AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #1 Skrevet 27. juli 2019 Sliter med kompleks PTSD, alvorlig depresjon, borderline pf, unnvikende pf, sosial angst med mer. Har dere tips og råd til meg? Takk 😁 Anonymkode: e8cb3...30f
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #2 Skrevet 27. juli 2019 Finn noe som løfter deg opp i hverdagen noe som får deg til å føle deg bra og få rutiner på enkle ting. Anonymkode: 5a66c...ff1
Gjest Familytree Skrevet 27. juli 2019 #3 Skrevet 27. juli 2019 Søk profesjonell hjelp, medfølgende positive eller realistiske mennesker, men som elsker deg. Du vil trenger det
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #4 Skrevet 31. juli 2019 Sliter med mye av det samme selv, og det som hjelper meg en del er å være sammen med hunden min ute i naturen. Der er det ingen som stiller krav til meg. Hunden min elsker meg for den jeg er, og er alltid blid og glad og klar for tur og lek. Naturen er vakker ❤️ Det gir meg en indre ro å sitte ved et stille tjern i skogen å bare "være", hvis du skjønner. Eller bare gå innover på skogstier og nyte roen. Jeg blir fryktelig stresset og frustrert rundt mange mennesker, og føler presset om å ikke være god nok hele tiden. Mennesker suger energien av meg, og gjør meg usikker. Dyr derimot gir meg glede og energi og følelsen av å bli godtatt og elsket. Anonymkode: 930b3...5ff 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #5 Skrevet 31. juli 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sliter med mye av det samme selv, og det som hjelper meg en del er å være sammen med hunden min ute i naturen. Der er det ingen som stiller krav til meg. Hunden min elsker meg for den jeg er, og er alltid blid og glad og klar for tur og lek. Naturen er vakker ❤️ Det gir meg en indre ro å sitte ved et stille tjern i skogen å bare "være", hvis du skjønner. Eller bare gå innover på skogstier og nyte roen. Jeg blir fryktelig stresset og frustrert rundt mange mennesker, og føler presset om å ikke være god nok hele tiden. Mennesker suger energien av meg, og gjør meg usikker. Dyr derimot gir meg glede og energi og følelsen av å bli godtatt og elsket. Anonymkode: 930b3...5ff Hørtes så bra og godt ut.. lurer bare på hvordan man skal komme seg i skogen når man er redd og angst for å treffe på andre mennesker Anonymkode: 6d56b...839
AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 #6 Skrevet 1. august 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Hørtes så bra og godt ut.. lurer bare på hvordan man skal komme seg i skogen når man er redd og angst for å treffe på andre mennesker Anonymkode: 6d56b...839 Klart sjansen for å treffe mennesker er der. Men man trenger jo ikke å velge de mest populære tur- og treningsløypene. Jeg er heldig å bor et sted med stor tilgang til naturen. Både sjø og skog, og har mange steder hvor jeg får være i fred. Jeg kan også finne på å snu å ta en annen vei hvis jeg ser folk. Men det er heldigvis god plass i skogen, så dette føler jeg at jeg kan styre selv. Jeg for min del slapper så godt av i slike omgivelser at det å møte en og annen blid turgåer faktisk kan være hyggelig av og til. Men å treffe samme menneske i en (for meg) stresset situasjon i byen er noe helt annet. Nå skal ikke jeg si at natur og fuglekvitter er noe som kan hjelpe alle andre, men det er min måte og koble ut fra stress og bråk og by og tettsteder på. Jeg har jo også den "hjelpen" jeg føler hunden min gir. Den gir meg trygghet og distraherer meg av og til fra å tenke det verste. Den er jo også grunnen til at jeg MÅ ut hver dag, og tenke på noen andre enn bare meg selv og mine problemer. Anonymkode: 930b3...5ff 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå