Gå til innhold

Kristina Andersen


Liljeb

Anbefalte innlegg

Queen19 skrev (1 minutt siden):

Er jo fullstendig unødvendig i å spekulere rundt årsaken til bruddet og bidra til ryktespredning. Om man først skal diskutere så kan man heller forholde seg til fakta og det man vet og kan bevise er sant. 

Mye som er unødvendig her i verden, men de fleste skjønner jo at årsaken er noe i den gata. Ellers hasteflytter man som sagt ikke ut med barn i bildet osv. Samtidig er det alltid noen som kjenner noen som kjenner vedkommende. Sjeldent røyk uten ild. Men skal ikke «spekulere» noe mer jeg når reglene er som de er. Synes det bare er litt vel strengt ☺️

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror ikke folk spekulerer for å spekulere her, sånn ondsinnet. Jeg kjente det var fryktelig overraskende, som i at jeg har tenkt plagsomt mye på det. Har et veldig behov for å forstå, skulle gjerne visst hva årsaken er for å få fred. Er jo irriterende å være så opphengt i det, men det handler om at det kom så plutselig. Har sett på instagram at hun handlet nye hagemøbler for 3-4 uker siden og gleder seg til sommer med familie og venner. Gigantiske møbler. Man kjøper ikke dette eller legger frem det om man ser et brudd i vente. Det plutselige bruddet gjør det så interessant å vite noe om hva dette skyldes. Hun var jo familiemenneske delux og egentlig litt forbilde på hus, hjem og familie. 
 

Samfunnet utvikler seg dit hen at folk forlater hverandre over en lav sko, men akkurat her tror jeg hun hadde en veldig god grunn siden ho er såpass familieorientert. Føler veldig med henne pga det.

 

  • Liker 15
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

snikksnakk12 skrev (48 minutter siden):

Jeg tror ikke folk spekulerer for å spekulere her, sånn ondsinnet. Jeg kjente det var fryktelig overraskende, som i at jeg har tenkt plagsomt mye på det. Har et veldig behov for å forstå, skulle gjerne visst hva årsaken er for å få fred. Er jo irriterende å være så opphengt i det, men det handler om at det kom så plutselig. Har sett på instagram at hun handlet nye hagemøbler for 3-4 uker siden og gleder seg til sommer med familie og venner. Gigantiske møbler. Man kjøper ikke dette eller legger frem det om man ser et brudd i vente. Det plutselige bruddet gjør det så interessant å vite noe om hva dette skyldes. Hun var jo familiemenneske delux og egentlig litt forbilde på hus, hjem og familie. 
 

Samfunnet utvikler seg dit hen at folk forlater hverandre over en lav sko, men akkurat her tror jeg hun hadde en veldig god grunn siden ho er såpass familieorientert. Føler veldig med henne pga det.

 

Som om jeg skulle sagt det selv, helt enig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snikksnakk12 skrev (1 time siden):

Jeg tror ikke folk spekulerer for å spekulere her, sånn ondsinnet. Jeg kjente det var fryktelig overraskende, som i at jeg har tenkt plagsomt mye på det. Har et veldig behov for å forstå, skulle gjerne visst hva årsaken er for å få fred. Er jo irriterende å være så opphengt i det, men det handler om at det kom så plutselig. Har sett på instagram at hun handlet nye hagemøbler for 3-4 uker siden og gleder seg til sommer med familie og venner. Gigantiske møbler. Man kjøper ikke dette eller legger frem det om man ser et brudd i vente. Det plutselige bruddet gjør det så interessant å vite noe om hva dette skyldes. Hun var jo familiemenneske delux og egentlig litt forbilde på hus, hjem og familie. 
 

Samfunnet utvikler seg dit hen at folk forlater hverandre over en lav sko, men akkurat her tror jeg hun hadde en veldig god grunn siden ho er såpass familieorientert. Føler veldig med henne pga det.

 

Det var akkurat dette jeg forsøkte å få frem. Helt enig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snikksnakk12 skrev (2 timer siden):

Jeg tror ikke folk spekulerer for å spekulere her, sånn ondsinnet. Jeg kjente det var fryktelig overraskende, som i at jeg har tenkt plagsomt mye på det. Har et veldig behov for å forstå, skulle gjerne visst hva årsaken er for å få fred. Er jo irriterende å være så opphengt i det, men det handler om at det kom så plutselig. Har sett på instagram at hun handlet nye hagemøbler for 3-4 uker siden og gleder seg til sommer med familie og venner. Gigantiske møbler. Man kjøper ikke dette eller legger frem det om man ser et brudd i vente. Det plutselige bruddet gjør det så interessant å vite noe om hva dette skyldes. Hun var jo familiemenneske delux og egentlig litt forbilde på hus, hjem og familie. 
 

Samfunnet utvikler seg dit hen at folk forlater hverandre over en lav sko, men akkurat her tror jeg hun hadde en veldig god grunn siden ho er såpass familieorientert. Føler veldig med henne pga det.

 

Ja, hun er definitivt ikke typen til å kaste forholdet på sjøen ved første utfordring. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

snikksnakk12 skrev (11 timer siden):

Jeg tror ikke folk spekulerer for å spekulere her, sånn ondsinnet. Jeg kjente det var fryktelig overraskende, som i at jeg har tenkt plagsomt mye på det. Har et veldig behov for å forstå, skulle gjerne visst hva årsaken er for å få fred. Er jo irriterende å være så opphengt i det, men det handler om at det kom så plutselig. Har sett på instagram at hun handlet nye hagemøbler for 3-4 uker siden og gleder seg til sommer med familie og venner. Gigantiske møbler. Man kjøper ikke dette eller legger frem det om man ser et brudd i vente. Det plutselige bruddet gjør det så interessant å vite noe om hva dette skyldes. Hun var jo familiemenneske delux og egentlig litt forbilde på hus, hjem og familie. 
 

Samfunnet utvikler seg dit hen at folk forlater hverandre over en lav sko, men akkurat her tror jeg hun hadde en veldig god grunn siden ho er såpass familieorientert. Føler veldig med henne pga det.

 

Helt greit at hun har valgt å være en «offentlig» person ved å være influenser. Men vi har da ingen rett til å vite alt om disse menneskene. Vi får da heller lære oss til å ikke bry oss så mye med andres liv. Vi har da virkelig ikke noe med grunnen til dette bruddet. Det er en så personlig greie som jeg tenker at du og alle andre ikke har rett til- og behov for å vite. Alle mennesker har rett til å ha et privatliv selvom de lever av SoMe. Der tenker jeg at du må jobbe med deg selv for å komme over dette bruddet (som overhodet ikke har noe med deg å gjøre) og komme deg videre!

Ja- det er kjedelig for henne at alt ble snudd på hodet. Men det gjelder ikke noe andre enn henne selv. Vi andre mennesker må leve våre liv videre! 

  • Liker 16
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frublå skrev (38 minutter siden):

Helt greit at hun har valgt å være en «offentlig» person ved å være influenser. Men vi har da ingen rett til å vite alt om disse menneskene. Vi får da heller lære oss til å ikke bry oss så mye med andres liv. Vi har da virkelig ikke noe med grunnen til dette bruddet. Det er en så personlig greie som jeg tenker at du og alle andre ikke har rett til- og behov for å vite. Alle mennesker har rett til å ha et privatliv selvom de lever av SoMe. Der tenker jeg at du må jobbe med deg selv for å komme over dette bruddet (som overhodet ikke har noe med deg å gjøre) og komme deg videre!

Ja- det er kjedelig for henne at alt ble snudd på hodet. Men det gjelder ikke noe andre enn henne selv. Vi andre mennesker må leve våre liv videre! 

Haha ja, det er bare et fbi gen i meg som slår inn. Men selvfølgelig går jo livet mitt videre også og stopper ikke opp av den grunn.

Synes forøvrig folk faktisk bryr deg for lite om andre. Kommer man utenfor kjernefamilie bryr folk seg nada. Selv om folk opplever dype personlige tragedier. Livet går videre. Det er som du sier slik at livet går videre for andre, men det å stå i personlige tragedier og kriser, burde man bry seg mer om som medmenneske. Men det er kanskje en avsporing. Det er iallefall på to vis 😊

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

snikksnakk12 skrev (8 minutter siden):

Haha ja, det er bare et fbi gen i meg som slår inn. Men selvfølgelig går jo livet mitt videre også og stopper ikke opp av den grunn.

Synes forøvrig folk faktisk bryr deg for lite om andre. Kommer man utenfor kjernefamilie bryr folk seg nada. Selv om folk opplever dype personlige tragedier. Livet går videre. Det er som du sier slik at livet går videre for andre, men det å stå i personlige tragedier og kriser, burde man bry seg mer om som medmenneske. Men det er kanskje en avsporing. Det er iallefall på to vis 😊

Men det er jo forskjell på å bry seg om- og det å bry seg med. For det er der jeg opplever at mange «feiler». Ut fra det du skrev i stad, så opplevde jeg det mer som å bry seg med. Fordi DU måtte få vite hvorfor de hadde gått fra hverandre. Det er ikke å bry seg om, når man sitter på et forum og er desperat etter å få vite hva som har skjedd med andre. Da er det nysgjerrigheten hos den enkelte som styrer. 
 

Helt enig i det du skriver at folk dessverre bryr seg for lite om hverandre. Men det gjelder da ikke å slarve på forum om hva som kan ha skjedd. Mener ikke deg spesifikt- men generelt. Man sitter ikke på et forum og spekulerer, og lurer på hva som er grunnen hvis man bryr seg OM noen. Det er sladder og stikk motsatt av det å bry seg om. Der tror jeg mange her inne må lære seg forskjellen 😊

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frublå skrev (1 time siden):

Helt greit at hun har valgt å være en «offentlig» person ved å være influenser. Men vi har da ingen rett til å vite alt om disse menneskene. Vi får da heller lære oss til å ikke bry oss så mye med andres liv. Vi har da virkelig ikke noe med grunnen til dette bruddet. Det er en så personlig greie som jeg tenker at du og alle andre ikke har rett til- og behov for å vite. Alle mennesker har rett til å ha et privatliv selvom de lever av SoMe. Der tenker jeg at du må jobbe med deg selv for å komme over dette bruddet (som overhodet ikke har noe med deg å gjøre) og komme deg videre!

Ja- det er kjedelig for henne at alt ble snudd på hodet. Men det gjelder ikke noe andre enn henne selv. Vi andre mennesker må leve våre liv videre! 

Er så enig i dette. Om man tenker plagsomt mye over bruddet til en fremmed person, så har man litt å jobbe med.. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

snikksnakk12 skrev (33 minutter siden):

Haha ja, det er bare et fbi gen i meg som slår inn. Men selvfølgelig går jo livet mitt videre også og stopper ikke opp av den grunn.

Synes forøvrig folk faktisk bryr deg for lite om andre. Kommer man utenfor kjernefamilie bryr folk seg nada. Selv om folk opplever dype personlige tragedier. Livet går videre. Det er som du sier slik at livet går videre for andre, men det å stå i personlige tragedier og kriser, burde man bry seg mer om som medmenneske. Men det er kanskje en avsporing. Det er iallefall på to vis 😊

Veldig enig og opplever deg absolutt ikke som noen som bryr deg MED men OM 🥰 helt naturlig og en god egenskap

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror begge ting kan være tilfelle samtidig - altså at man bryr seg med og om noen på en og samme gang. Klart man blir nysgjerrig når man hører sånne nyheter. Særlig når man ikke vet helt hva som har skjedd. Det er en helt normal menneskelig respons. Samtidig får jeg oppriktig vondt i meg av å se hvor fælt hun har det. Jeg kan ikke forestille meg hvor opprivende det må føles å gå gjennom noe sånt.

Vi kommer sikkert ikke til å få vite om alt som har skjedd. Hun har vært ganske privat de siste årene, og med barn i bildet er det usannsynlig at hun kommer til å avsløre særlig mye. Problemet med spekulasjoner er at de fort kan gå videre til å bli rykter og seiglivede usannheter. Synes derfor det er bra at tråden modereres såpass strengt på akkurat dette. 

  • Liker 5
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kleppmelk skrev (På 16.7.2024 den 20.30):

Offf, sjeldent jeg ser en influenser som faktisk virker like knust som hun ga uttrykk for. Fikk helt vondt! 
 


enig! Sterkt. Synes veldig synd på henne. Stusser på at hun sier at «nå bor vi endelig trygt» eller noe sånt i den nye, midlertidige leiligheten.

ønsker henne alt godt. Om ikke annet øker nok seertallene på Snap av dette.

Endret av Fredrik29
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får helt vondt av Kristina på snap. Jeg fikk selv tårer i øynene. Tenk å gå fra å være med sønnen sin 100 % til å nå ha barnet deltid. Det er en stor sorg for ei som ønsket familieliv og kjernefamilien. Hun prøver å være positiv på snap, men sorgen er synlig. Stakkars!

Hun sier hun ikke vil dele mer om bruddet. Det forstår man jo, men dette var sjokkerende.

Men en mann som har barn med to ulike kvinner… Man kan jo lure. 

  • Liker 11
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Marihone skrev (3 minutter siden):

Men en mann som har barn med to ulike kvinner… Man kan jo lure. 

Det er jo minste problemet her da 😂🤦🏻‍♀️ Mange som har det i dag (også kvinner som har barn med to ulike menn) uten at det gjør dem til dårlige mennesker av den grunn. Finnes ikke relevant

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marihone skrev (37 minutter siden):

Jeg får helt vondt av Kristina på snap. Jeg fikk selv tårer i øynene. Tenk å gå fra å være med sønnen sin 100 % til å nå ha barnet deltid. Det er en stor sorg for ei som ønsket familieliv og kjernefamilien. Hun prøver å være positiv på snap, men sorgen er synlig. Stakkars!

Hun sier hun ikke vil dele mer om bruddet. Det forstår man jo, men dette var sjokkerende.

Men en mann som har barn med to ulike kvinner… Man kan jo lure. 

Har hun sagt at hun skal ha barnet 50%? Ikke alle har en 50/50 løsning, spesielt ikke når barnet er så lite. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, *Blåbær* said:

Har hun sagt at hun skal ha barnet 50%? Ikke alle har en 50/50 løsning, spesielt ikke når barnet er så lite. 

Nei, hun sa bare at hun kommer til å ha mer tid alene nå. 50/50 er vanlig etter brudd der foreldrene har bodd sammen. De fleste har det i dag. Barnet er over 3 år. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Stakkars. Helt åpenbart at noe har skjedd. Hadde de glidd fra hverandre og skiltes som venner kunne de mest sannsynlig ha bodd sammen til de fikk ordnet formaliteter og økonomi. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

Måne, admin.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kmff20 skrev (3 timer siden):

Så fint hun har fått det!

Hvor ser dere dette? Det er ingen oppdateringer på Instagram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...