AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #1 Skrevet 27. juli 2019 Satt inn spiral i september og mistet mensen i februar. i dag har jeg smerter i venstre side, typ eggløsningssmerter, ikke menssmerter og jeg har lett blødning. Smerter typ må ha smertestillende. Noen som har erfart dette? Googler jeg har jeg kreft i eggstokken etc, evt cyster... 😱 Men kanskje noen har opplevd lignende og kan dele erfaringer??? Anonymkode: 24e12...dd7
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #2 Skrevet 27. juli 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Satt inn spiral i september og mistet mensen i februar. i dag har jeg smerter i venstre side, typ eggløsningssmerter, ikke menssmerter og jeg har lett blødning. Smerter typ må ha smertestillende. Noen som har erfart dette? Googler jeg har jeg kreft i eggstokken etc, evt cyster... 😱 Men kanskje noen har opplevd lignende og kan dele erfaringer??? Anonymkode: 24e12...dd7 Avvent til i morgen tidlig og oppsøk lege. Mrd spital kan du bli gravid i egglederne og det begynner med sperter. Med spiral kan du og få lettere infeksjoner i eggledere og det gir også smerter. Da skal du undersøkes av lege for å utelukke både det ene og det andre. Blir dette ille utover natta kontakter du lege uten å nøle eller lese mer på nettet. Kreft kommer langt ut i rekken på hva dette kan være. Anonymkode: 355f8...5af
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #3 Skrevet 27. juli 2019 Dessverre kan jeg ikke gi deg detaljert svar uten å se på noen bilder. Det er kun for vitenskapelige formål. Anonymkode: 91ac6...3e5 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #4 Skrevet 27. juli 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Satt inn spiral i september og mistet mensen i februar. i dag har jeg smerter i venstre side, typ eggløsningssmerter, ikke menssmerter og jeg har lett blødning. Smerter typ må ha smertestillende. Noen som har erfart dette? Googler jeg har jeg kreft i eggstokken etc, evt cyster... 😱 Men kanskje noen har opplevd lignende og kan dele erfaringer??? Anonymkode: 24e12...dd7 Blødde flere måneder etter spiral og veldig ofte smerter. Etter 6-7 måneder det gikk over og mensen er borte og smerte også. Du må ikke Google, der står mye rart. Heller gå tidlig idag på legevakt å få en lege se på. Eller på mandag bestill gynekolog time hos Volvat, du vil få samme dag. Lykke til, dette vil ordne seg!❤️ Anonymkode: d7384...b46
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå