Gå til innhold

Noen iPhone eksperter?


Hegis

Anbefalte innlegg

Jeg mistet min iPhone 8 i do for ei stund tilbake. Vi gjorde all riktig og la den i ris og ovn. Den så ut til å fungere. MEN etter en stund så begynte slå av knappen/tastelåsen å tulle, og den slår seg ikke av når jeg trykker på den, og bildet nederst kommer opp.

noen som vet hva jeg kan gjøre? PS: har byttet skjerm 7B6D85A9-2336-408B-B917-05D0901189E8.thumb.png.1c60f5812adacfd7106d77376b6e9199.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ble skjermen byttet før eller etter telefonen var i do? 

Iphone 8 er vanntett nok til at den skal tåle en tur i do, uten å trenge å legges i ris og stekeovn, i hvertfall så lenge den er i "original stand" før den badet. 

Endret av Titania
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Titania skrev:

Ble skjermen byttet før eller etter telefonen var i do? 

Iphone 8 er vanntett nok til at den skal tåle en tur i do, uten å trenge å legges i ris og stekeovn, i hvertfall så lenge den er i "original stand" før den badet. 

Ble byttet etterpå. 

Hvis den er så vanntett, hvorfor funker ikke tastelåsen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt merkelig. Om skjermen hadde blitt byttet før den gikk i do, så kan det ha vært dårlig jobb. Men den er klassifisert til å skulle tåle 30 min i inntil 1 meter dypt vann. 

Men funket knappen før skjermen ble byttet? Det kan jo være noen har rotet borti noe da den ble skiftet

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.7.2019 den 10.24, Hegis skrev:

Jeg mistet min iPhone 8 i do for ei stund tilbake. Vi gjorde all riktig og la den i ris og ovn. Den så ut til å fungere. MEN etter en stund så begynte slå av knappen/tastelåsen å tulle, og den slår seg ikke av når jeg trykker på den, og bildet nederst kommer opp.

noen som vet hva jeg kan gjøre? PS: har byttet skjerm 7B6D85A9-2336-408B-B917-05D0901189E8.thumb.png.1c60f5812adacfd7106d77376b6e9199.png

Den kan ha en annen feil helt uavhengig av at den har vært i vann. 

Kjøttetende bakterier finnes vel ikke der den badet? Kjøttetende bakterier angriper velheller ikke elektronikk? (Unnskyld, jeg måtte bare...)

Anonymkode: f6c14...a47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Titania skrev:

Det er litt merkelig. Om skjermen hadde blitt byttet før den gikk i do, så kan det ha vært dårlig jobb. Men den er klassifisert til å skulle tåle 30 min i inntil 1 meter dypt vann. 

Men funket knappen før skjermen ble byttet? Det kan jo være noen har rotet borti noe da den ble skiftet

 

Den sluttet å fungere rett etter den datt i do. Fungerte før det, så eg vett kje ka så he skjedd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...