Gå til innhold

'Sydenhatet''


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så det sto i en overeskrift i avisen. Er det så ille nå? At de rett og slett begynner å hate visse folkegrupper som reiser ned dit? Jeg kan jo forstå det. Blir ofte litt lutalei turistsesongen når vi er i august her i Norge, men kan jo ikke gå noen steder uten lang kø og turister overalt. Så de har min sympati når det er slikt for de hele året, og i tillegg oppfører mange seg som komplett idioter. Huff sier jeg.

Hva kan vi gjøre for å få nordmenn til å oppføre seg bedre og respektere deres land og regler når de er i syden?

Anonymkode: 386c1...197

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så det sto i en overeskrift i avisen. Er det så ille nå? At de rett og slett begynner å hate visse folkegrupper som reiser ned dit? Jeg kan jo forstå det. Blir ofte litt lutalei turistsesongen når vi er i august her i Norge, men kan jo ikke gå noen steder uten lang kø og turister overalt. Så de har min sympati når det er slikt for de hele året, og i tillegg oppfører mange seg som komplett idioter. Huff sier jeg.

Hva kan vi gjøre for å få nordmenn til å oppføre seg bedre og respektere deres land og regler når de er i syden?

Anonymkode: 386c1...197

Jeg tenker det største problemet er ungdommer som ødelegger,sloss og fester. 

Anonymkode: a7ce6...2f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Største problemet er voksne folk som ikke er voksne. overvektige som går halvnakne, i baris hele tiden, drikker mye, er rautere/høylytte og harry, halchubby voksne damer som flyr rundt i fylla og flørter med yngre utenlandske menn, og halveite/gamle gubber som prøver seg på barn/ungjenter.

Også burde foreldre nekte unga sine under 18 å feriere. Når man er myndig kan man dra på tur om man betaler selv og er selvstendige.

 

Alle mellomting fra unge voksne - godt voksne som oppfører seg normalt er flott.

Anonymkode: 1f973...309

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde turister klart å oppføre seg ordentlig, holde fylla på et lavt nivå og følge normer der de er på besøk, så hadde det nok aldri oppstått noe hat mot turister heller. Dette gjelder forøvrig ikke bare nordmenn, men alle som reiser nedover. Tviler på at engelskmenn eller svensker er noe bedre enn oss nordmenn. Men det er tydelig at syden har blitt en eneste stor fest for nordmenn. Alkohol fra morgen til kveld, raver rundt og oppfører seg dårlig. Jeg skjønner godt at folk får nok. Jeg blir flau over hvordan nordmenn holder på i syden. 

Anonymkode: f79e0...7b3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.7.2019 den 16.29, AnonymBruker skrev:

Hadde turister klart å oppføre seg ordentlig, holde fylla på et lavt nivå og følge normer der de er på besøk, så hadde det nok aldri oppstått noe hat mot turister heller. Dette gjelder forøvrig ikke bare nordmenn, men alle som reiser nedover. Tviler på at engelskmenn eller svensker er noe bedre enn oss nordmenn. Men det er tydelig at syden har blitt en eneste stor fest for nordmenn. Alkohol fra morgen til kveld, raver rundt og oppfører seg dårlig. Jeg skjønner godt at folk får nok. Jeg blir flau over hvordan nordmenn holder på i syden. 

Anonymkode: f79e0...7b3

Enig. Jeg har ikke lyst til å si at jeg er Norsk. Da tror de jeg driver med samme ufyselige oppførselen også.

Anonymkode: c45f2...318

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forståelig. Mange nordmenn som opptrer like respektløst i utlandet som utlendinger gjør i Norge. Idioti.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peanut
På 28.7.2019 den 14.57, AnonymBruker skrev:

At de rett og slett begynner å hate visse folkegrupper som reiser ned dit? 

Anonymkode: 386c1...197

Så er det jo det da, å skille klinten fra hveten siden ikke alle oppfører seg slik :sleep: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.7.2019 den 16.25, AnonymBruker skrev:

Største problemet er voksne folk som ikke er voksne. overvektige som går halvnakne, i baris hele tiden, drikker mye, er rautere/høylytte og harry, halchubby voksne damer som flyr rundt i fylla og flørter med yngre utenlandske menn, og halveite/gamle gubber som prøver seg på barn/ungjenter.

Også burde foreldre nekte unga sine under 18 å feriere. Når man er myndig kan man dra på tur om man betaler selv og er selvstendige.

 

Alle mellomting fra unge voksne - godt voksne som oppfører seg normalt er flott.

Anonymkode: 1f973...309

Du liker virkelig ikke overvektige mennesker, du. 

Anonymkode: ffbdc...728

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...