Gå til innhold

Pinneguri på Ravelry


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Altså, slutter Ann Myhre aka Pinneguri på Ravelry? Gruppa er stengt og jeg så et sted at hun skal slutte med mønstersalg der. Hvor finner jeg da mønstrene? Synes det er litt trist om det er tilfellet...

Anonymkode: 3dd9e...c79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså, slutter Ann Myhre aka Pinneguri på Ravelry? Gruppa er stengt og jeg så et sted at hun skal slutte med mønstersalg der. Hvor finner jeg da mønstrene? Synes det er litt trist om det er tilfellet...

Anonymkode: 3dd9e...c79

Jeg vet hun har en gruppe på facebook. Har ikke hørt noe om at hun slutter med mønstersalg på ravelry, men det kan jo hende hun vil selge via egen nettbutikk. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Facebook-gruppa heter 'med pinner' - spør der? :)

De fleste norske gruppene på ravelry har hatt veldig lite aktivitet, og det meste av 'norsk strikkeverden' foregår først og fremst i facebook-gruppere. Godt mulig hun bare har samlet sin aktivitet der? Ser bloggen også har vært inaktiv de siste par årene, selv om gruppa er aktiv.

Per nå ligger alle mønstre til salgs på ravelry.

Ikke sett noe nylig om at hun vurderer å slutte å selge der, men det var en greie noen år tilbake, da EU kom med krav om momslegging som kompliserte nettsalg via amerikansk nettside. Løste seg heldigvis, da ravelry tok på seg å automatisere det meste av papirarbeidet som måtte til. 

Anonymkode: 9ea0f...b03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, jeg så nemlig nettopp minst ett barnemønster nå på Ravelry der det sto hun kom til å slutte å selge mønster der i løpet av 2019.

Fb gruppe altså... Nå skal jeg innrømme jeg er ikke kjempefan av Fb grupper. De blir fort veldig uoversiktlige og masete. Jeg får sjekke hvordan den er da. 

Anonymkode: 3dd9e...c79

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hun skal gi ut bok? 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: ffc81...77f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...