Gå til innhold

Kristina Andersen


Liljeb

Anbefalte innlegg

Ja de storyene der var unødvendig, hun sa veldig mye uten å egentlig si noen ting.. Jeg har vært imot denne spekuleringen og ryktespredningen her inne, men altså hallo. Tråden har svært stengt en stund og er nettopp åpnet igjen, ingen som har spredt rykter siden. Hun er i sjokk? Om det er dette hun hinter til så blir det meningsløst å ta det opp . Hun har rett til privatliv så klart, men ikke legg ut sånne storyer da. Og nå la hun ut en story hvor hun skriver hun har spist lunch med ”noen hun er glad i“, litt merkelig måte å skrive det på, men ok

Endret av Rosewood
  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Marihone skrev (5 timer siden):

Ja, men når hun velger å si A bør hun også si B. Ellers så fyrer hun opp om spekulasjonene. Hva skjer der borte i Vennesla? Hun valgte å gå, så det må være en god grunn. 

Hun faktisk ingenting,og hun skylder ikke deg eller andee ukjente en forklaring heller.

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosewood skrev (2 minutter siden):

Tråden har svært stengt en stund og er nettopp åpnet igjen, ingen som har spredt rykter siden.

Tror du ryktespredning kun foregår på KG?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosewood skrev (17 minutter siden):

Ja de storyene der var unødvendig, hun sa veldig mye uten å egentlig si noen ting.. Jeg har vært imot denne spekuleringen og ryktespredningen her inne, men altså hallo. Tråden har svært stengt en stund og er nettopp åpnet igjen, ingen som har spredt rykter siden. Hun er i sjokk? Om det er dette hun hinter til så blir det meningsløst å ta det opp . Hun har rett til privatliv så klart, men ikke legg ut sånne storyer da. Og nå la hun ut en story hvor hun skriver hun har spist lunch med ”noen hun er glad i“, litt merkelig måte å skrive det på, men ok

Det kan jo like gjerne være «bygdetrollet» og at det er det hun sikter til. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Queen19 skrev (2 minutter siden):

Det kan jo like gjerne være «bygdetrollet» og at det er det hun sikter til. 

Ja sikkert nok. Herregud jeg kunne aldri bodd i bygd, jeg hadde blitt gal. Men liksom, jeg ser ikke helt poenget i legge det ut på story - selvfølgelig må hun ikke utbrodere om noen ting, hun har rett til å ha sitt eget privatliv. Men med slike storyer legger hun litt opp til spekulasjoner og rykter, fordi folk er nysgjerrige, og gir man dem en liten lillefinger vil de ha hele hånda. Så vil man beskytte privatlivet, snakk heller med nærmeste venner eller familie tenker jeg da, fremfor å legge ut en story som bare vekker nysgjerrigheten i folk. 

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (32 minutter siden):

Tror du ryktespredning kun foregår på KG?

Nei så klart ikke, det ble litt tullete skrevet, beklager

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rosewood skrev (12 minutter siden):

Ja sikkert nok. Herregud jeg kunne aldri bodd i bygd, jeg hadde blitt gal. Men liksom, jeg ser ikke helt poenget i legge det ut på story - selvfølgelig må hun ikke utbrodere om noen ting, hun har rett til å ha sitt eget privatliv. Men med slike storyer legger hun litt opp til spekulasjoner og rykter, fordi folk er nysgjerrige, og gir man dem en liten lillefinger vil de ha hele hånda. Så vil man beskytte privatlivet, snakk heller med nærmeste venner eller familie tenker jeg da, fremfor å legge ut en story som bare vekker nysgjerrigheten i folk. 

Jeg er enig i det du skriver her. Samtidig så tenker jeg at det sikkert er lett å bli litt rådvill når man plutselig står i et uventet brudd og ryktene florerer både på nett, og i hjemby. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den eneste logiske grunnen til å legge ut sånne spekulative snapper og samtidig be folk om å ikke spekulere om hva som har skjedd er jo at man VIL at folk skal spekulere. Eller at man selv har gjort ting man ikke ønsker skal komme frem i lyset.. 

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rotekopp2021 skrev (1 time siden):

Den eneste logiske grunnen til å legge ut sånne spekulative snapper og samtidig be folk om å ikke spekulere om hva som har skjedd er jo at man VIL at folk skal spekulere. Eller at man selv har gjort ting man ikke ønsker skal komme frem i lyset.. 

Enig i at det virker litt mot sin hensikt. Det beste hadde vært å si tydelig en gang at man ikke ønsker spekulasjoner og at man ikke kommer til å dele noe mer om bruddet, forså å ikke nevne det igjen. 
Hver gang det blir langt ut «ikke spekuler» innlegg, så funker iallfall min nysgjerrige hjerte slik at jeg blir nysgjerrig på hva det blir spekulert i. 
Hun kunne bare lagt ut noe ala at de skilles som venner, har et godt samarbeid, det funket ikke lengre å være kjærester og takk for fine år. Da ville spekulasjonene gitt seg ganske raskt etter at alle var kommet over sjokket. Men er jo noe i måten hun har lagt frem dette på, som trigger nysgjerrigheten til folk da det virker som det er noe dramatisk som ligger bak. Brått brudd, ingen «forklaring» og «for all del ikke spekuler!!!!». 

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kmff20 skrev (2 timer siden):

Enig i at det virker litt mot sin hensikt. Det beste hadde vært å si tydelig en gang at man ikke ønsker spekulasjoner og at man ikke kommer til å dele noe mer om bruddet, forså å ikke nevne det igjen. 
Hver gang det blir langt ut «ikke spekuler» innlegg, så funker iallfall min nysgjerrige hjerte slik at jeg blir nysgjerrig på hva det blir spekulert i. 
Hun kunne bare lagt ut noe ala at de skilles som venner, har et godt samarbeid, det funket ikke lengre å være kjærester og takk for fine år. Da ville spekulasjonene gitt seg ganske raskt etter at alle var kommet over sjokket. Men er jo noe i måten hun har lagt frem dette på, som trigger nysgjerrigheten til folk da det virker som det er noe dramatisk som ligger bak. Brått brudd, ingen «forklaring» og «for all del ikke spekuler!!!!». 

Eksakt. Hun kunne sagt at de skiltes som venner og samarbeidet godt om sønnen. Ferdig. Hadde ikke blitt spekulasjoner da 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor sprer enkelte her rykter om Kristina og møblene når hun sier hun lot alt stå i huset, og kun tok med seg det mest nødvendige? Hun har sagt det tre ganger på story. Det er ingen som lyver om sånt. Hun bor i leilighet også, så hvor skulle hun ha hatt alt? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marihone skrev (18 timer siden):

Hvorfor sprer enkelte her rykter om Kristina og møblene når hun sier hun lot alt stå i huset, og kun tok med seg det mest nødvendige? Hun har sagt det tre ganger på story. Det er ingen som lyver om sånt. Hun bor i leilighet også, så hvor skulle hun ha hatt alt? 

Ting kan oppbevares på lager, hva som er sannheten vet ikke jeg men som regel finnes det flere sider av en sak. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Marihone skrev (19 timer siden):

Hvorfor sprer enkelte her rykter om Kristina og møblene når hun sier hun lot alt stå i huset, og kun tok med seg det mest nødvendige? Hun har sagt det tre ganger på story. Det er ingen som lyver om sånt. Hun bor i leilighet også, så hvor skulle hun ha hatt alt? 

Medaljens bakside med å tjene grove penger på å dele om livet sitt.

 

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marihone skrev (47 minutter siden):

Flere som føler Kristina er litt wannabe Kristin Gjelsvik nå?

Hvordan da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Llise skrev (3 minutter siden):

Hvordan da?

Sikkert fordi de begge bygger egne hus etter samlivsbrudd..

Ikke akkurat revolusjonerende..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (7 timer siden):

Sikkert fordi de begge bygger egne hus etter samlivsbrudd..

Ikke akkurat revolusjonerende..

Forskjellen her er at jeg virkelig tror at Kristina har råd til det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var noe med å ikke legge opp til spekulasjoner selv🙈 

Har ikke lest bøkene selv altså, men syns bare det var litt morsomt at det nettopp var et tema om å ikke spekulere om samlivsbruddet også anbefaler hun boka «ektemannens hemmelighet» 🙈🤪IMG_6684.thumb.png.38cd2748ea66adfc4ea782ad506375ae.png

hentet fra snapchat.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ikke faen om de 5 titlene der er tilfeldige. Rene galgenhumor

  • Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...