AntiBullshit Skrevet 17. juni #1361 Skrevet 17. juni Tar meg friheten til å kommentere bryna hennes ettersom hun bruker dem som reklameobjekt. Men er hun helt seriøst fornøyd med dette resultatet? Det ser så uproft og bustete ut, som om behandleren har null erfaring og tenker at målet er at bryna skal stå rett opp. Til sammenligning så er dette også brynslaminering, men her de formet og lagt i en ordentlig fasong. Synes det er helt absurd at Kristina som har jobbet som influencer hele livet går god for noe så åpenbart emending, som attpåtil er plassert midt i ansiktet hennes 8
Gipetto Skrevet 17. juni #1362 Skrevet 17. juni AntiBullshit skrev (1 time siden): Tar meg friheten til å kommentere bryna hennes ettersom hun bruker dem som reklameobjekt. Men er hun helt seriøst fornøyd med dette resultatet? Det ser så uproft og bustete ut, som om behandleren har null erfaring og tenker at målet er at bryna skal stå rett opp. Til sammenligning så er dette også brynslaminering, men her de formet og lagt i en ordentlig fasong. Synes det er helt absurd at Kristina som har jobbet som influencer hele livet går god for noe så åpenbart emending, som attpåtil er plassert midt i ansiktet hennes Jeg lurer på om hun har sett seg litt blind på egne bryn? 3
hvaduikkeser Skrevet 17. juni #1363 Skrevet 17. juni AntiBullshit skrev (1 time siden): Tar meg friheten til å kommentere bryna hennes ettersom hun bruker dem som reklameobjekt. Men er hun helt seriøst fornøyd med dette resultatet? Det ser så uproft og bustete ut, som om behandleren har null erfaring og tenker at målet er at bryna skal stå rett opp. Til sammenligning så er dette også brynslaminering, men her de formet og lagt i en ordentlig fasong. Synes det er helt absurd at Kristina som har jobbet som influencer hele livet går god for noe så åpenbart emending, som attpåtil er plassert midt i ansiktet hennes Hvorfor ikke sminkefri på bildet? Og nei, det var ikke spesielt pent resultat. Ikke leppene heller. 1
Teflonhjernen Skrevet 17. juni #1364 Skrevet 17. juni (endret) AntiBullshit skrev (5 timer siden): Tar meg friheten til å kommentere bryna hennes ettersom hun bruker dem som reklameobjekt. Men er hun helt seriøst fornøyd med dette resultatet? Det ser så uproft og bustete ut, som om behandleren har null erfaring og tenker at målet er at bryna skal stå rett opp. Til sammenligning så er dette også brynslaminering, men her de formet og lagt i en ordentlig fasong. Synes det er helt absurd at Kristina som har jobbet som influencer hele livet går god for noe så åpenbart emending, som attpåtil er plassert midt i ansiktet hennes Jeg kjenner hun som har gjort bryn og vipper på henne, og hun er faktisk veldig flink. Har sett bilde av mange av de hun har gjort og ingen er slik. Så mistenker kanskje at Kristina vil ha det slik selv, har sett at Tone Damli har det samme og det er ikke pent. Endret 17. juni av Teflonhjernen 6
Tmu85 Skrevet 25. juli #1365 Skrevet 25. juli Er det noen som husker hvilken hårfarge hun bruker? Hun farger det selv og har delt det på snap mange ganger, men jeg husker det ikke😆
Variert skydekke Skrevet 25. juli #1366 Skrevet 25. juli Tmu85 skrev (14 timer siden): Er det noen som husker hvilken hårfarge hun bruker? Hun farger det selv og har delt det på snap mange ganger, men jeg husker det ikke😆 Korres, men husker ikke nyansen. Tror muligens det er Dark Brown.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå