Gå til innhold

Ofte brun utflod

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har i mange mnd hatt brunlig utflod i forkant av mens og det begynner å bli utrolig irriterende! Har kun 1,5-2uker ila en syklus hvor ting er normalt og det begynner å tære på samlivet (føler jeg).. Jeg klarer ikke være intim når ting ikke er på stell nedi der. Har vært hos gyn, alt er normalt. Gått på samme p-piller i alle år, tenkte de var årsaken så har vært uten nå i 3mnd. Fortsatt samme greia. Føler meg så skitten og ekkel når det står på! Noen andre som opplever det samme eller har noen råd til meg? Er ikke bekymret for at det er noe galt, har jo blitt undersøkt. Skal dog be om ny henvisning til gyn. Skal også nevnes at jeg har hatt samme partner i flere år.

Anonymkode: 85601...3e8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja da kan du glede deg til du passerer 40 år og mensen virkelig begynner å komme på en snurr. Sliter selv for tiden med brunt og rødt utflod. Har prøvd alt. Går på kontinuerlig p-piller til jeg begynner og spotte og tar et par dagers pause for å få mensen og slutte på spottingen. Men det fungerer ikke lengre. Så jeg startet og ta pause en hel uke å så starte på nytt pille brett. Da begynte jeg og spotte etter 1 uke på p-pillebrettet. skal ikke være mulig det når du har hatt mensen en hel uke før der igjen. Nå har jeg spottet og blødd på pillene siden 1 juli. I tillegg har jeg mage kramper hver dag. Har ikke time til gynekolog før februar neste år på ny sjekk. Undrer om jeg holder ut?? Mensen har virkelig kommet seg på en spinn.

Anonymkode: 69050...f9f

AnonymBruker
Skrevet

Hatt det sånn i mange år og det er veldig plagsomt. Er kun 2 uker i måneden jeg slipper truseinnlegg, tampong, bind. 

Anonymkode: 9a85c...e8b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...