SardintrollReturns Skrevet 19. august 2019 #41 Skrevet 19. august 2019 Det hender at jeg dropper trusa dersom jeg er alene hjemme og har på joggebukse, yogabukse eller tights og ikke skal noe sted, ellers bruker jeg alltid undertøy. 2
Bamseklemmer Skrevet 19. august 2019 #42 Skrevet 19. august 2019 Skulle ønske jeg kunne brukt skjørt uten truse, såå sinnsykt deilig å kjenne det tunge beistet henge fritt. Det eneste problemet mitt er at det renner smøremiddel ut av han hele tiden🤭😌
Hr. Aktiv Skrevet 19. august 2019 #43 Skrevet 19. august 2019 2 minutter siden, museslikker69 skrev: Skulle ønske jeg kunne brukt skjørt uten truse, såå sinnsykt deilig å kjenne det tunge beistet henge fritt. Det eneste problemet mitt er at det renner smøremiddel ut av han hele tiden🤭😌 Samme problem som meg høres det ut som. Av og til er det sjenerende. 1
Bamseklemmer Skrevet 19. august 2019 #44 Skrevet 19. august 2019 Akkurat nå, Hr. Aktiv skrev: Samme problem som meg høres det ut som. Av og til er det sjenerende. Har faktisk vurdert Tena-Lady, men det ser såå jævla snålt ut😝Akkurat nå bruker jeg tuppen av en ballong rundt kukhodet, det samler seg i den, og det går godt å runke alikevel🤫Tipset fikk jeg fra ei på KG😂
Hr. Aktiv Skrevet 19. august 2019 #45 Skrevet 19. august 2019 4 minutter siden, museslikker69 skrev: Har faktisk vurdert Tena-Lady, men det ser såå jævla snålt ut😝Akkurat nå bruker jeg tuppen av en ballong rundt kukhodet, det samler seg i den, og det går godt å runke alikevel🤫Tipset fikk jeg fra ei på KG😂 Det blir litt bedre med årene. ten og 20 årene var ille.
Bamseklemmer Skrevet 19. august 2019 #46 Skrevet 19. august 2019 2 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Det blir litt bedre med årene. ten og 20 årene var ille. Nei, det stikk motsatt til meg, bare gled deg til du nærmer deg 50😂 Neida, det kommer av mine daglige trening av kegel øvelse, eller vippe øvelser om du vil. Sædproduksjonen er doblet også😝
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå