Marie1987 Skrevet 10. mai 2020 #361 Del Skrevet 10. mai 2020 1 time siden, frostrøyk skrev: Og der kom det enda et nytt reklame innlegg på bloggen...... Liiivets hudpleieserie.... 7 innlegg denne uka og 4 av dem er annonseinnlegg! 😅 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikkagenser Skrevet 10. mai 2020 #362 Del Skrevet 10. mai 2020 Denne uka er første uke på sikkert 6 år at jeg ikke har klikket meg inn på bloggen hennes, og det føles så bra! Har jo kun vært innom av (u)vane, hun har vel svært sjeldent inspirert meg til noe. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 10. mai 2020 #363 Del Skrevet 10. mai 2020 22 minutter siden, Strikkagenser skrev: Denne uka er første uke på sikkert 6 år at jeg ikke har klikket meg inn på bloggen hennes, og det føles så bra! Har jo kun vært innom av (u)vane, hun har vel svært sjeldent inspirert meg til noe. Samme! Slutta etter innlegget om påskesamlingen av mennesker, og alle de frekke kommentarene mot faste lesere. Sett meg lei på den oppførselen hun viser. At hun ikke blir flau. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KristinL Skrevet 11. mai 2020 #364 Del Skrevet 11. mai 2020 Jeg har faktisk fulgt henne siden start, men nå boikotter jeg hele bloggen, instagram og snapchat. For det første er det det samme på alle kanalene, og innholdet er ikke akkurat inspirerende. Hjelper heller ikke at hun svarer følgerne frekt. På tide å legge ned bloggen. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sammie Skrevet 11. mai 2020 #365 Del Skrevet 11. mai 2020 16 timer siden, Maydis8 skrev: Samme! Slutta etter innlegget om påskesamlingen av mennesker, og alle de frekke kommentarene mot faste lesere. Sett meg lei på den oppførselen hun viser. At hun ikke blir flau. Samme her. Vil ikke belønne slik adferd og barnslig holdning med klikk. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bella90 Skrevet 11. mai 2020 #366 Del Skrevet 11. mai 2020 Det er KJEDELIG og upersonlig å lese bloggen hennes! Før skrev hun mer variert. Da fikk vi et dypere innblikk i livet hennes, alt fra foreldre og venner, til bestemoren, regnskapsføreren og lillebroren. Nå nevner hun så og si aldri noen av dem. Nå er det kun lufteturer med hunden, tv-titting og litt prat om møbler. Hadde vært interessant om hun la ut et innlegg om hvordan det er å være bonusmor ( mulig hun vil holde denne delen helt privat, det forstår jeg), eller om hvilke planer hun har for fremtiden. By litt mer på seg selv rett og slett 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie h Skrevet 11. mai 2020 #367 Del Skrevet 11. mai 2020 2 timer siden, Bella90 skrev: Det er KJEDELIG og upersonlig å lese bloggen hennes! Før skrev hun mer variert. Da fikk vi et dypere innblikk i livet hennes, alt fra foreldre og venner, til bestemoren, regnskapsføreren og lillebroren. Nå nevner hun så og si aldri noen av dem. Nå er det kun lufteturer med hunden, tv-titting og litt prat om møbler. Hadde vært interessant om hun la ut et innlegg om hvordan det er å være bonusmor ( mulig hun vil holde denne delen helt privat, det forstår jeg), eller om hvilke planer hun har for fremtiden. By litt mer på seg selv rett og slett Enig at bloggen hennes var mye mer variert før. At hun ikke vil dele livet som bonusmor og andre i familien er forståelig. Kan godt være de ikke vil være på bloggen heller. Samtidig går det an å skrive personlig, uten å være privat. Hun bør lære av venninnen Ida Wulff som skriver varierte innlegg med masse humor. Nå er det bare reklame og innlegg vi har sett utallige ganger før. Blir for kjedelig til at jeg kommer til å klikke meg inn igjen. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 12. mai 2020 #368 Del Skrevet 12. mai 2020 Ref. siste innlegget hennes på bloggen. Prøver hun å vise en litt mer "ekte" side av seg selv, eller er det et desperat forsøk på å beholde leserne sine....de få hun har igjen? Jeg kjøper den ikke..... 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klemen10na Skrevet 12. mai 2020 #369 Del Skrevet 12. mai 2020 1 hour ago, Krutthøna said: Ref. siste innlegget hennes på bloggen. Prøver hun å vise en litt mer "ekte" side av seg selv, eller er det et desperat forsøk på å beholde leserne sine....de få hun har igjen? Jeg kjøper den ikke..... Bare sett story, men første jeg tenkte var at dette var krampaktig. Akkurat som hun prøver for hardt å skape øyeblikk som tidligere. Det var bare pinlig. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 12. mai 2020 #370 Del Skrevet 12. mai 2020 8 timer siden, Klemen10na skrev: Bare sett story, men første jeg tenkte var at dette var krampaktig. Akkurat som hun prøver for hardt å skape øyeblikk som tidligere. Det var bare pinlig. Utrolig pinlig. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ti10 Skrevet 12. mai 2020 #371 Del Skrevet 12. mai 2020 15 minutter siden, Maydis8 skrev: Utrolig pinlig. Blir litt kunstig. Hun er vel 28 eller 29 (?), huseier og bonusmamma, men det virker som hun har utviklet to bloggpersonligheter som er diametrale motsetninger: Fjortisen midt i den verste trassalderen som vi ser i myra og den (påtatt) interiørinteresserte husfruen (på 50) som reklamerer for lyslykter og suppeoppskrift. Antar den virkelige Kristina befinner seg et sted midt i mellom. Hva med å framstå som det hun faktisk er? Ung kvinne i etableringsfasen? Bare helt naturlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinnHenrikke Skrevet 13. mai 2020 #372 Del Skrevet 13. mai 2020 Noen som virkelig har vært her inne og lest, det nyeste innlegget er jo så krampaktig at det kunne vært en parodi. Her nevnes plutselig etter nesten 1 år både venninner, regnskapsfører Geir, bonuspappa Øivind, økonomi og det meste annet som har vært nevnt her inne. Jeg kjøper det ikke! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 13. mai 2020 #373 Del Skrevet 13. mai 2020 1 time siden, LinnHenrikke skrev: Noen som virkelig har vært her inne og lest, det nyeste innlegget er jo så krampaktig at det kunne vært en parodi. Her nevnes plutselig etter nesten 1 år både venninner, regnskapsfører Geir, bonuspappa Øivind, økonomi og det meste annet som har vært nevnt her inne. Jeg kjøper det ikke! Jepp, var inne å leste det....klarer ikke å ta jentungen seriøst. En ting jeg reagerte på er at Øyvind plutselig ble omtalt med navn og ikke "pappa" lenger. Hun som hele tiden har vært så opptatt av at det er Øyvind som har vært pappaen hennes i oppveksten bla, bla, bla. Nei, det var mye snodig lesing der....og som vanlig er alt skikkelig overhyggelig og enestående. 🙄 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stellia Skrevet 13. mai 2020 #374 Del Skrevet 13. mai 2020 3 minutter siden, Krutthøna skrev: Jepp, var inne å leste det....klarer ikke å ta jentungen seriøst. En ting jeg reagerte på er at Øyvind plutselig ble omtalt med navn og ikke "pappa" lenger. Hun som hele tiden har vært så opptatt av at det er Øyvind som har vært pappaen hennes i oppveksten bla, bla, bla. Nei, det var mye snodig lesing der....og som vanlig er alt skikkelig overhyggelig og enestående. 🙄 Hun har alltid omtalt han som Øyvind. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 13. mai 2020 #375 Del Skrevet 13. mai 2020 Akkurat nå, Stellia skrev: Hun har alltid omtalt han som Øyvind. Da bør du ta deg en tur på bloggen hennes. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ljosglimt Skrevet 13. mai 2020 #376 Del Skrevet 13. mai 2020 (endret) 1 time siden, LinnHenrikke skrev: Noen som virkelig har vært her inne og lest, det nyeste innlegget er jo så krampaktig at det kunne vært en parodi. Her nevnes plutselig etter nesten 1 år både venninner, regnskapsfører Geir, bonuspappa Øivind, økonomi og det meste annet som har vært nevnt her inne. Jeg kjøper det ikke! Syns det er bra at hun tydeligvis leser her og (på sitt vis....) tar til seg tilbakemeldinger! Enig i deg, det er litt gjennomsiktig og krampeaktig at innlegg som inneholder å dumme seg ut + namedropping av gamle kjente namn kommer så tett og plutselig, men uansett er jeg positivt overraska over at hun har styrt seg litt bort fra de dødelig kjedelige emnene som interiør, mat og serier. Endret 13. mai 2020 av ljosglimt 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sammie Skrevet 13. mai 2020 #377 Del Skrevet 13. mai 2020 1 time siden, ljosglimt skrev: Syns det er bra at hun tydeligvis leser her og (på sitt vis....) tar til seg tilbakemeldinger! Enig i deg, det er litt gjennomsiktig og krampeaktig at innlegg som inneholder å dumme seg ut + namedropping av gamle kjente namn kommer så tett og plutselig, men uansett er jeg positivt overraska over at hun har styrt seg litt bort fra de dødelig kjedelige emnene som interiør, mat og serier. Enig med deg. Vi kan ikke kritisere henne for å ikke følge forslag til forbedringer for så å kritisere henne enda mer dersom hun prøver å følge de🤷🏻♀️ Kommer nok ikke til å lese bloggen igjen med det første fordi det jeg reagerte mest på var hvor ufin hun var mot trofaste følgere i kommentarfeltet. Særlig ei jeg har lagt merke til, som alltid har vært hyggelig og positiv i sine kommentarer, som stilte et kritisk, men veldig høflig skrevet, kommentar som hun fikk et skikkelig frekt svar på. KA burde beklaget på det sterkeste. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frostrøyk Skrevet 13. mai 2020 #378 Del Skrevet 13. mai 2020 Når skal hun forstå at det er BÅNDTVANG?!!! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LaptopPute Skrevet 13. mai 2020 #379 Del Skrevet 13. mai 2020 39 minutter siden, frostrøyk said: Når skal hun forstå at det er BÅNDTVANG?!!! Opplever henne ikke som en god hundeeier. Hun burde gå på noen kurs og få oppfølging. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ti10 Skrevet 13. mai 2020 #380 Del Skrevet 13. mai 2020 8 timer siden, Krutthøna skrev: Da bør du ta deg en tur på bloggen hennes. Tror hun har brukt både og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå