Gå til innhold

Fikk ståpikk under date.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

På første date med en jente satt jeg med ståpikk mesteparten av tiden. Fordi jeg syntes hun var så fin og hot. 

Er dette negativt jenter?

Anonymkode: 0abc0...e71

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ville krysset fingrene for at hun ikke oppdaget den og anmeldte deg. Hvis hun så den er du nok ferdig.

Anonymkode: dfb87...f6d

Skrevet

Du må nok gå en tur i skammekroken. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vel, det er ikke sånn at du kan styre det så både du og hun måtte vel bare leve med det. Tror ikke det er det som avgjør om det blir videre dating på deg, gitt.

Anonymkode: 16587...d7f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er jo ikke noe menn kan styre akkurat..

Anonymkode: d4e5b...98f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du verden så mye rart folk skal bekymre seg for...  Jeg for min del har kommet opp i en alder hvor en slik situasjon ville vært et pluss ;)  Tog du `an? :fnise:

Anonymkode: cd6c9...4b9

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Aldri lagt merke til noe slikt, noensinne..bruker ikke se på skrittet til folk. 

Anonymkode: c7dc5...ab7

• Liker 4
Skrevet (endret)

Hun har sikkert ikke merket det, gjør regning med at du hadde et bord imellom deg og henne, om hun hadde merket at du hadde ereksjon så hadde hun neppe brydd seg så mye, helt naturlig for en frisk man å ha ereksjon 😊 jeg hadde personlig blitt kåt hadde jeg merket det, for meg er en stiv penis noe av det deiligste og fineste jeg ser.

Endret av barbent
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ville krysset fingrene for at hun ikke oppdaget den og anmeldte deg. Hvis hun så den er du nok ferdig.

Det kunne jo vært moro å se lovens lange arm tok tak i den ereksjonen. ;-)

Anonymkode: 44c62...e49

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Helt normalt. 

Ville synes det var rart å date noen som ikke viste kåtskap på første date. 

Anonymkode: 77668...b5b

AnonymBruker
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Aldri lagt merke til noe slikt, noensinne..bruker ikke se på skrittet til folk. 

Anonymkode: c7dc5...ab7

Skal litt til for å ikke legge merke til noe slik da...

Anonymkode: 387c9...02e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
21 timer siden, barbent skrev:

Hun har sikkert ikke merket det, gjør regning med at du hadde et bord imellom deg og henne, om hun hadde merket at du hadde ereksjon så hadde hun neppe brydd seg så mye, helt naturlig for en frisk man å ha ereksjon 😊 jeg hadde personlig blitt kåt hadde jeg merket det, for meg er en stiv penis noe av det deiligste og fineste jeg ser.

Jeg tror du egentlig er en mann som har laget falsk bruker som kvinne. 

Anonymkode: c4817...ddb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror nok at en mann som er i stand til å få ereksjon virker negativt på de fleste kvinner..... 

Anonymkode: 37c41...572

AnonymBruker
Skrevet

Har fått vite i ettertid at det har skjedd med min nå eks når vi var på date. Faktisk en jeg holdt på med også, innrømmet at han runket etter meg i bilen på vei hjem fra date 😂 

Jeg så ikke dette selv, men hadde jeg gjort det hadde jeg syntes det var rart og kleint på første date. 

Anonymkode: b8caa...b0e

AnonymBruker
Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skulle hun ha anmeldt TS? Det er jo ikke ulovlig og ha ereksjon i det offentlige rom! han gjorde jo heller ikke noe med det! Hadde han derimot dratt den frem hadde jeg skjønt en eventuell anmeldelse!

Anonymkode: 61278...fac

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skal litt til for å ikke legge merke til noe slik da...

Anonymkode: 387c9...02e

*mann prøver å snakke med jente han liker(ganske godt)*

"oh my god I'm gonna puke""
"go away"

Anonymkode: 0c59e...900

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ikke satt pris på det om det var godt synlig. 

Det er selvfølgelig en naturlig reaksjon, og menn kan ikke styre selv når dem får ereksjon eller ikke, men man kan styre hvorvidt man kler seg sånn at det ikke er tydelig... 
En mann som ikke evner til å kle seg slik at ereksjon ikke blir godt synlig er ikke en mann jeg vil date videre. 

Anonymkode: fe214...979

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Naturlig å få ståpikk, slapp av. La pikken ligge oppover så går det bra, har selv fått de i forskjellige situasjoner. Ei jeg trente litt med, hun skjønnte det. Sa det var normalt. En gang datet jeg litt med ei som la merke til det mens vi var ferske og kysset i sofaen, da tok hun meg utenpå. Det var magisk.

Anonymkode: 641ed...545

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror du egentlig er en mann som har laget falsk bruker som kvinne. 

Anonymkode: c4817...ddb

Du må tro hva du vil, det er et fritt land 😊

AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke reagert veldig om jeg så det, det ville være oppføreselen ellers som telte.

Men hvis daten hadde hatt det hele tiden i flere timer hadde det nok skremt meg litt. Jeg hadde nok tenkt at han var veldig opptatt av en ting.

Men igjen, hadde jeg likt ham og han oppførte seg ok ellers hadde jeg gitt ham en sjanse.

Anonymkode: a85ca...0a5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...