Gå til innhold

Hvorfor er jeg så overfladisk?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har truffet en mann på jobben, dvs vi jobber ikke sammen men våre jobber deler kantine. Vi kom i prat for noen mnd siden og har vært ute med kollegaer et par ganger. Han er så snill og god og omsorgsfull og har egentlig alt jeg ser etter i en mann. Jeg sa ja til å bli med på en date og det var bare superkos. Problemet er at han er overvektig, ganske mye også. Han er kanskje 40-50 kg for mye. Ellers er han pen i ansiktet. Men jeg klarer ikke å se forbi overvekten. Den bekymrer meg også fordi jeg er redd han kommer til å dø tidlig. Men jeg blir så sur på meg selv for dette :( Jeg trodde ikke at jeg var så overfladisk. Jeg har tidligere datet «kjekkaser», men tenkte ikke så mye over det da. Jeg får ofte mye oppmerksomhet fra menn pga utseende, men han her er virkelig annerledes og han er nok egentlig for god for meg. Burde jeg bare droppe han så han finner seg noe bedre? Jeg lurer på om jeg kan lære meg å se forbi overvekten, men akkurat nå klarer jeg ikke tenne på han, og sex er veldig viktig for meg.

Anonymkode: 267ad...cc3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du er ikke nødt til å bli sammen med den første og beste. Det går ann å være venner. 

Anonymkode: 35b60...5a5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Denne er vanskelig.. Jeg lurer på om jeg mangler empati siden jeg tenker at du kan prate med han om det. Kan jo ikke være kult å få høre det da, men kan jo være han heller ser mulighet for å ta tak i kosthold. Idk. 

Anonymkode: 784af...be1

AnonymBruker
Skrevet

Og hvis han ikke vil det så vet du det, også kan begge gå videre. 

Anonymkode: 784af...be1

AnonymBruker
Skrevet

Han finner seg neppe noe bedre om han er såpass overvektig 

Anonymkode: 0ea62...028

AnonymBruker
Skrevet

Fordi du er dame

Anonymkode: ca1ac...b47

Gjest xfs367
Skrevet

Du tenner ikke på ham fordi hjernen din er kobla sammen for å finne en god forsørger til dine barn, og overvekten hans forteller underbevisstheten din at han er en grådig fyr som sikkert vil spise maten til ungene dersom tidene blir trange.

AnonymBruker
Skrevet

Syns ikke dette er overfladisk. Overfladisk er ubetydelige ting som ikke har noe å si i å lage et godt fundament i forhold. F.eks, at en fyr har fin bil har ingenting å si i forholdet. At en mann er sykelig overvektig har utrolig mye å si. Helse, trivsel, hygiene, livskvalitet, tilogmed økonomi om han overspiser. 

Har dere hatt sex?

Anonymkode: d36e7...7c4

• Liker 2
Gjest ThotSlayer
Skrevet

Kraftig overvekt er usexy uansett kjønn. Du er ikke overfladisk

AnonymBruker
Skrevet

Ikke date en mann du ikke er tent på. Det blir bare krise. 

Anonymkode: 6935b...690

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...