Gå til innhold

Karuseller i voksen alder


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vurderer å ta en tur i en fornøyelsespark, type Tusenfryd/Gröna Lund. Har ikke barn, så det blir for å ta karuseller selv. Syntes det var veldig gøy tidligere. 

Men så slår det meg: jeg er snart 30 år nå og har sikkert ikke tatt karuseller siden jeg var 15 år... Vil jeg takle å ta karuseller nå? 😅😳 Er så kjipt om jeg bruker 4-5 hundre kroner på billett og ender opp med å bli kvalm eller uvel allerede på første turen...

Er forøvrig i god fysisk form. 😂

Noen som har erfaringer? Er det fortsatt bare gøy med karuseller selv om man begynner å dra på årene? Tips til forholdsregler når det gjelder drikke og matinntak o.l.? 🥳

Anonymkode: 52885...e7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg prøvde, men hadde ingen glede av det. Ble ikke dårlig, men hadde det heller ikke gøy. Tømmerrenne var litt gøy da, og sånne krasjbiler.Det er jo bare å prøve en gang, ville unngått søte ting/snacks/is og alkohol før,. 

Anonymkode: 32a79...c86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 44 år, og elsker fremdeles karuseller. Har imidlertid tatt karusell jevnlig hele livet. 

Anonymkode: 6b984...04d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berg og dalbaner (de klassiske lagd av tre) er fortsatt veldig morsomme. Men har ingen glede av karuseller som snurrer rundt, opp/ned og de ekstreme har jeg ingen glede av lenger. 

Anonymkode: cab8a...a4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Berg og dalbaner (de klassiske lagd av tre) er fortsatt veldig morsomme. Men har ingen glede av karuseller som snurrer rundt, opp/ned og de ekstreme har jeg ingen glede av lenger. 

Anonymkode: cab8a...a4b

Samme her! 

Anonymkode: bfe8e...925

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tåler ikke karuseller lenger etter at jeg ble voksen, etter to turer blir jeg kjempedårlig 😣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal ikke ta fra dere gleden, men ville nok trukket godt på smilebåndet om jeg så en 30-40-åring som surret rundt i lekebil sammen med småungene :popcorn:

Anonymkode: 6a7dd...cf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...