AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #1 Skrevet 27. juli 2019 Jeg har skrevet noen innlegg her inne,og leser også mange innlegg,spesielt i emnet "Barn og familie"eller "Vennskap og sosiale relasjoner".Jeg opplever at det er utrolig mange krasse og bedrevitende svar,der trådstarter blir kritisert og hengt ut.Jeg kjenner jeg blir lei meg når jeg blir kritisert og latterliggjort fra flere som svarer.Er dette spesielt her inne så forumet eller er folk/damer så krasse/bedrevitende i det vanlige liv også?D de sosiale medier sin skyld? Anonymkode: 1f5b4...243 4
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #2 Skrevet 27. juli 2019 Litt av alt du nevner, men også elendig moderering slik at ukultur får utvikle seg. Anonymkode: 1ea52...e6d 2
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #3 Skrevet 27. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har skrevet noen innlegg her inne,og leser også mange innlegg,spesielt i emnet "Barn og familie"eller "Vennskap og sosiale relasjoner".Jeg opplever at det er utrolig mange krasse og bedrevitende svar,der trådstarter blir kritisert og hengt ut.Jeg kjenner jeg blir lei meg når jeg blir kritisert og latterliggjort fra flere som svarer.Er dette spesielt her inne så forumet eller er folk/damer så krasse/bedrevitende i det vanlige liv også?D de sosiale medier sin skyld? Anonymkode: 1f5b4...243 Du er frivillig på forumet. Du kan og helt frivillig forlate forumet om det ikke passer for deg. Når du ikke kommer med linker eller eksempler på hva du opplever som krasse kommentarer er det umulig å mene noe om hva du synes er krasse kommentarer. Og dermed er det heller ikke mulig å si at du er svært var for ting som skrives eller at andre er fr3kke med deg, alternativt noe midt i mellom. Noen er frekkere enn andre her inne, andre skriver ubetenksomme ting. Det er her som ellers i verden man holder seg med dem man har god tione med og forlater Bandidosene man ikke kommer overens med. Anonymkode: 09c1c...982 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #5 Skrevet 27. juli 2019 Hallais! Ikke la idioter påvirke psyken din. Ja, dessverre er det mange sure mislykkede damer inne på dette forumet. (Er forberedt på litt gnist fra folk nå), men det er sant. Mange på dette forumet som er arbeidsløse og har ingenting annet å gjøre enn å få ut sinnet ved å skrive uhyggelige kommentarer. (Det selvfølgelig mange menn også jeg snakker om), men hovedsakelig kvinner. Du må ikke ta dette forumet for seriøst heller. Anonymkode: a0c73...03c 7
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #6 Skrevet 27. juli 2019 Man må herde seg for å komme seg helskinnet igjennom alle uhøflige svar, men klarer man det så er det mange hyggelige folk med gode svar her også. Bare hold ut og øv deg litt hver dag med dette i tankene. Anonymkode: ee487...801
Muskath Skrevet 27. juli 2019 #7 Skrevet 27. juli 2019 (endret) Sånn jeg ser det er det spesielt her inne på forumet. Det er utallige tråder der trådstarter blir kritisert nord og ned. Jeg vet ikke hvorfor det er blitt sånn her, men det er ikke sånn på andre steder jeg er innom. Du må bare venne deg til det, tenk deg godt om før du starter en tråd ,om du er hardhudet nok til å tåle svarene man ofte får her. Endret 27. juli 2019 av Muskath 4
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #8 Skrevet 27. juli 2019 Mange bitre menn og kvinner her inne. Ikke tenk på det. Anonymkode: 6091d...274
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #9 Skrevet 27. juli 2019 38 minutter siden, AnonymBruker said: Er dette spesielt her inne så forumet eller er folk/damer så krasse/bedrevitende i det vanlige liv også?D de sosiale medier sin skyld? Anonymkode: 1f5b4...243 Liker denne definisjonenen: Keyboard Warrior 1. A Person who, being unable to express his anger through physical violence (owning to their physical weakness, lack of bravery and/or conviction in real life), instead manifests said emotions through the text-based medium of the internet, usually in the form of aggressive writing that the Keyboard Warrior would not (for reasons previously mentioned) be able to give form to in real life. https://www.urbandictionary.com/define.php?term=Keyboard Warrior Anonymkode: b354b...539
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #10 Skrevet 27. juli 2019 Ja, det er mange som bare vil trykke andre ned, det ser du også tydelig i alle trådene om bloggere osv. Mange av de som svarer er bedrevitende og nedlatende, og få svarer på det som spørres om. I tillegg er det vanlig at folk kommenterer «troll» og påstår at Ts lyver. Oppsummert: Ingen vits i å spørre om noe her inne. Du vil ikke få noen gode svar, kun smisk, avledning/personlige historier (de hører ikke hva du vil si, men bare forteller om seg selv, fullstendig irrelevant) eller kritikk og frekke kommentarer. Jeg tror mange, men ikke alle, er sånn i virkeligheten, spesielt folk med lav selvfølelse. Det er som på ungdomsskolen, der de oversminka «populære» jentene sto og blikket de andre. Gidder ikke spørre om noe her inne lenger. Anonymkode: 23961...816 2
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #11 Skrevet 27. juli 2019 Mye sure kjerringer her inne da Anonymkode: f2e54...c54 2
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #12 Skrevet 27. juli 2019 Det er mange incels og incelettes her inne. Anonymkode: ca560...46d 2
Gjest theTitanic Skrevet 27. juli 2019 #13 Skrevet 27. juli 2019 Det viktigste er å få ÆRLIGE svar vel? Og sannheten er ikke alltid hyggelig. Noen ganger så trenger ts en realitycheck. Noen tråder er bare troll. Noen tråder HÅPER jeg hvertfall bare er troll. Men klart, det er også alltid noen som må piske opp stemningen.
Tatja Skrevet 28. juli 2019 #14 Skrevet 28. juli 2019 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Du er frivillig på forumet. Du kan og helt frivillig forlate forumet om det ikke passer for deg. Når du ikke kommer med linker eller eksempler på hva du opplever som krasse kommentarer er det umulig å mene noe om hva du synes er krasse kommentarer. Og dermed er det heller ikke mulig å si at du er svært var for ting som skrives eller at andre er fr3kke med deg, alternativt noe midt i mellom. Noen er frekkere enn andre her inne, andre skriver ubetenksomme ting. Det er her som ellers i verden man holder seg med dem man har god tione med og forlater Bandidosene man ikke kommer overens med. Anonymkode: 09c1c...982 Det er ikke umulig å vite hva hun mener med krasse kommentarer, nei. Har du vært litt her på KG, så skjønner du godt hva hun sikter til. Folk er så frekke og dømmende, på sviktende grunnlag. Dessuten. Å si at hun står fritt til å forlate KG hvis hun ikke trives... det blir som å si det samme til en person som mobbes på sin arbeidsplass. KG trekker til seg dårlige mennesker, som kaster ut drit daglig. Det betyr ikke at slikt skal aksepteres, det bør derimot jobbes imot. Min måte å bli kvitt disse frekke menneskene på, både privat og på KG, er å konsekvent ikke gi dem oppmerksomhet. Behandle dem som luft, da er det ikke like gøy for dem. Og jeg syns ikke det er mål i seg selv at TS skal strykes etter ryggen og godsnakkes med. Syns du at TS handlet feil mot sitt barn, i en situasjon hun beskriver? Skriv det! Men ikke skriv at hun er totalt uegnet som mor, burde fratas sitt barn, barnevernet burde kontaktes osv, pga en liten feil som alle foreldre kan gjøre! Det er stygt gjort! 2
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #15 Skrevet 28. juli 2019 Jeg syns kommentarfelt i andre media også brukes en del til meningsløs oppgulp. Men så tenker jeg : om ens iq er på et slikt nivå at en kun klarer å formulere nedsettende og ukonstruktive kommentarer, så er det skriveren som har et problem, ikke jeg. Det skal ikke mye omtanke, samfunnsbevissthet eller kunnskap om ulike sider av livet for å taste inn noen vemmelige ord. Alle kan si "Er du helt teit ? Forstår du ingenting ?" Det er absolutt ingenting konstruktivt ved det, det fremkommer ingen intelligent mening eller synspunkt, kun en generell "Å herregud. Så dumme alle utenom jeg er". Bare overse slike kommenterer. Eneste gleden de har i sitt stakkers liv, er å finne en støtt, trist kommentar tilbake fra deg. Ikke gi de den gleden. Hev deg over det. Anonymkode: 3219e...ade 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå