Gå til innhold

Kristina Andersen

Liljeb

Anbefalte innlegg

40 minutter siden, AntiBullshit said:

Kan skrive under på denne. Så henne da jeg var hos frisøren for en stund siden og det første jeg tenkte var «oi det kunne vært en som lignet på Kristina, men det kan da ikke være henne hun pleier jo aldri å se så sjuskete og sur», det var ikke før hun satt seg i stolen ved siden av meg med en drøss av poser fra sprell (lekebutikken hun handler ukentlig i) og andre butikker at jeg skjønte at det faktisk var henne. Hun var mye breiere enn hun ser ut på snap og håret var i en dott midt oppå hodet ala hair buns fra 2010 og hun så ut som hun var passe muggen i humøret. Så på snap senere den samme dagen at hun la ut bilder av innkjøp fra sprell og frisøren tilsynelatende strålende fornøyd igjen.

IMG_3086.png

Men samtidig så synes jeg det er bra at en influencer har en normal mammakropp, i motsetning til visse andre influencere som bare blir tynnere og tynnere. Der skal faktisk Kristina få skryt! Hun spiser også variert og kan fint kose seg med søtsaker. Kristin Gjelsvik får jo panikk så fort hun ser UP mat. 

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun er nydelig, søt og vakker og har en helt fin, vanlig kropp - men som mange andre influencere gjør hun alt for å se liten, smal og petite ut på Snap og Instagram 😊

• Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrik29 skrev (6 timer siden):

Hun er nydelig, søt og vakker og har en helt fin, vanlig kropp - men som mange andre influencere gjør hun alt for å se liten, smal og petite ut på Snap og Instagram 😊

Syns ikke hun ser spesielt smal ut når hun bruker de gigantiske blomsterkjolene. Men hun har en normal, fin kropp.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det går i veldig mye sukker, nesten daglig hun poster boller og godteri. Det er ikke akkurat så bra å fremme helsemessig. Viktig å kose seg i blandt men flere ganger i uka? Det har liksom blitt den nye normalen

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hele livet henne virker som en barnebursdag

det er voldsomt med handling, og voldsomt med boller brus og snacks og godis, everyday all day….

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym75o skrev (11 timer siden):

Synes hele livet henne virker som en barnebursdag

det er voldsomt med handling, og voldsomt med boller brus og snacks og godis, everyday all day….

Ja, dette har jeg bitt meg merke i titt og ofte. Men det går jo litt på at hun har en hverdag der det ikke skilles mellom helg, ferie og hverdager. 
Hun lever et pensjonistliv med hvetebakst og søtt til kaffen hver eneste dag 😂 

Folk er mer kritiske til dem som har et over gjennomsnittet sunt kosthold enn til dem som trøkker innpå søtsaker hver eneste dag. Da blir man bare sett på som noen med et «sunt og balansert forhold til mat»… 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frøken Andersen fortsetter å fasinere meg når det kommer til tankegang og logikk 🤔
3 punkter har fasinert meg ekstra denne uka🙂

Nr1. Hun har skrytt relativt mange ganger av at barnet stort sett aldri får se på skjerm, og heller ikke liker det fordi han ikke får se så mye på det. Likevel blir hun «overrasket» over at han ikke var keen på å sitte i ro på kino under en hel film på over 1,5t.. Sier ikke at alle bør plassere barna foran skjerm hele dagen, men skjønner bare ikke at hun ikke klarer å tenke seg fram til det på forhånd når han «ikke liker å se på tv» og heller ikke får se noe særlig tv ellers..

Nr2. Det fortsettes å klage over pollen og pollenallergien.. Og enda hun fikk mange meldinger om at hun ikke bør tørke klærne ute under pollensesongen, så presterer hun å henge ut dyna til lufting 👍🏻 Rart hun våkner opp potte tett og blir sliten av pollen? 🤦🏽‍♀️

Nr3. Hun nevner med jevne mellomrom at hun kan blant annet er heldig å kunne prioriterer å hente tidlig i bhg, gå turer på dagtid osv men at hun da må vaske/rydde huset etter leggetid og jobber mye på kvelden istedet for å få mest mulig tid med mini pp dagen. Flott å prioriterer tid med familien, men det kan umulig være så vanskelig å gjøre den prioriteringen for det må være svært begrenset hvor mye kveldsjobb hun faktisk har. Har aldri(!) sett en influenser som binger seg gjennom så utallige mange serier i løpet av dagene og ukene, og det legges ut bilde hver eneste kveld av film/serietid. Hun tipser om 3-5 nye filmer/serier annen hver dag. Hadde hun jobbet så mye om kvelden så hadde hun umulig kommet gjennom alle seriene på alle verdens kanaler som det virker som 😳 Halv parten av alle disse seriene har jeg ikke engang rukket å hørt om engang fordi jeg enda jobber med å komme meg gjennom siste sesongene Greys 🤣 

• Liker 23
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilfeldig at hun har «jobbekveld» i kveld, og ikke ser på serier? 🙈

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kan umulig være særlig travle disse influencerene... jeg kan se for meg at f.eks Isabel Raad som har egne brands kanskje har hakket mer å gjøre enn de som kun lever på annonse samarbeid. Men til og med Raad virker jo som hun går flere dager i strekk uten å jobbe særlig. Masse ferier, reiser og dagsfylla 3-4 ganger i uken på en beachclub uten at virker som at hun blir stresset i forhold til arbeidsoppgaver. 

Så de som kun lever av å lage reklame her og der må jo HVERT FALL ha mye fritid. Men kan huske fra gamle dager på bloggen at KA fremstilte det som at hun satt foran pc en i 8-10 timer hveeer dag og at hun jobbet sååå mye. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom plutselig på her i kveld, var det ikke KA som var så forbanna på Snillegucci back in the days? Hva var greia der, husker noen?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Trist med brudd..

Håper det går bra med henne,ønsker henne alt hell videre.

• Liker 6
  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow , brudd??? Hadde jeg ALDRI trodd😳 De virket jo som det perfekte paret😭 Så trist

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var veldig trist å lese, men var ikke så overrasket… Tenkte på at alt ikke var som det skulle allerede når hyttebyggingen uteble og da hun dro alene med mini på ferie i mai har jeg egentlig skjønt det,; på bilder og lest litt mellom linjene… Ønsker henne alt godt, det blir bedre🙌❤️

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbermedbarn skrev (Akkurat nå):

Det var veldig trist å lese, men var ikke så overrasket… Tenkte på at alt ikke var som det skulle allerede når hyttebyggingen uteble og da hun dro alene med mini på ferie i mai har jeg egentlig skjønt det,; på bilder og lest litt mellom linjene… Ønsker henne alt godt, det blir bedre🙌❤️

Hyttebyggingen ble det jo en stopper for, for kjempe lenge siden, til og med i fjor en gang tror jeg hun delte at det ikke ble noen hytte? Hun delte jo også om eksen og fruktfatet i våres en gang, så jeg tror nok dette bruddet er ferskere enn det du mistenker. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Siriannaa skrev (17 minutter siden):

Wow , brudd??? Hadde jeg ALDRI trodd😳 De virket jo som det perfekte paret😭 Så trist

Er alltid de som ryker først. Så ikke overraskende 😄 Ser bare på facebook blandt nær venner, de som liksom skryter av at de har det så bra, ryker først. De son varer har ikke noe overdrevent skryt på sosiale medier. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde jeg aldri trodd. Stakkars! Hun som er så familiekjær og opptatt av familielivet. Dette må være veldig tungt for henne. Jeg skal ikke spekulere i årsaken til bruddet, men noen her har jo nevnt noe om mannens familie tidligere. Hun har også ventet på frieri, så kom det aldri. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marihone skrev (3 minutter siden):

Det hadde jeg aldri trodd. Stakkars! Hun som er så familiekjær og opptatt av familielivet. Dette må være veldig tungt for henne. Jeg skal ikke spekulere i årsaken til bruddet, men noen her har jo nevnt noe om mannens familie tidligere. Hun har også ventet på frieri, så kom det aldri. 

Bare falskt de som mener de har det så mye bedre enn andre.  Må dere snart lære. Kjendisene har det like ille eller bra som oss andre.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri gøy med brudd. På den lyse siden så har de nok av juletrær å dele på.

• Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...