AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #1 Skrevet 28. juli 2019 Når det gjelder å ta utdannelse, få kjæreste, kjøpe bolig, få barn. Jeg er tydeligvis alltid sistemann. Det eneste jeg kan bestemme meg for å være først til, er ikke helt godkjent å si. Jeg er bare drittlei av å være den siste. Anonymkode: 04db4...ea3
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #2 Skrevet 28. juli 2019 Sammenligner du deg med folk flest eller familie nå? Anonymkode: eb225...49a 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #3 Skrevet 28. juli 2019 Men du er først når det kommer til klaging, syting og sette deg i en offerrolle😎 Anonymkode: bf4a7...ca2 4
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #4 Skrevet 28. juli 2019 Er det så farlig da? Det viktigste er jo at du kommer dit du vil i livet til slutt, og ikke hvor fort du kommer dit. Jeg har ikke kjæreste, bolig eller barn, og jeg er midt i utdannelsen. Ja, det er litt kjedelig av og til å ikke få alt i mål, men det er nå livets gang. Man får prøve å ta tak i det som går an å ta tak i, og bruke den tiden det tar. Anonymkode: 6b46e...b99 3
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #5 Skrevet 28. juli 2019 Har du asperger? Jeg er også sist i alt. Anonymkode: 90368...c70
Tibbie Skrevet 28. juli 2019 #6 Skrevet 28. juli 2019 Hva er det du kan være først i? Ble fryktelig nysgjerrig nå! 😅 Men slapp av. Du er ikke sist. Det er kjempemange som aldri tar utdannelse, aldri får kjæreste, aldri kjøper bolig eller aldri får barn. Hvis du får gjort noe av dette, så står det ikke så dårlig til som du tror.
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #7 Skrevet 28. juli 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du asperger? Jeg er også sist i alt. Anonymkode: 90368...c70 Neida. Jeg har alltid fungert godt siden jeg var barn, faglig og sosialt. Var klassens beste i de fleste fag på barneskolen. Men i ungdomsalder og voksenalder har jeg bare "falt igjennom" på alt. 7 timer siden, Tibbie skrev: Hva er det du kan være først i? Ble fryktelig nysgjerrig nå! 😅 Men slapp av. Du er ikke sist. Det er kjempemange som aldri tar utdannelse, aldri får kjæreste, aldri kjøper bolig eller aldri får barn. Hvis du får gjort noe av dette, så står det ikke så dårlig til som du tror. Det kan jeg ikke si. Slike tanker er ikke lov på KG. Anonymkode: 04db4...ea3
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2019 #8 Skrevet 29. juli 2019 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Når det gjelder å ta utdannelse, få kjæreste, kjøpe bolig, få barn. Jeg er tydeligvis alltid sistemann. Det eneste jeg kan bestemme meg for å være først til, er ikke helt godkjent å si. Jeg er bare drittlei av å være den siste. Anonymkode: 04db4...ea3 Vel, er du sist i alt, så lever du vel lenger enn dem som ikke er sist i alt. Det må da være noe å se positivt på? Anonymkode: c7376...f9c
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2019 #9 Skrevet 29. juli 2019 Vet du - noen ganger er man sist. Det betyr ikke at lykken blir mindre når du oppnår den. Jeg tror det er viktig å huske på at ingen sine liv er rosenrøde, fullstendig perfekte liv. Mange virker å ha nådd lykken og et fullstendig perfekt A4-liv i tidlig alder, men det kommer IKKE uten bekymringer eller vanskelige situasjoner. Ingen er som sagt perfekte, og jeg kan ikke tenke meg at alle de menneskene som finner kjærligheten og får barn tidlig har en større glede av det enn de som finner kjærligheten og får barn sent. De menneskene som er sist ute med å gjøre noe har som regel tatt mer gjennomtenkte valg, og har hatt mye tid til å leve med seg selv først. Kanskje føler man da ikke at man går inn i noe halvt blind eller halvveis når man har brukt mange år på å tenke over det først... Anonymkode: 8ff81...394
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2019 #10 Skrevet 29. juli 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vel, er du sist i alt, så lever du vel lenger enn dem som ikke er sist i alt. Det må da være noe å se positivt på? Anonymkode: c7376...f9c Ikke noe positivt å leve lenger enn andre. Eneste som kan være positivt er at en eldes sist også, men så pessimissitisk livet er så stemmer nok dessverre ikke dette Anonymkode: 90368...c70
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2019 #11 Skrevet 29. juli 2019 Slutt å sammenligne deg med andre ts. Du skal ha fokus på deg og ditt liv, ikke andres! Anonymkode: f003c...6e6 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå