Gå til innhold

Kristina Andersen


Liljeb

Anbefalte innlegg

47 minutter siden, Mrshopalot said:

Enig.. hun fremstiller jo alt så perfekt hele tiden. Og hun har jo benektet at hun fremstiller noe noe bedre enn det er, alt ER visst perfekt og ikke fasade har hun sagt. Åpenbart at det var fasade likevel da, når barnet nå har splitta familie og blir kasteball mellom foreldrene sine. 

Har aldri stolt på Kristina i some, syns det har vært åpenbart hele tida at dama skjønnmaler eget liv.

God leksjon i å ikke tro på alt man ser på insta/snap osv, virkeligheten er som oftest en god del annerledes!

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noe drastisk må jo ha skjedd her? Når hun har pakket ned hele rommet til gutten og tatt med seg også? Og en «mellomstasjon» før man finner veien videre hadde ikke vert nødvendig dersom det var rolig brudd..

  • Liker 11
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

frkbibelstripp skrev (1 time siden):

Noen skrev at hybelboeren ikke er noen søster/tante til Johannes. De har jo heller ikke samme etternavn, noe som underbygger dette. Ikke at søsken må ha samme etternavn, men ja.

Har virkelig vondt for henne og er nesten litt i sjokktilstand på hennes vegne.. alt virket så harmonisk og fint mellom dem. Som mange her skriver så hadde de fremtidsplaner og det virket som at tanken om flere barn også vokste på dem.. vet det er stygt med spekulasjoner i en sånn stund, men det er vel vanskelig å la vær også når det er snakk om en så offentlig person som blottlegger store deler av hverdagen. Håper bare hun har god støtte rundt seg og masse kjærlighet

Tanken om flere barn avviste hun i en Q&A for kort tid tilbake. Det som har vært tydelig er jo at hun ønsket forlovelse og virket mer investert i en felles fremtid. 5 år, felles barn og en part som ønsker giftemål, mens den andre aldri frir? 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man er vel ganske naiv hvis man har trodd at denne damas liv har vært så rosenrødt som hun har fremstilt det. Ikke noe vondt om henne altså. Men, alltid ryddig og perfekt hjem (stort hus, men hemmelig utleiedel tydeligvis), forhold til stedatter helt perfekt (har alltid beundret henne for hvor god hun har vært mot henne, skal sies), alle vet at bonusforeldre/søsken ikke kun er enkelt, med  forhold til eks., sjalusi osv. Samt hvor lett det er for henne å være en perfekt mor, alle som har barn vet at en treåring ikke bare er kos og glede og at man ikke ALLTID har overskudd. Synes hun aldri er sliten av småbarnslivet jeg, hun baaaare nyter tiden med sønnen. Synes ikke det er helt realistisk at de bare har gode dager, og han er jo omtrent ikke i barnehagen virker det som. Noe som er usannsynlig at stemmer overens med resten av livet de lever. 

Her handler det nok om at KA er VELDIG privat egentlig, og kun viser det positive og i en meget overdrevet variant. Når deler hun egentlig åpent og ærlig om at livet også har nedturer og tøffe tak? Nei her selges det en pakke som viser et perfekt tradwife-liv, som tydeligvis ikke sånn i virkeligheten, men sånn må det være om man skal tjene penger når man egentlig ikke har så veldig mye spennende å by på. Synes hun og Ida Wulff så og si lever identiske liv i sosiale medier og henger med fortsatt i bransjen pga. trofaste følgere gjennom mange år. 

Bruddet er sjokkerende, men samtidig ikke. 

  • Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aintnofun skrev (11 timer siden):

Tror nok ikke hun har hatt det så bra som hun har prøvd å fremstille. Syns på en måte hun har hatt et sånn drag over ansiktet ganske lenge. Men det har jo tydeliglis vært en episode nå nylig som har gjort at det har blitt slutt.

Jeg også synes det skjedde en forandring for ganske lenge siden. Da faren hennes døde snakket hun vel også om at det var noe annet som var vanskelig. Men enig at det virker som noe mer har skjedd iom at hun flyttet så raskt ut. På siste snappene nå snakket hun jo også om at hun har startet med trening, det er vel noe hun har snakket om lenge og ikke kommet i gang med, det har også gjort at jeg har tenkt at hun ikke har det så bra❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Obiola skrev (5 timer siden):

Man er vel ganske naiv hvis man har trodd at denne damas liv har vært så rosenrødt som hun har fremstilt det. Ikke noe vondt om henne altså. Men, alltid ryddig og perfekt hjem (stort hus, men hemmelig utleiedel tydeligvis), forhold til stedatter helt perfekt (har alltid beundret henne for hvor god hun har vært mot henne, skal sies), alle vet at bonusforeldre/søsken ikke kun er enkelt, med  forhold til eks., sjalusi osv. Samt hvor lett det er for henne å være en perfekt mor, alle som har barn vet at en treåring ikke bare er kos og glede og at man ikke ALLTID har overskudd. Synes hun aldri er sliten av småbarnslivet jeg, hun baaaare nyter tiden med sønnen. Synes ikke det er helt realistisk at de bare har gode dager, og han er jo omtrent ikke i barnehagen virker det som. Noe som er usannsynlig at stemmer overens med resten av livet de lever. 

Her handler det nok om at KA er VELDIG privat egentlig, og kun viser det positive og i en meget overdrevet variant. Når deler hun egentlig åpent og ærlig om at livet også har nedturer og tøffe tak? Nei her selges det en pakke som viser et perfekt tradwife-liv, som tydeligvis ikke sånn i virkeligheten, men sånn må det være om man skal tjene penger når man egentlig ikke har så veldig mye spennende å by på. Synes hun og Ida Wulff så og si lever identiske liv i sosiale medier og henger med fortsatt i bransjen pga. trofaste følgere gjennom mange år. 

Bruddet er sjokkerende, men samtidig ikke. 

Ja tilogmed da faren døde var livet helt supert og bare glede. Fasade fasade fasade! Var først da det kom frem at han hadde dødd at hun måtte innrømme at det var litt vanskelig. Samme nå- alt er bare såå perfekt, nyter nyter livet, nye hagemøbler, alt på stell, også viser det seg at det åpenbart ikke var det likevel. Så alt er bare fasade med henne. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fasade er en god forsvarsmekanisme. Men hun er jo sørlending også. Det er ikke en type mennesker som er veldig åpne naturlig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff er enda i sjokk jeg… Stakkar! Hun som ventet på frieri og alt hun har stelt i stand i huset hans med interiør og div og nå må hun starte helt på nytt. Nei, dette var virkelig sjokkerende. Jeg lurer fælt på hva som har skjedd…

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrshopalot skrev (3 timer siden):

Ja tilogmed da faren døde var livet helt supert og bare glede. Fasade fasade fasade! Var først da det kom frem at han hadde dødd at hun måtte innrømme at det var litt vanskelig. Samme nå- alt er bare såå perfekt, nyter nyter livet, nye hagemøbler, alt på stell, også viser det seg at det åpenbart ikke var det likevel. Så alt er bare fasade med henne. 

Det er det vel med de fleste influensere. Det er det de tjener penger på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skrev/sa i story for en tid tilbake at hun kanskje kom til å fortelle mer om hva som har vært vanskelig med tiden. Dette er noen måneder siden. Ikke godt å si om det omhandlet noe relatert til brudd eller andre ting. 
Hun har tidligere vært åpen om et trøblete forhold til biologisk far som nå er gått bort. Dette kan heller ikke ha vært så lett.. 

Når et forhold ikke går på skinner og ting ikke er bra er det gjerne kortere vei til å gjøre ting som sårer den andre. Tenker og at det er lettere for at begeret renner over når man allerede står i en vanskelig situasjon.
Kristina er så heldig at hun har ressurser til å kunne gå på dagen, men vi vet jo ikke om det faktisk er tilfellet.  Vil tro hun deler noe mer etterhvert, om ikke direkte årsak til brudd. Det har vi heller ikke noe med, og skulle det være noe «delikat», er det like greit at det ikke ligger ute på nettet med hensyn av barna som er involvert. 
 

 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Parv skrev (6 timer siden):

Hun skrev/sa i story for en tid tilbake at hun kanskje kom til å fortelle mer om hva som har vært vanskelig med tiden. Dette er noen måneder siden. Ikke godt å si om det omhandlet noe relatert til brudd eller andre ting. 
Hun har tidligere vært åpen om et trøblete forhold til biologisk far som nå er gått bort. Dette kan heller ikke ha vært så lett.. 

Når et forhold ikke går på skinner og ting ikke er bra er det gjerne kortere vei til å gjøre ting som sårer den andre. Tenker og at det er lettere for at begeret renner over når man allerede står i en vanskelig situasjon.
Kristina er så heldig at hun har ressurser til å kunne gå på dagen, men vi vet jo ikke om det faktisk er tilfellet.  Vil tro hun deler noe mer etterhvert, om ikke direkte årsak til brudd. Det har vi heller ikke noe med, og skulle det være noe «delikat», er det like greit at det ikke ligger ute på nettet med hensyn av barna som er involvert. 
 

 

Ja, det husker jeg. Jeg er ikke sikker, men jeg mener også hun sa at det var i tillegg til/noe annet enn farens bortgang. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

Måne, admin. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kan det ikke skrives mye før det fjernes «pga spekulasjoner» 🙈 

  • Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

frkbibelstripp skrev (41 minutter siden):

Her kan det ikke skrives mye før det fjernes «pga spekulasjoner» 🙈 

Merkelig..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linn_es skrev (11 minutter siden):

Merkelig..

Ja, jeg synes det. For jeg trodde jo dette forumet nettopp var til for å diskutere alt rundt personen som tråden omhandler. Ganske naturlig at det blir spekulasjoner når Andersen flytter rett ut med sønnen. Det skjer ikke om det ikke har oppstått en krise i forholdet og så klart gjør det folk nysgjerrig. Er man riktig skrudd sammen så bryr seg jo om andre mennesker, selv om man ikke kjenner de personlig. Spesielt når slike ting skjer og det er barn involvert.. 

Eneste grunnen jeg kan se til at innlegg som dette blir slettet er at barna evt klikker seg inn her å leser. Men sånn er det jo litt når moren er en offentlig person, også 🤷🏻‍♀️

Endret av frkbibelstripp
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

frkbibelstripp skrev (33 minutter siden):

Ja, jeg synes det. For jeg trodde jo dette forumet nettopp var til for å diskutere alt rundt personen som tråden omhandler. Ganske naturlig at det blir spekulasjoner når Andersen flytter rett ut med sønnen. Det skjer ikke om det ikke har oppstått en krise i forholdet og så klart gjør det folk nysgjerrig. Er man riktig skrudd sammen så bryr seg jo om andre mennesker, selv om man ikke kjenner de personlig. Spesielt når slike ting skjer og det er barn involvert.. 

Eneste grunnen jeg kan se til at innlegg som dette blir slettet er at barna evt klikker seg inn her å leser. Men sånn er det jo litt når moren er en offentlig person, også 🤷🏻‍♀️

Spekulasjoner er jo et regelbrudd,så ikke rart det blir slettet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

frkbibelstripp skrev (1 time siden):

Her kan det ikke skrives mye før det fjernes «pga spekulasjoner» 🙈 

Har alltid vært sånn i KA sin tråd 🙄 modereres på en helt annen måte enn alle de andres tråder… 

  • Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (56 minutter siden):

Spekulasjoner er jo et regelbrudd,så ikke rart det blir slettet.

Nei, det forstår jeg jo. Det er reglene jeg ikke forstår 🤷🏻‍♀️

Endret av frkbibelstripp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

frkbibelstripp skrev (3 timer siden):

Her kan det ikke skrives mye før det fjernes «pga spekulasjoner» 🙈 

Er jo fullstendig unødvendig i å spekulere rundt årsaken til bruddet og bidra til ryktespredning. Om man først skal diskutere så kan man heller forholde seg til fakta og det man vet og kan bevise er sant. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt supert at spekulasjoner slettes, siden det ikke er lov

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...