AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #1 Skrevet 28. juli 2019 Hei Han jeg dater har nevnt et par ganger at han har lyst til å spise meg. Vet ikke helt hva som legges i dette og lurer på hva dere andre tenker. Vi har ikke hatt noe fysisk kontakt, og har en kultur hvor det ikke kommer til å skje noe seksuelt før forlovelse eller ekteskap. Tenkte å nevne dette hvis det skulle være relevant. Anonymkode: fc860...baf
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #2 Skrevet 28. juli 2019 Hva er det å lure på🙄? Anonymkode: f561e...343
Belima Skrevet 28. juli 2019 #4 Skrevet 28. juli 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei Han jeg dater har nevnt et par ganger at han har lyst til å spise meg. Vet ikke helt hva som legges i dette og lurer på hva dere andre tenker. Vi har ikke hatt noe fysisk kontakt, og har en kultur hvor det ikke kommer til å skje noe seksuelt før forlovelse eller ekteskap. Tenkte å nevne dette hvis det skulle være relevant. Anonymkode: fc860...baf Han synes nok du er ei flott jente/dame og ser fram til å kunne oppleve/kjenne kroppen din inntil sin. Seksuelt tenker jeg. 😀 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #5 Skrevet 28. juli 2019 Takk for svar. Så da er det nok sex han mener. Tenkte om det kunne være kyssing eller lignende. Ts Anonymkode: fc860...baf
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #6 Skrevet 28. juli 2019 Han vil slikke ned nedentil. Anonymkode: ff69b...1fd
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #7 Skrevet 28. juli 2019 M50 her. Hvis jeg sier at noen er til å spise opp, så er det fordi de er søte. Som jordbær med vaniljesaus, iskrem, sjokolade, etc. Det er en talemåte, og kan like gjerne brukes om kattunger. Ikke noen kobling til kyssing eller oralsex. Anonymkode: fb8cf...987 5
stan Skrevet 28. juli 2019 #8 Skrevet 28. juli 2019 Det er uansett positivt. Enten at du er så søt og lekker, eller at du er sexy og tiltrekkende. Det er vel greit at en man dater mener det. Men hvorfor ikke spørre? God kommunikasjon er viktig for at et forhold skal vare. 3
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #9 Skrevet 28. juli 2019 På spansk er det vanlig å si at man ønsker spise opp den andre. Det betyr at du er flott og fin! Altså bare positivt og ikke seksuelt ladet. Anonymkode: f20e0...f39 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå