Gå til innhold

Er gamle damer best i senga?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er gamle damer over 40 best i senga? Eller bare en myte? Feks har de ikke større problem med å bli våte mellom beina jo eldre de blir?

Anonymkode: 77f4e...33f

Videoannonse
Annonse
Gjest ThotSlayer
Skrevet

De får det så sjeldent så de yter mer når de først får sjansen

AnonymBruker
Skrevet

Ja, de er best. De er blitt trygge på sin egen seksualitet og behov og er dermed tydeligere ovenfor partneren.  Og vi menn er litt enkle og trenger tydelighet. De kan slippe sin egen kåthet fri og være hemningsløs på en deilig måte.

Såååå...mine beste ligg har vært med damer over 40. Skulle ikke engang vurdere en feilinformert, tilsynelatende selvsikker men innerst inne usikker 20-something...

Anonymkode: b6b36...0a5

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, de er best. De er blitt trygge på sin egen seksualitet og behov og er dermed tydeligere ovenfor partneren.  Og vi menn er litt enkle og trenger tydelighet. De kan slippe sin egen kåthet fri og være hemningsløs på en deilig måte.

Såååå...mine beste ligg har vært med damer over 40. Skulle ikke engang vurdere en feilinformert, tilsynelatende selvsikker men innerst inne usikker 20-something...

Anonymkode: b6b36...0a5

Så enig, så enig .....   Skulle heller vurdert en 50+, foran en "Sophie-Elise" type.

Anonymkode: dceb2...776

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Gamle damer over 40? Haha, ut fra trådens overskrift trodde jeg du mente damer på 70-80, som er det jeg ville kalle gamle. 40-åringer er voksne, ikke gamle... 

Anonymkode: 1bb0f...7fc

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, ThotSlayer skrev:

De får det så sjeldent så de yter mer når de først får sjansen

Ja, det må du bare tro... Du aner ikke hvor mange "ungfoler" som liker damer som er eldre enn seg du ;)

• Liker 8
Skrevet

Erfaring kan ikke kjøpes.

a.

AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker said:

Er gamle damer over 40 best i senga? Eller bare en myte? Feks har de ikke større problem med å bli våte mellom beina jo eldre de blir?

Anonymkode: 77f4e...33f

Ja! De vet alt om hvordan du kan tilfredsstilles..

Anonymkode: 74182...bd7

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det må du bare tro... Du aner ikke hvor mange "ungfoler" som liker damer som er eldre enn seg du ;)

Haha ... Nei da hadde han nok fått sjokk, stakkars liten.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Vi gamle vet hva vi vil😀

Anonymkode: 7e46c...e22

• Liker 3
Gjest ThotSlayer
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er fordi de er lette å få i sengs

Gjest Familytree
Skrevet
6 timer siden, Sliten&kjørt52 skrev:

Erfaring kan ikke kjøpes.

a.

Enig. Men de er 40+ damer uten så erfaringer🤷‍♂️

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gamle damer over 40? Haha, ut fra trådens overskrift trodde jeg du mente damer på 70-80, som er det jeg ville kalle gamle. 40-åringer er voksne, ikke gamle... 

For gutter og menn i tenårene og 20-årene, er damer i 40-årene "gamle". 

Om mann i 40-årene legger an på en 19-åring, vil du kalle han gammel eller voksen? Nei, nei, blir helt feil å kalle han en gammel gris. En voksen frigjort mann.. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Et øyeblikk, må bare sjekke om jeg har puls før jeg svarer...

Anonymkode: 1690c...f9b

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Kona mi er like god i senga nå som for 20 år siden,bare mer impulsiv, men å kalle henne gammel...? 

Anonymkode: 5a9ad...7ab

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

:klaske:

Anonymkode: f24d2...cd9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, ThotSlayer skrev:

Det er fordi de er lette å få i sengs

Nuvel, jeg har veldig fint klart å si nei. Blir feil å ligge med noen som er på alder med sønnen min. Men jeg fant meg en kjekk, jevnaldrende mann i stedet :)

• Liker 4
Skrevet

Selvfølgelig. Selv regner jeg med at jeg har hatt sex noen tusen ganger mer nå, enn jeg hadde som 20-åring, så jeg får håpe at all øvingen har gitt resultater. 

Det er som å spille et instrument: først er du kanskje god,på å spille « Lisa gikk til skolen» så avanserer du mer teknisk og til slutt ender du opp med å fokusere på de fine detaljene, som setter kronen på verket. 😉

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Det varierer selvfølgelig, men min erfaring er at det ikke bare er en myte. Både menn og kvinner blir bedre med årene. Som bifil kvinne har jeg erfaring med begge kjønn. Kvinner har blitt mer sikre på seg selv, og menn er ikke så egosentriske lenger. 

Anonymkode: 140e2...edc

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...