AnonymBruker Skrevet 29. juli 2019 #21 Skrevet 29. juli 2019 7 timer siden, Peanut skrev: Med mindre det er noe spesielt eller jeg «må» så går jeg uten både bh og truse Jeg får heller ikke særlig med utflod så jeg synes ikke det gjør noe. Går hovedsakelig i lårkorte kjoler eller legglange kjoler. Flasher ikke. Lukter heller ikke som en gris, så ser ikke helt problemet. Suck it up. Du flasher om kjolen blåser Anonymkode: 9a4d8...20f
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2019 #22 Skrevet 29. juli 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kunne aldri falt meg inn å gå uten truse under kjole eller skjørt. Med en gang vinden blåser ser man jo rett inn. Nei, takk. Jeg går alltid med truse, shorts uten søm og hotpants som går til lårene (to lag sort slik at det ikke er gjennomsiktig). Altså tre lag under kjolen slik at det ikke gjør noe om den fyker opp. Anonymkode: 9a4d8...20f Det er jo rigid. Du faller jo utfor i andre enden av skalaen her. Og har helt sikkert vært mye klam mellom bena. Anonymkode: bdf99...ce8
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2019 #23 Skrevet 29. juli 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er jo rigid. Du faller jo utfor i andre enden av skalaen her. Og har helt sikkert vært mye klam mellom bena. Anonymkode: bdf99...ce8 Ja, jeg sikrer alltid med to/tre lag. Gjør det på overkroppen også. Bh, sportsbh/singlet + topp. Anonymkode: 9a4d8...20f
Gjest Kritt Skrevet 29. juli 2019 #24 Skrevet 29. juli 2019 På 28.7.2019 den 14.34, CabinCruiser skrev: Har sjelden/aldri truser på hjemme, eller undertøy. Jeg er den som slår meg inn døra og det første jeg gjør er å skifte til yogabukser/behagelig taits og stooor skjorte. Jeg regner hjemmet som mitt fristed og der må jeg få ha den bekledningen jeg vil. Det har også hendt at jeg har gått uten truser under skjørt/kjole, men jeg syns ikke det er spesielt gøy egentlig. Har ingen lange kjoler, og jeg føler meg for lett eksponert uten truser i knelange skjørt/kjoler. Ikke kan man sette seg noen plass heller. Også hender det at jeg går uten truser under treningsklærne. Det er mer normalt enn mange tror, syklister bruker bla ikke truser Er 34 Tviler på at det var truseløs under joggebukser kåte trådstarter har i tankene 🤪
Gjest bienvilleparish Skrevet 29. juli 2019 #25 Skrevet 29. juli 2019 På 28.7.2019 den 14.32, AnonymBruker skrev: Jeg går aldri uten. Særlig ikke på varme dager, man blir svett og klam det nede og det blir hvertfall ikke bedre av å ikke ha truser på. Tenker også på utflod som ellers ville lagt seg i trusa, skal dette gnis mellom låra? Huff nei, tror dette kun er en guttedrøm eller kåte kvinner. Anonymkode: 9f358...cf6 Tenkte det samme
CabinCruiser Skrevet 29. juli 2019 #26 Skrevet 29. juli 2019 4 minutter siden, Kritt skrev: Tviler på at det var truseløs under joggebukser kåte trådstarter har i tankene 🤪 Tenker du har rett🤣 2
Gjest Peanut Skrevet 29. juli 2019 #27 Skrevet 29. juli 2019 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du flasher om kjolen blåser Anonymkode: 9a4d8...20f Ikke nødvendigvis
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2019 #28 Skrevet 29. juli 2019 29 minutter siden, Peanut skrev: Ikke nødvendigvis Hvordan unngår du det? Anonymkode: 9a4d8...20f
Gjest Peanut Skrevet 30. juli 2019 #29 Skrevet 30. juli 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan unngår du det? Anonymkode: 9a4d8...20f Passer på kjolen når det blåser? Det er ikke sånne kjoler som blåser særlig opp når det blåser, men nå er jeg ikke et forblåst sted. Kler meg som regel etter forholdene da 👀
AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 #30 Skrevet 1. august 2019 Jeg går ofte uten, så lenge jeg ikke har stramme bukser eller korte kjoler feks. Sliter ikke med utflod og kan ikke huske sist jeg hadde feks sopp - noe jeg hadde mye før, også syns jeg det er fritt og godt uten 😉 Anonymkode: 15a46...fc0
SoWhat? Skrevet 1. august 2019 #32 Skrevet 1. august 2019 Det gjorde jeg her om dagen. Hadde dusja og dro på meg en kjole til leggene for ikke å gå naken forbi vinduet i gangen, for det er stort sett alltid folk i bakgården hvor de kan se inn. Og jeg måtte til soverommet fordi jeg hadde glemt truse. På vei til soverommet ringte telefonen og jeg tok den. Etter samtalen ryddet jeg sammen det jeg skulle ha ned meg, og så ut i bilen. Var litt stresset fordi tlf-samtalen hadde tatt litt tid; så jeg tok på sandalene og srinter ut med mapper og satt meg i bilen og kjørte. På jobb gikk jeg altså trysekøs og oppdaget det på toalettet etter et par timer. Kjolen er ikke i tykt stoff akkurat, så jeg var sjeleglad for at den har nye abstrakt mønster som er mye mørkt! Derfor gikk jeg truseløs. Fatter ikke hva noen syns er spennende med det. Syns det er urenslig også 🤔 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 #33 Skrevet 1. august 2019 Ja, noen ganger. Dropper ofte truse om jeg har strømpebukse.. Eller hjemme.. Sover naken.. Kan gå i vide bukser eller shorts hjemme.. Når jeg er i et forhold kan jeg gå truseløs om mannen liker det, det tenner meg noe voldsomt å ha den hemmeligheten sammen og vissheten om at han kan forsyne seg når som helst 😍😍 Anonymkode: 7108f...8f2
barbent Skrevet 1. august 2019 #34 Skrevet 1. august 2019 Bruker alltid truse, skulle gjerne gått uten, men har mye utflod som renner nedover innsiden av lårene mine Må også ha truse når jeg sover Bruker kun truse for å holde truseinnlegg på plass, og skulle så gjerne gått uten. Går mye naken hjemme, sitter da alltid på håndkle i møbler, er da også lett å fjerne utflod som kommer.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 #35 Skrevet 2. august 2019 Jeg har omtrent aldri på meg truse hjemme. Går truseløs under joggebukse eller shorts, vasker de bare oftere enn jeg ville gjort dersom jeg brukte truse. Slet mye med sopp før, men det er blitt mye bedre etter at jeg droppet trusen oftere. Har en del utflod, men det som havner på lårene vasker jeg bare ved toalettbesøk. Anonymkode: 35e56...06b
Geojak Skrevet 2. august 2019 #36 Skrevet 2. august 2019 En "gammel" fantasi det at kona skulle gå truseløs ute, og tilfeldigvis vise meg det ved en anledning. Den gang en spennende fantasi 😊 Mange av dere som har svart her har vel sablet ihjel den fantasien, som mann tenkte jo aldri jeg på utflod som kan renne nedover.. Høres jo ikke direkte behagelig eller tennende ut det. Får vel heller satse på hun går i noe lett sexy undertøy istedenfor, og overlater det som er på innsiden av det til fantasien, inntil vi kommer hjem og det taes av 😉
AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 #37 Skrevet 2. august 2019 Harry-begrepet ble funnet opp når man skulle karakterisere damer som går uten truse under skjørt. Det er kun trist med slike damer. Anonymkode: 0b37e...88a 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 #38 Skrevet 2. august 2019 Jeg går så og si alltid uten truse. Men nå sliter jeg ikke med noe særlig utflod eller lukt Anonymkode: 0737a...409
StovnerJune Skrevet 19. august 2019 #39 Skrevet 19. august 2019 Er det varmt ute så gjør jeg ofte det. Det må ikke være noe seksuelt heller, er bare behagelig. Passer selvfølgelig på at jeg har på kjole/skjørt som egner seg sånn at et vindkast ikke gjør så man flasher fitta på karl johan.
AnonymBruker Skrevet 19. august 2019 #40 Skrevet 19. august 2019 Liker å gå uten truse når jeg har skjørt eller kjole. Gjør det ikke på jobb, men når jeg skal møte kjæresten. Jeg er 35. Anonymkode: 79acc...28d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå