AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #1 Skrevet 27. juli 2019 Noen som har denne : https://www.tek.no/artikler/test-motorola-one-vision/465316? Er den så bra som omtalen sier ? Anonymkode: 49d59...abe
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #2 Skrevet 31. juli 2019 Jepp, skaffet den nylig. Har ikke fått prøvd all funksjonalitet ennå, men den virker lovende. Har ikke streamet så mye ennå, så vet ikke hvordan forskjellige streamingapps oppfører seg med tanke på å "strekke seg over" kamerahullet som er oppe til venstre. Batterilevetiden er litt mindre enn min forrige telefon, som også var en Motorola, men med moderat bruk holder det ca 1.5 dager. Kunne gjerne vært en anelse mer, men det er som regel ikke noe problem i disse dager når man får tak i billige og ålreite powerbanks. Ytelsesmessig har jeg selv også sammenlignet med f. eks. en Galaxy S10 som er en del raskere, men ytelsen på One vision holder fint for min del. Syntes det er en bra telefon til prisen, og det er en fordel at det er 128 gb minne (32 gb på min tidligere telefon ble for lite, ville ha minst 64. Da jeg så denne med 128 gb, så ble valget relativt lett for min del). Anonymkode: 37c92...d71 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå