Gå til innhold

Bikini med stringtruse

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 time siden, SupaWoman skrev:

Bar rumpe og resten av trusa langt oppå ryggen. Jaja.

Og utrolig lite flatterende "snitt" på trusa. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
På 28.7.2019 den 13.20, AnonymBruker skrev:

En mellomting mellom string og vanlig er fint synes jeg har kjøpt denne fra Nelly. Synes det blir litt kjerringaktig med for stor bikiniunderdel, derfor liker jeg denne varianten. 

B1080FA1-0B3D-446F-AB78-AD1BB374B50D.jpeg

E179D399-5E2C-4857-90EA-8B161248611B.jpeg

Anonymkode: 28203...18c

Ser ut som du har fått en wedgie og latt undikken forbli der. 

Anonymkode: c5209...52e

• Liker 3
Skrevet
På 28.7.2019 den 23.55, SupaWoman skrev:

Nei fordi det finnes ingen mellomting mellom å vise hele rævva og bestemorbikini?    😂  Det finnes normale bikinitruser å få kjøpt, sånn.

Calvin Klein Swimwear - INTENSE POWER CLASSIC - Bikiniunderdel - white

Nettopp. Det finnes faktisk en mellomting mellom string og bestemorbikini :rolleyes:

Gjest Tamsi
Skrevet
På 28.7.2019 den 23.55, SupaWoman skrev:

Nei fordi det finnes ingen mellomting mellom å vise hele rævva og bestemorbikini?    😂  Det finnes normale bikinitruser å få kjøpt, sånn.

Calvin Klein Swimwear - INTENSE POWER CLASSIC - Bikiniunderdel - white

Men et sånt snitt sitter ikke like bra på alle rumper. Min er veldig rund og ganske myk, så jeg får skikkelig "dobbelpupp" på begge rumpeballer. Så hadde den glidd opp i rumpa og blitt seende ut som "tacky" bildet uansett. Det hjelper ikke å gå opp i størrelse heller, da blir de for lange mellom bena eller løs i livet :vetikke:

Skrevet
10 timer siden, Tamsi skrev:

Men et sånt snitt sitter ikke like bra på alle rumper. Min er veldig rund og ganske myk, så jeg får skikkelig "dobbelpupp" på begge rumpeballer. Så hadde den glidd opp i rumpa og blitt seende ut som "tacky" bildet uansett. Det hjelper ikke å gå opp i størrelse heller, da blir de for lange mellom bena eller løs i livet :vetikke:

Hva menes med dobbelpupp?🤔

Skrevet
13 minutter siden, smalls skrev:

Hva menes med dobbelpupp?🤔

Når toppen av enkelte bher skjærer inn i brystet slik at det legger seg en slags valk på oversiden. Truser har som regel en strikk langs kanten som kan gi samme effekt. Rumpa får tretallfasong fra siden :lol: Jeg får aldri det problemet av vanlige truser, men bikinitruser er ikke like stretchy. 

Skrevet
På 1.8.2019 den 8.54, Tamsi skrev:

Når toppen av enkelte bher skjærer inn i brystet slik at det legger seg en slags valk på oversiden. Truser har som regel en strikk langs kanten som kan gi samme effekt. Rumpa får tretallfasong fra siden :lol: Jeg får aldri det problemet av vanlige truser, men bikinitruser er ikke like stretchy. 

Hehe ok da skjønner jeg 🙂

Gjest Paramount
Skrevet

Finest er vanlig bikini som sitter stramt bak, og dekker bare akkurat nok foran. Disse hybridene som skal gi i pose og sekk med skrukkesøm bak er ikke spesielt fine, og gir et merkelig skille dersom de er høye bak, noe de ofte er. Skal du bli brun på rumpa er string aller finest.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...