Gå til innhold

Kristina Andersen


Liljeb

Anbefalte innlegg

Så gøy om hun går for å bygge hus! Hadde vært så gøy å følge prosessen

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva har egentlig skjedd - syns det er rart at dette ikke kommer ut noe sted. Rykter spres jo alltid, bare se på Ingebrigtsen familien. Nesten skummelt rart hvordan dette ikke diskuteres noen steder eller rykter spres? Her i kvinneguiden blir jo alt monitorert bort, men andre steder skulle man tro ting kom for en dag. Syns nesten det er mer ekkelt at det ikke er noen rykter. 

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sanssouci skrev (1 time siden):

Hva har egentlig skjedd - syns det er rart at dette ikke kommer ut noe sted. Rykter spres jo alltid, bare se på Ingebrigtsen familien. Nesten skummelt rart hvordan dette ikke diskuteres noen steder eller rykter spres? Her i kvinneguiden blir jo alt monitorert bort, men andre steder skulle man tro ting kom for en dag. Syns nesten det er mer ekkelt at det ikke er noen rykter. 

Endret av Anno1976
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sanssouci skrev (1 time siden):

Hva har egentlig skjedd - syns det er rart at dette ikke kommer ut noe sted. Rykter spres jo alltid, bare se på Ingebrigtsen familien. Nesten skummelt rart hvordan dette ikke diskuteres noen steder eller rykter spres? Her i kvinneguiden blir jo alt monitorert bort, men andre steder skulle man tro ting kom for en dag. Syns nesten det er mer ekkelt at det ikke er noen rykter. 

Enig.. noe har jo vært på jodel, men om det stemmer 🤷‍♀️

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

emlia skrev (36 minutter siden):

Enig.. noe har jo vært på jodel, men om det stemmer 🤷‍♀️

Har ikke Jodel og fikk ikke med meg dette, men hva stod det der? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Timiwo skrev (25 minutter siden):

Har ikke Jodel og fikk ikke med meg dette, men hva stod det der? 

Jeg har heller ikke Jodel eller Discord….. og blir nysgjerring 🫣

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for ryktespredning.

Måne, admin. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for ryktespredning.

Måne, admin. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for ryktespredning.

Måne, admin. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for ryktespredning.

Måne, admin. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. 
 

Jeg vil prøve å be dere fint om å stoppe med spekulering og spekulasjoner. Om ikke, vil jeg prøve å spørre Kvinneguiden om å ta en vurdering på låsing av tråd. 
 

Kristina ❤️

 

  • Liker 2
  • Hjerte 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror folk må tøyle sin nysgjerrighet altså, hvorfor skal man spekulere og grave i årsaken til bruddet. Også influensere må få ha noe privat. Det er også et barn involvert her. 

Et samlivsbrudd kan være kjempetøft og ikke noe man ønsker at "hele verden" skal diskutere. 

  • Liker 8
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden stenges midlertidig på grunn av gjentatte brudd på Kvinneguidens retningslinjer over kort tid.

Det er ikke tillatt å opprette ny tråd om samme tema.

Måne, admin.

  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Ikke rart hun har sprukket med snus. Hadde jeg også gjort om jeg gikk igjennom et samlivsbrudd 😳

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det hun hinter til på snap i dag? Hun snakker om at hun er sjokkert over ting hun har blitt oppmerksom på har blitt sagt og gjort og at det er tøffe tak bak fasaden (?)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AntiBullshit skrev (38 minutter siden):

Hva er det hun hinter til på snap i dag? Hun snakker om at hun er sjokkert over ting hun har blitt oppmerksom på har blitt sagt og gjort og at det er tøffe tak bak fasaden (?)

Det blir jo bare en ny runde med spekulasjoner og ryktespredning, som denne tråden har blitt stengt for, flere ganger. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 minutter siden, Queen19 said:

Det blir jo bare en ny runde med spekulasjoner og ryktespredning, som denne tråden har blitt stengt for, flere ganger. 

Ja, men når hun velger å si A bør hun også si B. Ellers så fyrer hun opp om spekulasjonene. Hva skjer der borte i Vennesla? Hun valgte å gå, så det må være en god grunn. 

  • Liker 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marihone skrev (17 minutter siden):

Ja, men når hun velger å si A bør hun også si B. Ellers så fyrer hun opp om spekulasjonene. Hva skjer der borte i Vennesla? Hun valgte å gå, så det må være en god grunn. 

Det finnes nok mange gode grunner, men akkurat hva har ikke vi noe med. Ja hun er offentlig person og måtte til syvende og sist dele bruddet, men grunnen til at hun valgte å gå trenger hun likevel ikke dele. For oss skjedde det plutselig, men for henne har det kanskje pågått lenge. Ulike prioriteringer, ulike behov, følelser som ikke lenger var der, ting som ikke føltes riktig etc. 

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså. Ho har jo vært innom her selv og bedt folk slutte med spekulasjoner og ryktespredning. Men det ho legger ut idag er å be om at folk kommer til å spørre, grave og spre mer. Akkurat det der syns jeg var helt unødvendig av henne hvis ho er så plaget av ryktespredning. For ho sier kun A og B laget folk da oppi hodet sitt.. men får flere seere selvsagt… 🥴

  • Liker 14
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, når jobben din er å dele livet ditt og barnet ditt og alt du driver med hele dagen må man regne med at folk blir nysgjerrige. Dette overrasker meg gang på gang, hva forventer egentlig folk? De tjener penger på at fremmede mennesker skal følge med på dem, følge deres råd og anbefalinger, kjøpe det se sier folk skal kjøpe osvosvosv og så blir de sjokkerte når folk vil vite hva som skjer når det blir brudd/drama. Herregud. Og som en over her nevner, innmari teit å legge ut sånne klickbaites på snapchat om at man ikke ønsker å dele ting i some mens man deler ting i some om saken. Dette ender vel nøyaktig som med Kristin Gjelsvik som aaaldri skulle dele detaljer om bruddet men som plutselig fortalte alt om alle til alle etterhvert for å få max oppmerksomhet og sympati. 

  • Liker 13
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...