AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #1 Skrevet 28. juli 2019 Hei, jeg skal ha fest om ca 2 uker og har planer om å bruke en lydplanke jeg har med tv’en som høyttaler. Lydplanken står som sagt koblet til tv, men der vi skal sitte er et stykke unna tv’en. Jeg er på ferie nå og får ikke sjekket dette før rett før festen. Går det ann å flytte lydplanken til kjøkkenet? Jeg mener at lydplanken er koblet til veggen i en stikkontakt, og er koblet til tv’en med tre sånne farga ledninger, vet ikke hva de heter, men er vertfall en rød, en gul og en hvit ledning. Er dette mulig?? Et annet spørsmål jeg har: jeg har 2 stk av samme lydplanke, er det mulig å få spilt samme sang på begge lydplankene på likt? Slik at vi kan ha en i stue og en på kjøkken? De har bluetooth begge to Anonymkode: e61fc...332
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #2 Skrevet 28. juli 2019 Det går fint å flytte planken, kablene heter RCA og de trenger du ikke tenke på hvis du bruker BT. Lydplanken har ganske sikkert tilkobling for AUX i tillegg til RCA, BT og HDMI. Teoretisk så kan du koble begge plankene til samme lydkilde via RCA hvis du har en overgang fra AUX til RCA, da må du koble rød og hvit på hver sin planke men det er upraktisk og gir ikke bedre lyd. Du får bare høyre og venstre kanal på hver sin planke. Anonymkode: e8b31...123
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå