Gå til innhold

Er gamle damer best i senga?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Made4u skrev:

Definitivt ikke!!

Næmmen søte deg, hvordan vet du det ?

Anonymkode: 47b3c...7c0

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Både ja og nei. Det handler ikke om gammel/ung, men heller om stygg/pen. Stygge damer er som regel bedre i senga, fordi de puler som om hver gang var den siste, som om du gjør dem en stor tjeneste de gjerne vil gjengjelde til fulle. Og gamle damer er jo som regel styggere, så indirekte kan du sikkert si at gamle damer er bedre i senga.

Anonymkode: 4324e...f78

AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, Sliten&kjørt52 skrev:

Erfaring kan ikke kjøpes.

a.

Joda. Om du kjøper en prostituert, kjøper du masse erfaring.

Anonymkode: df917...8b4

Skrevet
2 timer siden, absinthia skrev:

Selvfølgelig. Selv regner jeg med at jeg har hatt sex noen tusen ganger mer nå, enn jeg hadde som 20-åring, så jeg får håpe at all øvingen har gitt resultater. 

Det er som å spille et instrument: først er du kanskje god,på å spille « Lisa gikk til skolen» så avanserer du mer teknisk og til slutt ender du opp med å fokusere på de fine detaljene, som setter kronen på verket. 😉

God beskrivelse ;)

• Liker 1
Gjest ThotSlayer
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Nuvel, jeg har veldig fint klart å si nei. Blir feil å ligge med noen som er på alder med sønnen min. Men jeg fant meg en kjekk, jevnaldrende mann i stedet :)

Anonymkode: 1bb0f...7fc

Flott, glad på dine vegne :)

Gjest Made4u
Skrevet (endret)
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Næmmen søte deg, hvordan vet du det ?

Ikke det beste grunnlag å uttale meg, men med det grunnlaget jeg har så måtte jeg svare som jeg gjorde.

Alle jeg har hatt, foruten to damer som hadde bikket 40, har vært under 30. Basert på mine erfaringer så måtte jeg svare som jeg gjorde.

Har dog grei erfaring med dem under 30... Men altså, nå ville jeg nok endt med ei over 30+ og gjerne også over 40, blitt eldre selv og ikke akkurat vært veldig aktiv på sexfronten det siste tiåret.

Endret av Made4u
AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, Made4u skrev:

Ikke det beste grunnlag å uttale meg, men med det grunnlaget jeg har så måtte jeg svare som jeg gjorde.

Alle jeg har hatt, foruten to damer som hadde bikket 40, har vært under 30. Basert på mine erfaringer så måtte jeg svare som jeg gjorde.

Har dog grei erfaring med dem under 30... Men altså, nå ville jeg nok endt med ei over 30+ og gjerne også over 40, blitt eldre selv og ikke akkurat vært veldig aktiv på sexfronten det siste tiåret.

Ja det er klart vi bygger våre antagelser på våre erfaringer. Selv så mener jeg at det å være flink med det motsatt kjønn ikke bare har med alder å gjøre men heller med klokskap og visdom å gjøre. Men det får vel de fleste mer av med alderen, forhåpentligvis. Selv så har jeg ikke så mye å skryte av på sex fronten så jeg ville nok ha vært en ytterst dårlig match for yngre menn. 😂

• Liker 2
Gjest Made4u
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er klart vi bygger våre antagelser på våre erfaringer. Selv så mener jeg at det å være flink med det motsatt kjønn ikke bare har med alder å gjøre men heller med klokskap og visdom å gjøre. Men det får vel de fleste mer av med alderen, forhåpentligvis. Selv så har jeg ikke så mye å skryte av på sex fronten så jeg ville nok ha vært en ytterst dårlig match for yngre menn. 😂

Vi snakker om sex her altså, ikke noen å dele livet med...

Min erfaring er den at jeg i alle fall kan si at de individuelle forskjellene er store, jeg har opplevd å nesten ikke få den inn hos ei (det føltes) mens det har føltes som å dyppe den i lunket vann med andre (man kjenner nær sagt intet), og så har du alt mellom det...

Det hjelper ikke enn hvordan hun ser ut, eller hvor vill hun er etc,. om det er sistnevnte type - da blir sexen kjip uansett og jeg kommer ikke en gang da det bare blir frustrerende. Men slik trenger det jo ikke være, ei annen kan virkelig medføre at det blir følbart...

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, Made4u skrev:

Vi snakker om sex her altså, ikke noen å dele livet med...

Min erfaring er den at jeg i alle fall kan si at de individuelle forskjellene er store, jeg har opplevd å nesten ikke få den inn hos ei (det føltes) mens det har føltes som å dyppe den i lunket vann med andre (man kjenner nær sagt intet), og så har du alt mellom det...

Det hjelper ikke enn hvordan hun ser ut, eller hvor vill hun er etc,. om det er sistnevnte type - da blir sexen kjip uansett og jeg kommer ikke en gang da det bare blir frustrerende. Men slik trenger det jo ikke være, ei annen kan virkelig medføre at det blir følbart...

Ja jeg vet det handler om sex. Men kan ikke dele av sex erfaringer jeg ikke har. Vet ikke hvordan jeg er fysisk. Men regner med at jeg tilfredstiller kravet om å være trang siden jeg ikke har født barn...Eller kanskje det er individuelt.  Som alt annet.

AnonymBruker
Skrevet

Ikke gamle damer - men ja - voksne damer vil jeg kalle de du omtaler som gamle.. Voksne damer - helmax

Anonymkode: 4437b...6a2

• Liker 3
Gjest Made4u
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja jeg vet det handler om sex. Men kan ikke dele av sex erfaringer jeg ikke har. Vet ikke hvordan jeg er fysisk. Men regner med at jeg tilfredstiller kravet om å være trang siden jeg ikke har født barn...Eller kanskje det er individuelt.  Som alt annet.

Sant at fødsel har noe å si, akkurat det har jeg erfart og der er det en sammenheng og den er neppe tilfeldig,

Men altså, nå er ikke dette av verdens største betydning, er strengt tatt bare noe som forteller om sex'en isolert sett.

Skrevet

Alt handler om innfallsvinkelen. Det er to personer som skal "klikke" sammen, så tallet kan vi legge til side.

• Liker 2
Skrevet
På 28.7.2019 den 12.24, absinthia skrev:

Det er som å spille et instrument: først er du kanskje god,på å spille « Lisa gikk til skolen» så avanserer du mer teknisk og til slutt ender du opp med å fokusere på de fine detaljene, som setter kronen på verket. 😉

Helt enig med deg😘

AnonymBruker
Skrevet

Ikke forsøkt ennå. 

Anonymkode: 7c7f9...0db

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke forsøkt ennå. 

Gjør det, -serr. ...

a.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Sliten&kjørt52 skrev:

Gjør det, -serr. ...

a.

Jeg vil, men hun er opptatt. 

Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil, men hun er opptatt. 

DET skal du Seff respektere...

Men mer enn en ¨fisk i vannet¨. ...

a.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Sliten&kjørt52 skrev:

DET skal du Seff respektere...

Men mer enn en ¨fisk i vannet¨. ...

a.

Vet. Er kresen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...