AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #1 Skrevet 28. juli 2019 Jeg begynte på cymbalta for et par uker siden pga kroniske smerter. Merket raskt at det hjalp på smertene og de fleste bivirkningene har gitt seg. Det som derimot ikke har gitt seg er at jeg ikke er i stand til å få orgasme nå, noe som tidligere har vært nesten for enkelt.. Ser at cymbalta står høyt opp på lista over medisiner med denne bivirkningen, men er det likevel sannsynlig at dette også vil gå over? Noen som har noen erfaringer? Jeg sliter også veldig med å sovne etter jeg måtte slutte på andre medisiner som har hjulpet meg med det de siste årene. Vet derfor ikke om dette er normalen min, eller en bivirkning.. Ender med å ta sovemedisiner langt utpå natta. Har egentlig fått de for å ta første gangen jeg våkner, men jeg sovner jo ikke.. Noen erfaringer rundt dette? Finnes det noe som kan dempe disse bivirkningene unntatt å gå ned i dose/slutte? Vil jo ikke det da det endelig er noe som hjelper mot smertene. Anonymkode: a5e13...939
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå