Purple Diamond Skrevet 12. januar #1301 Del Skrevet 12. januar Birdo skrev (7 timer siden): Men er det upersonlig når personen som bor der liker stilen og føler seg hjemme der? Må man være ukomfortabel i eget hjem og ha fullt av ræl for at det skal være personlig? Ja, jeg mener det blir upersonlig når 90% av hjemmene på Instagram er så og si like. Man kan ha et personlig hjem med masse beige og hvitt, men da med innslag av personlige ting, en vase ikke alle andre har, bilder osv 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AntiBullshit Skrevet 12. januar #1302 Del Skrevet 12. januar Birdo skrev (7 timer siden): Men er det upersonlig når personen som bor der liker stilen og føler seg hjemme der? Må man være ukomfortabel i eget hjem og ha fullt av ræl for at det skal være personlig? Enig, har aldri helt skjønt meg på de som legger beige og lys eik for hat. Helt greit at man velger noe annet for seg selv, men det kan jo være at det noen oppfatter som upersonlige kataloghjem er den type innredning som føles mest naturlig for andre. Er jo ulikt hvor mye farger og blikkfang man trenger for å trives. Kristin Gjeldsvik er jo veldig glad i farger og pynt, så det fins jo noe for en hver smak hvis det er interiøret man oppsøker disse influencerne for. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 13. januar #1303 Del Skrevet 13. januar For min del (som virkelig hater beige), er det slitsomt å være på boligjakt om dagen. Alt som er nylig oppusset er helt utenkelig for meg å kjøpe. Når jeg følger interiørmennesker på SOME ønsker jeg å se en egenart og inspirasjon. Hundre varianter av beige og de samme vasene er ikke inspirerende uansett hvor trendy det måtte være. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J_1990 Skrevet 13. januar #1304 Del Skrevet 13. januar Selv elsker jeg beige og gleder meg til å følge veien videre kun fordi jeg er spent på huset 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruByråkrat Skrevet 14. januar #1305 Del Skrevet 14. januar Kålrota skrev (På 13.1.2025 den 8.31): For min del (som virkelig hater beige), er det slitsomt å være på boligjakt om dagen. Alt som er nylig oppusset er helt utenkelig for meg å kjøpe. Når jeg følger interiørmennesker på SOME ønsker jeg å se en egenart og inspirasjon. Hundre varianter av beige og de samme vasene er ikke inspirerende uansett hvor trendy det måtte være. Avsporing fra meg her, men er det ikke bare å male? Hvis veggkalender er grunnen til at du ikke kjøper, så er jo det ganske enkelt å gjøre noe med 😊 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 14. januar #1306 Del Skrevet 14. januar FruByråkrat skrev (25 minutter siden): Avsporing fra meg her, men er det ikke bare å male? Hvis veggkalender er grunnen til at du ikke kjøper, så er jo det ganske enkelt å gjøre noe med 😊 Male ny beige kjøkkeninnredning? Nye bad i ulike nyanser av beige? Nei. Det er jo det som er utfordringen, det er ikke bare veggfargen. (Jeg er uansett syk og må sette bort slikt arbeid, det blir dyrt). 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katinkalille Skrevet 15. januar #1307 Del Skrevet 15. januar J.. skrev (På 11.1.2025 den 10.18): Beige på beige på beige er visst greia hos alle interiør influencere. Ser ikke forskjell på gulv,vegg og møbler hos de fleste da alt flyter i samme farge og tone. Synes ikke det er særlig pent. Men hvitt på hvitt på hvitt hos andre influensere syns du er fint😜 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 15. januar #1308 Del Skrevet 15. januar Katinkalille skrev (2 timer siden): Men hvitt på hvitt på hvitt hos andre influensere syns du er fint😜 Det har jeg faktisk aldri uttalt meg om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 19. januar #1309 Del Skrevet 19. januar (endret) Jeg foretrekker den beige trenden fremfor da alle skulle ha grått overalt. Grå sofa, vegger, gardiner, hus og bil! Og himmelen er stort sett grå. Så deprimerende… grått er litt trist og blir fort for mørkt. Det beige er varmere og lunere, men også kjedelig når alt blir i samme farge bare forskjellige nyanser. Og når alt er nytt som fra en møbelbutikk. Det blir mye mer personlig og spennende å legge til litt farger på vaser, puter, noe gammelt arvegods f.eks. og alt passer jo til beige. Og grått for såvidt men for meg er det for kaldt å ha inne. 😬 Spent på å se huset til Kristina når det blir ferdig. Blir sikkert lekkert på bilder. Endret 19. januar av loffen 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Parv Skrevet 19. januar #1310 Del Skrevet 19. januar Tror huset blir fint, selv om det sikkert kommer til å ligne på alt annet vi har sett det siste året. Lys beige, eik og klinisk slette vegger med møbler fra Bolia og bilder fra Desenio. Men så er jeg den første til å innrømme at jeg sikkert hadde valgt mye av det samme selv 😅 Hun uttaler at hun fortsatt har det tøft og at hun ikke har kunnet lagt sjela i husbyggingen på måten hun ønsket. Får håpe hun står i valgene hun har tatt og ikke får et plutselig behov for oppussing igjen allerede om kort tid.. Alt skal jo kjøpes nytt nok en gang. Forstår oppriktig ikke hvor pengene renner inn fra? Hun har per dags dato få samarbeid, snapper lite og har knapt nok jobbet det siste halvåret. Forstår hun har gjort gode investeringen i fortiden, men kan man leve på det i all overskuelig fremtid? 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solsikke90 Skrevet 19. januar #1311 Del Skrevet 19. januar Parv skrev (1 time siden): Tror huset blir fint, selv om det sikkert kommer til å ligne på alt annet vi har sett det siste året. Lys beige, eik og klinisk slette vegger med møbler fra Bolia og bilder fra Desenio. Men så er jeg den første til å innrømme at jeg sikkert hadde valgt mye av det samme selv 😅 Hun uttaler at hun fortsatt har det tøft og at hun ikke har kunnet lagt sjela i husbyggingen på måten hun ønsket. Får håpe hun står i valgene hun har tatt og ikke får et plutselig behov for oppussing igjen allerede om kort tid.. Alt skal jo kjøpes nytt nok en gang. Forstår oppriktig ikke hvor pengene renner inn fra? Hun har per dags dato få samarbeid, snapper lite og har knapt nok jobbet det siste halvåret. Forstår hun har gjort gode investeringen i fortiden, men kan man leve på det i all overskuelig fremtid? På meg virker det som om det å tenke på fargevalg er en måte å unngå annet tankekjør på. Plassere overtenkingen et annet sted, liksom. Håper det går bedre med henne snart. Skjønner heller ikke helt det. Syns hun fronter et vanvittig overforbruk, alt skal være nytt, og det repeteres veldig ofte. Ikke spesielt økonomisk! 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mocca86 Skrevet 22. januar #1312 Del Skrevet 22. januar Upersonlig, men det er hun vel ellers også. Skuespill delux det meste. Ble så kvalm da jeg så henne på butikken en dag. Hørte stemmen hennes bak meg, snudde meg og hun forstod sikkert at jeg fattet at det var henne. Umiddelbart startet hun å prate sånn «innøvd setningen» dulledullentil sønnen på en sånn måte fordi hun skjønnte jeg kjente henne igjen. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihone Skrevet 22. januar #1313 Del Skrevet 22. januar Mocca86 skrev (6 timer siden): Upersonlig, men det er hun vel ellers også. Skuespill delux det meste. Ble så kvalm da jeg så henne på butikken en dag. Hørte stemmen hennes bak meg, snudde meg og hun forstod sikkert at jeg fattet at det var henne. Umiddelbart startet hun å prate sånn «innøvd setningen» dulledullentil sønnen på en sånn måte fordi hun skjønnte jeg kjente henne igjen. Ja, der er i gården er det mye fasade. Daglig er det kun hus/interiør. Såååå kjedelig! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fju Skrevet torsdag kl 18:03 #1314 Del Skrevet torsdag kl 18:03 Følger henne på snap, men det blir fort ensformig. Storyen er stort sett svar på Q&A om hvor hun har kjøpt vasen/puta/skoene osv. Husbygging og fargevalg er sikkert interessant for de som liker den stilen hun kjører, eller som driver og bygger selv. Skulle ønske hun hadde vært mer personlig, men hun skal ha respekt for at hun ikke tar noen offentlig skittentøysvask. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fenomen Skrevet fredag kl 18:15 #1315 Del Skrevet fredag kl 18:15 Hun er jo så utrolig kjedelig og gir så lite av seg selv. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie1988 Skrevet fredag kl 19:09 #1316 Del Skrevet fredag kl 19:09 Fenomen skrev (53 minutter siden): Hun er jo så utrolig kjedelig og gir så lite av seg selv. Dørgende kjedelig, i likhet med venninna Ida W. 🙄 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solsikke90 Skrevet lørdag kl 08:54 #1317 Del Skrevet lørdag kl 08:54 Syns Ida har masse humor i det minste, hvis Kristina har det er hun god til å skjule det. Veldig veldig kjedelig 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå