Gå til innhold

Kristina Andersen

Liljeb

Anbefalte innlegg

Birdo skrev (7 timer siden):

Men er det upersonlig når personen som bor der liker stilen og føler seg hjemme der? Må man være ukomfortabel i eget hjem og ha fullt av ræl for at det skal være personlig?

Ja, jeg mener det blir upersonlig når 90% av hjemmene på Instagram er så og si like. Man kan ha et personlig hjem med masse beige og hvitt, men da med innslag av personlige ting, en vase ikke alle andre har, bilder osv 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Birdo skrev (7 timer siden):

Men er det upersonlig når personen som bor der liker stilen og føler seg hjemme der? Må man være ukomfortabel i eget hjem og ha fullt av ræl for at det skal være personlig?

Enig, har aldri helt skjønt meg på de som legger beige og lys eik for hat. Helt greit at man velger noe annet for seg selv, men det kan jo være at det noen oppfatter som upersonlige kataloghjem er den type innredning som føles mest naturlig for andre. Er jo ulikt hvor mye farger og blikkfang man trenger for å trives. Kristin Gjeldsvik er jo veldig glad i farger og pynt, så det fins jo noe for en hver smak hvis det er interiøret man oppsøker disse influencerne for.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del (som virkelig hater beige), er det slitsomt å være på boligjakt om dagen. Alt som er nylig oppusset er helt utenkelig for meg å kjøpe. 
Når jeg følger interiørmennesker på SOME ønsker jeg å se en egenart og inspirasjon. Hundre varianter av beige og de samme vasene er ikke inspirerende uansett hvor trendy det måtte være.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kålrota skrev (På 13.1.2025 den 8.31):

For min del (som virkelig hater beige), er det slitsomt å være på boligjakt om dagen. Alt som er nylig oppusset er helt utenkelig for meg å kjøpe. 
Når jeg følger interiørmennesker på SOME ønsker jeg å se en egenart og inspirasjon. Hundre varianter av beige og de samme vasene er ikke inspirerende uansett hvor trendy det måtte være.

Avsporing fra meg her, men er det ikke bare å male? Hvis veggkalender er grunnen til at du ikke kjøper, så er jo det ganske enkelt å gjøre noe med 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruByråkrat skrev (25 minutter siden):

Avsporing fra meg her, men er det ikke bare å male? Hvis veggkalender er grunnen til at du ikke kjøper, så er jo det ganske enkelt å gjøre noe med 😊

Male ny beige kjøkkeninnredning? Nye bad i ulike nyanser av beige? Nei. 
Det er jo det som er utfordringen, det er ikke bare veggfargen. (Jeg er uansett syk og må sette bort slikt arbeid, det blir dyrt). 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...