AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #1 Skrevet 28. juli 2019 Hvor får jeg kjøpt dette? Noen som har tips? Linker til nettbutikker? Anonymkode: 6c772...955
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #3 Skrevet 28. juli 2019 Det er ikke pent, så det er vel en grunn at det er vanskelig for deg å finne det. Men du får fortsette å Google, så finner du sikkert noe til slutt. Anonymkode: 3435b...495 8
Pusheen the cat Skrevet 28. juli 2019 #4 Skrevet 28. juli 2019 1 2 3 Finner masse hvis man googler. Hva som er fint og ikke er vel opptil den som skal gå med å bestemme 7
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #5 Skrevet 28. juli 2019 24 minutter siden, Nerine_ said: Har du googla stringbikini? Ja Anonymkode: 6c772...955
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #6 Skrevet 28. juli 2019 En mellomting mellom string og vanlig er fint synes jeg har kjøpt denne fra Nelly. Synes det blir litt kjerringaktig med for stor bikiniunderdel, derfor liker jeg denne varianten. Anonymkode: 28203...18c 7
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #7 Skrevet 28. juli 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja Anonymkode: 6c772...955 Det kan du umulig ha gjort, da får du jo opp ørten nettsider som selger stringbikini Anonymkode: b81ee...4f7 4
Nerine_ Skrevet 28. juli 2019 #8 Skrevet 28. juli 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja Anonymkode: 6c772...955 Jeg fant mange, flest fra utlandske butikker. Men det har nok med å gjøre at det ikke er ansett som "innafor" å gå med string på stranda blant andre folk.
Nerine_ Skrevet 28. juli 2019 #9 Skrevet 28. juli 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: En mellomting mellom string og vanlig er fint synes jeg har kjøpt denne fra Nelly. Synes det blir litt kjerringaktig med for stor bikiniunderdel, derfor liker jeg denne varianten. Anonymkode: 28203...18c Går du sånn ute blant folk? 17
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #10 Skrevet 28. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Det kan du umulig ha gjort, da får du jo opp ørten nettsider som selger stringbikini Anonymkode: b81ee...4f7 Selvsagt, men nå var jeg ute etter konkrete tips fra andre brukere. Ellers takk for tipset Anonymkode: 6c772...955
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #11 Skrevet 28. juli 2019 Må bare si til dere som mener at bikinien viser for mye rumpe og at den er tacky. Det er innerlig godt at alle ikke er like kjedelig og trauste. Hvis en har kropp som kler en slik bikini er det vel greit. Alle kan gå med den, sikkert en del som setter pris på det Legger ut bilde av string så skal du se at det er stor forskjell. Skjønner at mange her vil velge den store bikinien for å hjemme seg bak den. Vær stolt av dere selv å gå med det som en liker. Den øverste er min, dere som synes den er tacky er det bare å kjøpe den nederste. Anonymkode: 28203...18c 6
Tibbie Skrevet 28. juli 2019 #12 Skrevet 28. juli 2019 Herregud, så mange oldemorreaksjoner det er her inne! Tacky å bruke helt vanlige bikinitruser? 1 time siden, AnonymBruker skrev: Må bare si til dere som mener at bikinien viser for mye rumpe og at den er tacky. Det er innerlig godt at alle ikke er like kjedelig og trauste. Hvis en har kropp som kler en slik bikini er det vel greit. Alle kan gå med den, sikkert en del som setter pris på det Legger ut bilde av string så skal du se at det er stor forskjell. Skjønner at mange her vil velge den store bikinien for å hjemme seg bak den. Vær stolt av dere selv å gå med det som en liker. Den øverste er min, dere som synes den er tacky er det bare å kjøpe den nederste. Anonymkode: 28203...18c Nettopp. Den øverste er også min favorittype (hipster string). Liker også den som er litt høyere i livet. Jeg synes at trusa er veldig fin, og gir rumpa en fin form. Ville aldri gått med den nederste (vel, kanskje når jeg er litt eldre, men det er en stund til jeg blir for gammel for "inni-rompa-truse"). 6
Djungelvrål Skrevet 28. juli 2019 #13 Skrevet 28. juli 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Må bare si til dere som mener at bikinien viser for mye rumpe og at den er tacky. Det er innerlig godt at alle ikke er like kjedelig og trauste. Hvis en har kropp som kler en slik bikini er det vel greit. Alle kan gå med den, sikkert en del som setter pris på det Legger ut bilde av string så skal du se at det er stor forskjell. Skjønner at mange her vil velge den store bikinien for å hjemme seg bak den. Vær stolt av dere selv å gå med det som en liker. Den øverste er min, dere som synes den er tacky er det bare å kjøpe den nederste. Anonymkode: 28203...18c Nei fordi det finnes ingen mellomting mellom å vise hele rævva og bestemorbikini? 😂 Det finnes normale bikinitruser å få kjøpt, sånn. 10
VinterRose Skrevet 29. juli 2019 #14 Skrevet 29. juli 2019 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Må bare si til dere som mener at bikinien viser for mye rumpe og at den er tacky. Det er innerlig godt at alle ikke er like kjedelig og trauste. Hvis en har kropp som kler en slik bikini er det vel greit. Alle kan gå med den, sikkert en del som setter pris på det Legger ut bilde av string så skal du se at det er stor forskjell. Skjønner at mange her vil velge den store bikinien for å hjemme seg bak den. Vær stolt av dere selv å gå med det som en liker. Den øverste er min, dere som synes den er tacky er det bare å kjøpe den nederste. Anonymkode: 28203...18c Kunne ikke vært mer enig i det du sier! Man må selvsagt bruke den bikinistørrelse en er komfortabel med. Ellers virker det rart at så mange gir uttrykk for at de nærmest er overrasket over at hipster string er ganske vanlig.. Synes hipster string er fint og akkurat passe sexy, bare de ikke går for langt opp mot ryggen, da ser det teit ut.. Bruker oftest tilsvarende selv. 😎🏖 3
Herix Skrevet 29. juli 2019 #15 Skrevet 29. juli 2019 Brazilian bikinitruser ser da myyye bedre ut enn vanlige bikinitruser, og trenger ikke nødvendigvis å vise frem noe mer hud, den bare sitter finere. Forskjellen er at med brazilian slipper du at det ser ut som du har driti på deg som det gjør når du går med en vanlig våt bikinitruse som blir slapp i baken. 3
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2019 #16 Skrevet 30. juli 2019 På 28.7.2019 den 23.55, SupaWoman skrev: Nei fordi det finnes ingen mellomting mellom å vise hele rævva og bestemorbikini? 😂 Det finnes normale bikinitruser å få kjøpt, sånn. Enig Denne synes jeg var veldig fin https://cubus.com/no/p/bikini/bikini-underdeler/fiora-bikini-underdel/7177694_F753 Anonymkode: 2f11d...2f4 3
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #17 Skrevet 31. juli 2019 Bikini fra nelly. Har den selv og er veldig fornøyd! Anonymkode: c50a8...6e0
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #18 Skrevet 31. juli 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bikini fra nelly. Har den selv og er veldig fornøyd! Anonymkode: c50a8...6e0 Anonymkode: c50a8...6e0 1
Edie Skrevet 31. juli 2019 #19 Skrevet 31. juli 2019 Ryddet for avsporinger og brukerdebatt. Edie, adm.
Djungelvrål Skrevet 31. juli 2019 #20 Skrevet 31. juli 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: c50a8...6e0 Bar rumpe og resten av trusa langt oppå ryggen. Jaja. 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå