt lyst til å gi han opp heller, da han virker som en grei fyr og jeg har lyst til å bli bedre kjent med han.

Skal jeg bare gi faen og drite i han, og evt se om han tar kontakt? Eller skal jeg ta kontakt å se om han viser mer interesse etterhvert? 

Anonymkode: cd3b0...ba7

tror det er bare å drite i han. Kommunikasjon igjennom sånne kanaler skaper mange forvirring, bør unngås når man er i dating fase. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...