Gå til innhold

Jeg har dritt meg ut


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om jeg har en venn som ikke kan oppføre seg når man drikker, ELLER ikke takler alkohol og begynner og bli gal, så ja, da vil jeg ikke ha han som venn..

Klarer ikke folk og oppføre seg når man drikker, så klarer jeg meg uten :)

Anonymkode: c189a...048

Men jeg blækka ut og ble sånn som dette EN gang, i en følelsesmessig forvirra tilstand.. vedkommende har drukket med meg mange ganger tidligere der jeg har vært meg selv/ oppført meg normalt..

Anonymkode: 6257a...43f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men jeg blækka ut og ble sånn som dette EN gang, i en følelsesmessig forvirra tilstand.. vedkommende har drukket med meg mange ganger tidligere der jeg har vært meg selv/ oppført meg normalt..

Anonymkode: 6257a...43f

Som sagt før i denne tråden så synes jeg det er litt rart å kutte ut en venn når du blacket ut og det er noe som aldri har skjedd før. Jeg hadde aldri kuttet vennskapet til ei god venninne hvis hun hadde gjort det, men hadde vel ymtet litt på at det kanskje ikke er nødvendig å drikke såpass mye neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men jeg blækka ut og ble sånn som dette EN gang, i en følelsesmessig forvirra tilstand.. vedkommende har drukket med meg mange ganger tidligere der jeg har vært meg selv/ oppført meg normalt..

Anonymkode: 6257a...43f

Kan du fortelle hva som skjedde? Eventuelt alvorlighetsgraden av det? Som sagt tidligere, så kan alle gå på en smell. Skjer det ofte så er ikke sånne personer noe å spare på, men en engangshendelse som i tillegg skjedde mens vedkommende var så full at h*n blækka ut, syns jeg er drøyt å fortsette å næge på. Enkelte mennesker er ekstremt prinsippfaste og det er ikke rom for feil, selv om de selv har sine feil og mangler så ser de mer på andres feil og henger seg opp i det. Da jeg var helt ung så blækka også jeg ut en gang. Husker ingenting, akkurat som jeg sov, men kroppen var våken. Ble bare fortalt ting som skjedde som jeg ikke var med på, men det var ikke noe farlig da. Men sånn kan det gå altså. Noen ganger blir man fortere full, så pass på når du drikker så andre ikke utnytter situasjonen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.7.2019 den 11.35, AnonymBruker skrev:

Om jeg har en venn som ikke kan oppføre seg når man drikker, ELLER ikke takler alkohol og begynner og bli gal, så ja, da vil jeg ikke ha han som venn..

Klarer ikke folk og oppføre seg når man drikker, så klarer jeg meg uten :)

Anonymkode: c189a...048

Hva vil det si å oppføre seg mens man drikker? Man drikker jo for å miste hemninger. Så så lenge man ikke gjør noen noe galt, hva er å ikke oppføre seg når man drikker?

Anonymkode: 6257a...43f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...