Gå til innhold

Typen bundet og `pint` en hel natt.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi er eksprimentelle og har en stund dominert han. Han var også keen på å eksprimentere og liker å bli dominert. Det startet med oppvarming, teasing og ingen orgasme på han. Han ble supertent og kåt og ble temmelig etter hvert temmelig vill. Roet det ned og fant frem håndjern å lenket armene hans utstrekt mot sengegavlen og beina bundet med tau, utstrakt sprikende. Han ble liggende i X . Deretter begynte `spillet` som skulle vare i mange timer. Med pisk, spanking utstyr, dildoer og butplugs, gikk vi lenger enn noen gang. Han ble nektet orgasme i timer, han tryglet og bad om å få komme, men ble nektet, med pisk og spans, ble han satt på plass. Holdt det gående og han ble helt desperat å stønnet vilt. Måtte kneble han, både pga av naboene, men også for underkastelse og respekt for meg. Han må lære seg til å lystre, han må klare å holde seg,  la være å skrike, uansett hvor deilig det er. Etter mange timer, lot jeg tilslutt belønningen komme, orgasmen hans ble astronomisk enorm. Han regelrett eksploderte som aldri før.

Anonymkode: 24871...0ae

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi er eksprimentelle og har en stund dominert han. Han var også keen på å eksprimentere og liker å bli dominert. Det startet med oppvarming, teasing og ingen orgasme på han. Han ble supertent og kåt og ble temmelig etter hvert temmelig vill. Roet det ned og fant frem håndjern å lenket armene hans utstrekt mot sengegavlen og beina bundet med tau, utstrakt sprikende. Han ble liggende i X . Deretter begynte `spillet` som skulle vare i mange timer. Med pisk, spanking utstyr, dildoer og butplugs, gikk vi lenger enn noen gang. Han ble nektet orgasme i timer, han tryglet og bad om å få komme, men ble nektet, med pisk og spans, ble han satt på plass. Holdt det gående og han ble helt desperat å stønnet vilt. Måtte kneble han, både pga av naboene, men også for underkastelse og respekt for meg. Han må lære seg til å lystre, han må klare å holde seg,  la være å skrike, uansett hvor deilig det er. Etter mange timer, lot jeg tilslutt belønningen komme, orgasmen hans ble astronomisk enorm. Han regelrett eksploderte som aldri før.

Spesielt 

Anonymkode: 04684...bb4

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Og dette måtte du utbrodere på kg, fordi? 

Anonymkode: c66d7...6d8

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Javel??

Anonymkode: 69a91...8a5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og dette måtte du utbrodere på kg, fordi? 

Anonymkode: c66d7...6d8

Er dere asexuelle vesener? Denne er for å høre andres dominante experiences, der kvinnen er dominant.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er dere asexuelle vesener? Denne er for å høre andres dominante experiences, der kvinnen er dominant.

Behøver ikke være asexuelle vesner. 

Anonymkode: 83b54...df7

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ha ha ha, hvor gammel er du? Akkurat begynt med engelsk på skolen?

Anonymkode: 292ff...dbb

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Høres voldsomt fjortis ut😂🤣😆

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Behøver ikke være asexuelle vesner. 

Hvorfor svare sånn da? Er det ikke bedre å la være å svare, hvis dette ikke er tema for deg/ dere. Jeg får heller se om andre dominante kvinner er her. Ikke så vanlig og fint å høre andres erfaringer.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor svare sånn da? Er det ikke bedre å la være å svare, hvis dette ikke er tema for deg/ dere. Jeg får heller se om andre dominante kvinner er her. Ikke så vanlig og fint å høre andres erfaringer.

Hvorfor svare slik? Du stilte et spørsmål?

Skrevet

Fortell mer. 

Vi gleder oss til neste episode. 👍

AnonymBruker
Skrevet

For å være ærlig høres dette mer ut som en manns fantasi om å underkaste seg. Hvor er dominansperspektivet liksom? Hva var godt for "deg"? Alt fokus her er jo på hvor deilig "han" hadde det. Så sorry, men denne burde du heller forsøkt å publisere et annet sted. 

Anonymkode: 7319a...635

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor svare slik? Du stilte et spørsmål?

Fordi du gir et nada svar...

AnonymBruker
Skrevet

OMG her er det sånn 10 dømmende svar. Jeg vil høre mer om dominante damer. Del o. Dere er her. 

Har lyst å teste det ut en gang TS, men jeg er litt redd for å være dominant 🙈😂

Anonymkode: bc574...f5f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres voldsomt fjortis ut😂🤣😆

Ts. Ikke fjortis og fjortiser er ikke voksne til sex.

AnonymBruker
Skrevet

OMG her er det sånn 10 dømmende svar. Jeg vil høre mer om dominante damer. Del o. Dere er her. 

Har lyst å teste det ut en gang TS, men jeg er litt redd for å være dominant 🙈😂

Anonymkode: bc574...f5f

Ts her, endelig ei dame som har lyst til å teste ut sine dominante sider. Ikke noe å være redd for, men du må selvølgelig involvere og introdusere dine drømmer overfor din partner.

AnonymBruker
Skrevet

Ts her, endelig ei dame som har lyst til å teste ut sine dominante sider. Ikke noe å være redd for, men du må selvølgelig involvere og introdusere dine drømmer overfor din partner.

Kan fint teste sine dominante sider på andre måter også. Kyss!😘

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts. Ikke fjortis og fjortiser er ikke voksne til sex.

Nei, men store nok til å fantasere🤪🥴

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For å være ærlig høres dette mer ut som en manns fantasi om å underkaste seg. Hvor er dominansperspektivet liksom? Hva var godt for "deg"? Alt fokus her er jo på hvor deilig "han" hadde det. Så sorry, men denne burde du heller forsøkt å publisere et annet sted. 

Som dominant mann føler jeg at jeg kan svare på denne. Mye av min tenning går på liknende ting som dette, å kontrollere hennes nytelse. Hun får ikke komme uten at jeg bestemmer det. Jeg har full kontroll på situasjonen, og hun blir pint og trygler om å komme, før hun til slutt får lov. 

Å være dominant handler ikke bare om å utnytte en sub til å fylle sine egne behov. Sure, det også, men mye handler også om å kontrollere hennes nytelse. 

Anonymkode: 122f9...abc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min nytelse ligger i å dominere han,  'pine' og frata han kontrollen over egen situasjon. Er alle settings like og skal ikke dette publiseres her, hvorfor ikke?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...