Gå til innhold

Kristina Andersen


Liljeb

Anbefalte innlegg

snikksnakk12 skrev (1 time siden):

Hun har spart helt moderat alminnelig i forhold til inntekt. Som med alt anna er hun veldig glad i å skryte og pynte på ting. Fasade fasade 

Oioioi. Mye misunnelse ovenfor KA her.?Du har ikke oversikt over hun sin inntekt og hva hun har spart. Hun har vært flink. Har eiet leiligheter som hun har solgt med fortjeneste. Vært flink med å spare. Hun er så heldig etter flere år med hardt arbeid fått en god inntekt. Hun må få lov til å unne seg litt ekstra da i hverdagen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gråbein skrev (1 time siden):

Oioioi. Mye misunnelse ovenfor KA her.?Du har ikke oversikt over hun sin inntekt og hva hun har spart. Hun har vært flink. Har eiet leiligheter som hun har solgt med fortjeneste. Vært flink med å spare. Hun er så heldig etter flere år med hardt arbeid fått en god inntekt. Hun må få lov til å unne seg litt ekstra da i .

Endret av snikksnakk12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

snikksnakk12 skrev (48 minutter siden):

Hun eide jo leilighet før samboer og har gjort ting riktig, ja. Ho er 35 år snart. Ho bygger et lite hus på en flate med utleiedel i Vennesla. Det er relativt hva man synes er bra gjort. Ho har shoppa mye opp gjennom også, det har vi sett. 
jeg har iallfall hørt nok på bygda til å skjønne at denne dama lyger om det meste, om det er å fremstille forholdet så flott eller hvor mye hun har spart. Derfor har jeg og blokka henne. Hørte nok til å skjønne at hun lyger for mye om stort og smått. 

Hvorfor er du her inne da når du har blokket henne? Får for å dyrke misunnelsen din?🤷🏼‍♂️

For hvermannsen er 250 kvm en grei størrelse for en voksen og ett barn. Hvorfor skal man ikke ha utleiedel? Økonomisk er det svært dumt å ikke ha det hvis man først har mulighet. Det er svært normalt at hus bygges med utleiedel. 
Hvem vil ikke fremstille forholdet som flott når man nettop har hatt det flott sammen? Skjønner ikke hvorfor det skal kritiseres?

Men seriøst, kan du ikke unne henne noen ting? Her virker det som en personlig svertekampanje ute å går igjen. Er ikke førstegang det kommer en bølge med svertekampanjer her etter bruddet. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

snikksnakk12 skrev (3 minutter siden):

Misunnelig? Haha, hva i huleste! Der sitter ho skilt med barn og prøver å få endene til å møtes som alle oss andre. Hva er det å være misunnelig på? Herregud altså. Er ikke misunnelig, er forbanna på det falske neket. 

Hvorfor er du forbanna på henne? Personlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gråbein skrev (1 time siden):

Hvorfor er du her inne da når du har blokket henne? Får for å dyrke misunnelsen din?🤷🏼‍♂️

For hvermannsen er 250 kvm en grei størrelse for en voksen og ett barn. Hvorfor skal man ikke ha utleiedel? Økonomisk er det svært dumt å ikke ha det hvis man først har mulighet. Det er svært normalt at hus bygges med utleiedel. 
Hvem vil ikke fremstille forholdet som flott når man nettop har hatt det flott sammen? Skjønner ikke hvorfor det skal kritiseres?

Men seriøst, kan du ikke unne henne noen ting? Her virker det som en personlig svertekampanje ute å går igjen. Er ikke førstegang det kommer en bølge med svertekampanjer her etter bruddet. 

 

Gråbein skrev (1 time siden):

Hvorfor er du forbanna på henne? Personlig?

Fordi hun er falsk. 

Endret av snikksnakk12
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

snikksnakk12 skrev (Akkurat nå):

 

Fordi hun er falsk. Har dessverre brukt mange år på å følge henne og skjønte for sent hvordan hun egentlig er. Den fasaden er ikke ekte lidenskap og genuin, men polert dritt. 

Men stakkars deg. Her må du utdype. Hvordan vet du at fasaden er «ikke ekte lidenskap og genuin, men polert dritt»? Er ekstremt farlig å komme med slike utsagt uten å ha noe håndfast kjære deg. Ryktene i lille Vennesla er ikke alltid sanne

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gråbein skrev (5 minutter siden):

Men stakkars deg. Her må du utdype. Hvordan vet du at fasaden er «ikke ekte lidenskap og genuin, men polert dritt»? Er ekstremt farlig å komme med slike utsagt uten å ha noe håndfast kjære deg. Ryktene i lille Vennesla er ikke alltid sanne

Farlig? Nei. Jeg kom med noe håndfast, men resten hadde blitt moderert bort etter avfeid som bygdesladder. Jeg er ikke ute etter å komme med noe håndfast, mer en helhetlig konklusjon jeg uttrykker.

Jeg har rett til min mening. Kjære deg er eldste hersketeknikk i boka, vet ikke hvem du tror det funker på lenger
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snikksnakk12 skrev (7 minutter siden):

Farlig? Nei. Jeg kom med noe håndfast, men resten hadde blitt moderert bort etter avfeid som bygdesladder. Jeg er ikke ute etter å komme med noe håndfast, mer en helhetlig konklusjon jeg uttrykker.

Jeg har rett til min mening. Kjære deg er eldste hersketeknikk i boka, vet ikke hvem du tror det funker på lenger
 

😂 ok, så da er det ikke noen rykter som du tidligere har sagt? Så dette er noe du har opplevd selv? Sklir rett inn i den store «svertekampanjen mot KA» skuffen denne ser det ut som 🤷🏼‍♂️ lykke til🫡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gråbein skrev (14 minutter siden):

😂 ok, så da er det ikke noen rykter som du tidligere har sagt? Så dette er noe du har opplevd selv? Sklir rett inn i den store «svertekampanjen mot KA» skuffen denne ser det ut som 🤷🏼‍♂️ lykke til🫡

Hva er problemet ditt egentlig? Har du sett trådene på kvinneguiden? Det handler om kritiske blikk på sak eller person. Du er jo helt usakelig og helt uspiselig generelt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

snikksnakk12 skrev (4 minutter siden):

Hva er problemet ditt egentlig? Har du sett trådene på kvinneguiden? Det handler om kritiske blikk på sak eller person. Du er jo helt usakelig og helt uspiselig generelt. 

Ja forstår det, men handler også om å ha riktig fakta før du kjører på med en Haug av kommentarer ut av det blå. Tenk hvis det var deg folk spreder rykter om? Klar over at hun er offentlig person, men må være grenser. Om du er voksen eller ungdom, voks opp er mitt tips👍🏻 ha en fin kveld videre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snikksnakk12 skrev (8 timer siden):

Hun eide jo leilighet før samboer og har gjort ting riktig, ja. Ho er 35 år snart. Ho bygger et lite hus på en flate med utleiedel i Vennesla. Det er relativt hva man synes er bra gjort. Ho har shoppa mye opp gjennom også, det har vi sett. 
jeg har iallfall hørt nok på bygda til å skjønne at denne dama lyger om det meste, om det er å fremstille forholdet så flott eller hvor mye hun har spart. Derfor har jeg og blokka henne. Hørte nok til å skjønne at hun lyger for mye om stort og smått. 

"Hørt på bygda" er jo så klart en solid kilde.

Lol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er flott at hun bygger seg hus til seg og sønnen. Godt mulig hun har vært økonomisk fornuftig, men så har hun jo hatt god råd også. Det er forskjell på folk som må gi opp mye til hverdags bare for å ha råd til å spare litt, og sånne som KA som har råd til både å shoppe, reise på ferie, kjøpe dyr og økologisk mat osv, og samtidig spare store summer. Da sitter man godt i det! Jeg sier ikke at hun ikke har jobbet hardt, men jobbe hardt gjør de fleste av oss, bare ikke med samme lønna. 

Uansett trist å høre om bruddet. Jeg ønsker henne og sønnen alt godt.

  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EmVeeJee skrev (21 timer siden):

Hun har snakket om økonomi tidligere og at hun har vært flink med pengene sine siden dag 1. Investert i fond ++

Hun har nok vært flink til å spare overskuddet sitt - men nå har hun hatt mye å sette av også. Hun har jo ikke et vanlig forbruk og må ikke være nøktern for å kunne spare. Så jeg må nok også si meg enig i at det ikke ødvendigvis er spesielt imponerende at hun har spart mye - det er som forventet med den inntekten hun har hatt. 

Hun lovde å dele tips rundt fondsparing og aksjer i løpet av uken, men ser ikke ut til at det blir noe av. Det blir i grunn ikke så mye av noe som helst, fordi hun rett og slett ikke har nok interessant å dele. Det er få prosjekter og samarbeid som krever så mye av henne. 

Går ut fra at et slikt prosjekt vil koste 7-8 millioner med dagens byggekostnader og med de løsningene hun ønsker seg. Går også ut i fra at hun må ha noe lån i banken. Antar at bankene vurdrer inntekten hennes litt strengere enn om hun var fast ansatt, for hvem vet hvordan yrket hennes står seg om 2-3 år, så det er nok godt med egenkapital samt oppsparte midler her. De hadde jo planene klare for hyttebygging med tomt og det hele. Skal man bygge hytte krever det langt mer sikkerhet og egenkapital enn om man skal kjøpe hus. 

Mener hun skrev at huset blir totalt 250 kvadrat inklusive hybel og garasje, så det er jo ikke kjempestort sånn sett. Men det er absolutt en god størrelse på et hus for to personer. Hun er veldig priveligert og har gjort smarte økonomiske grep for å komme dit, men det ville igrunn vært rart om det ikke ble noe av. 

 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er utfordringen til snikksnakk?. Det er jo tydelig at du er har store utfordringer i forhold til sannhet generelt. Du kommer med mange udokumenterte påstander, utover at du har hørt fra andre. Du har blokka henne, dvs. at hun skulle følge deg?? det kan jeg aldri tro. Til at du ikke følger henne lenger, så vet du veldig mye om henne. Du virker å være svært interessert i hva hun gjør og ikke gjør, hva er grunnen? Hva er hatet ditt mot Kristina? Tror nok oftest det er misunnelse, som det nok er i ditt tilfelle. Det kan være vanskelig å se andre lykkes, når en selv ikke fungerer på noen plan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tullpgtøys skrev (4 minutter siden):

Hva er utfordringen til snikksnakk?. Det er jo tydelig at du er har store utfordringer i forhold til sannhet generelt. Du kommer med mange udokumenterte påstander, utover at du har hørt fra andre. Du har blokka henne, dvs. at hun skulle følge deg?? det kan jeg aldri tro. Til at du ikke følger henne lenger, så vet du veldig mye om henne. Du virker å være svært interessert i hva hun gjør og ikke gjør, hva er grunnen? Hva er hatet ditt mot Kristina? Tror nok oftest det er misunnelse, som det nok er i ditt tilfelle. Det kan være vanskelig å se andre lykkes, når en selv ikke fungerer på noen plan.

Jeg kan ikke dokumentere påstandene her i tråden og følger reglene, som du heller burde gi ros for. Jeg har og respekt for hennes privatliv ang. bruddet, men jeg snakker om at hun ikke er en pålitelig person og advarer egentlig mot å tro på alt en ser.

jeg blokka henne på snap. Det holder ikke å slette for å få henne bort fra snap 😅

jeg er en person i fast forhold, med familie, høyere utdanning og fast jobb. Unødvendig å påstå at jeg ikke fungerer på noe plan. 

‘Hatet’ som er å ta i, handler om at jeg ikke tåler folk som lyger og er falske. Jeg er lei misunnelseskortet. Jeg er ikke en person som hadde vært tilfreds med å leve som husmor hjemme og sulle bort dagene med dilldall. DU kan nok og komme på en influencer du ikke liker, som du heller ikke er misunnelig på. Det handler om andre ting, noe den personen representerer for deg. I dette eksempelet at hun er falsk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snikksnakk12 skrev (1 time siden):

Jeg kan ikke dokumentere påstandene her i tråden og følger reglene, som du heller burde gi ros for.

Følger reglene gjør du i hvert fall IKKE,nettopp fordi du ikke kan eller vil dokumentere noenting av det du sier.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

J.. skrev (11 minutter siden):

Følger reglene gjør du i hvert fall IKKE,nettopp fordi du ikke kan eller vil dokumentere noenting av det du sier.

Jeg har hørt mange årsaker til bruddet og det meste er jo stått i tråden her, så det står jeg over.

Et eksempel som er litt lavmål å nevne, er kroppen hennes. For all del, man har den kroppen man har og det er sårt. Hun har sagt i spørsmålsrunde at hun gikk ned alle kiloene etter graviditet. Men jeg så henne i vinter og på en bmi skala er hun sykelig overvektig. Grunnen til at jeg sier dette er igjen den falskheten. Bildene lyger ikke litt, men til det ugjenkjennelige. Denne falskheten, igjen. Det er i alle fall et eksempel, lik det eller ei. 

Hun og samboeren kranglet aldri sa hun, selv om hun var ordentlig ufin i språket i en video hun la ut. Banning til han og vi vet nå at det er slutt. Krangla aldri, det tror jeg overhodet ikke på. 
 

Har heller aldri glemt da hun hengte ut spetalen når de hadde med babyen utenfor afterskien. At de skulle vært meldt til barnevernet og stakkars barnet som ble mishandla på den måten!! Sånne historier er det flere av gjennom karrieren hennes, blant annet podcasten ble lagt ned pga dette..

Mest sannsynlig lider hun av et mindreverdighetskompleks der hun har et ekstremt behov for å fremstille seg perfekt. Som resulterer i en balanse mellom overdrivelse, løgn og fanteri. 

Jeg trenger ikke underbygge påstandene mine så mye, de som ser det ser gjennom dama. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...