AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #1 Skrevet 26. juli 2019 Er det lett å få mann/kvinne? Hvordan går dere frem? Anonymkode: 036d8...145
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #2 Skrevet 26. juli 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er det lett å få mann/kvinne? Hvordan går dere frem? Anonymkode: 036d8...145 Smiler og er hyggelig 😀 Anonymkode: 69073...c2f 4
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #3 Skrevet 26. juli 2019 Ser som regel på meg selv som attraktiv, men jeg synes ærlig talt at det er vanskelig å få en partner. Har vært singel i et år snart, og selv om jeg ikke har vært klar for et nytt forhold før nå nylig står de ikke akkurat i kø nå som jeg er klar Anonymkode: 036cf...53e 3
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #4 Skrevet 26. juli 2019 Det er veldig lett å få mann for min del, men helt umulig å få den jeg elsker. Så hva er vitsen med å være attraktiv? Anonymkode: 69c97...bbe 5
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #5 Skrevet 27. juli 2019 Har for det meste alltid fått komplimenter på både utseende og personlighet og har med 1 unntak alltid fått den jeg vil ha. Det skorter ikke på tilbudene nå heller, men jeg er i et langvarig forhold og vil ikke bytte ut kjæresten min for noe. Anonymkode: ce65a...29d 3
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #6 Skrevet 27. juli 2019 Definerer meg selv som attraktiv, søt, sjarmerende, er meg selv og har godt humør. Tenker ikke på meg selv som vakker, mystisk, forførende osv. Ikke vanskelig å finne verken noen å kline med eller ligge med, sier ja takk til første om jeg føler for det, men ligger aldri rundt. Føler jeg tiltrekker meg menn med feil intensjoner, skulle ønske jeg tiltrakk meg flere ordentlige mannfolk, som vil bli kjent med meg på godt og vondt, og som ikke bryr seg om hvordan jeg ser ut. Har vært singel i mange mange år, da jeg har et barn, og at jeg ikke har ville bruke tid på menn ved siden av jobb, flytting, hus og barnet mitt. Nå er jeg klar Anonymkode: cff6d...339 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #7 Skrevet 27. juli 2019 Er attraktiv og ingen problemer med å finne en mann. Jeg lever i nuet og grubler ikke noe særlig når jeg møter en mann, tar det som det kommer, avslutter hvis det ikke er kjemi helt på plass, fortsetter til forpliktelse hvis det er kjemi. En ting jeg tror jeg er velsignet med, er å matche med mange, kan tilpasse meg, har en personlighet de fleste menn liker. Komplimentene jeg har fått er at jeg er åpen, frempå, tøff, ærlig, omtenksom og det beste som har skjedd i livet deres. Alle forholdene jeg har vært i har blitt avsluttet pga livssituasjoner, og ikke svik, tap av følelser og diverse annet destruktivt. Mitt råd, hvis du møter noen du liker, tenk bare hvordan DU kan være en god kjæreste, hvordan DU kan gjøre neste møte hyggelig. Bare vær en god person som er kjekk å være med. Skjønnhetsritualer eller å si de riktige tingene, sende nok snaps imellom hverandre er IKKE vesentlig. Anonymkode: 33c38...803 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #8 Skrevet 28. juli 2019 Å finne en mann har alltid vært enkelt, men å komme i gode forhold har absolutt ikke vært det. Jeg tiltrekker meg alle forskjellige typer menn og har derfor hele tiden hatt "mye å velge i". Har brukt lang tid på å definere de viktigste egenskapene i en mann for meg. Ikke klaging det her, for det gikk veldig bra til slutt. Anonymkode: a24cb...acb
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #9 Skrevet 28. juli 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Alle forholdene jeg har vært i har blitt avsluttet pga livssituasjoner, og ikke svik, tap av følelser og diverse annet destruktivt. Anonymkode: 33c38...803 Så de elska deg, men ikke avstanden, eller noe slikt? En forelska mann lar seg ikke stoppe. Anonymkode: 0682f...01d
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #10 Skrevet 28. juli 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Så de elska deg, men ikke avstanden, eller noe slikt? En forelska mann lar seg ikke stoppe. Anonymkode: 0682f...01d Nei. Virkeligheten er dessverre ikke så romantisk som på film, der en person gir opp fremtidsutsikter for å ha noen å kysse på. Jeg hadde aldri gått med på det heller. Men nå er jeg eldre og forbi den alderen der man er ute på eventyr, så har funnet en flott mann som jeg skal kjøpe hus med❤ Anonymkode: 33c38...803
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #11 Skrevet 28. juli 2019 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Er attraktiv og ingen problemer med å finne en mann. Jeg lever i nuet og grubler ikke noe særlig når jeg møter en mann, tar det som det kommer, avslutter hvis det ikke er kjemi helt på plass, fortsetter til forpliktelse hvis det er kjemi. En ting jeg tror jeg er velsignet med, er å matche med mange, kan tilpasse meg, har en personlighet de fleste menn liker. Komplimentene jeg har fått er at jeg er åpen, frempå, tøff, ærlig, omtenksom og det beste som har skjedd i livet deres. Alle forholdene jeg har vært i har blitt avsluttet pga livssituasjoner, og ikke svik, tap av følelser og diverse annet destruktivt. Mitt råd, hvis du møter noen du liker, tenk bare hvordan DU kan være en god kjæreste, hvordan DU kan gjøre neste møte hyggelig. Bare vær en god person som er kjekk å være med. Skjønnhetsritualer eller å si de riktige tingene, sende nok snaps imellom hverandre er IKKE vesentlig. Anonymkode: 33c38...803 Det er jo enda verre, at forholdene holdt så dårlig pga livssituasjoner. Er ikke mye ekte kjærlighet i bunn da. Destruktive ting og svik ødelegger uansett om den ene ikke vil endre seg eller ta tak i det sammen. Men noen mennesker er så skada at de ikke ser at de forpester forholdet og skader den som faktisk bryr seg. Anonymkode: f34f5...336 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #12 Skrevet 28. juli 2019 Matcher med veldig få dessverre, blir ofte gnisninger og sliter med både dating, forhold og vennskap. Folk tar meg ikke for den jeg er og viser ikke gjensidig respekt. Og jeg har hatt uflaks og stort sett hatt forhold med idioter av alle slag som har behandlet meg svært dårlig og respektløst, skulle ønske folk kunne vokse opp... Anonymkode: f34f5...336
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #13 Skrevet 28. juli 2019 På 27.7.2019 den 1.18, AnonymBruker skrev: Smiler og er hyggelig 😀 Anonymkode: 69073...c2f Tar på dere den falske smile og hyggeligmasken som dere kvinner brukere dere i mellom. Så glad jeg har avslørt kvinnens personloghet og væremåte, den dagen jeg gjorde det så ble kvinnen kun et seksuellt objekt for meg. Anonymkode: 9b4ba...67e
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #14 Skrevet 28. juli 2019 Husk at dere blir uattraktive en dag dere også. Når utseendet forfaller pga aldring... Anonymkode: 7217e...e0b
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #15 Skrevet 28. juli 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Tar på dere den falske smile og hyggeligmasken som dere kvinner brukere dere i mellom. Så glad jeg har avslørt kvinnens personloghet og væremåte, den dagen jeg gjorde det så ble kvinnen kun et seksuellt objekt for meg. Anonymkode: 9b4ba...67e Reine detektiven, du Anonymkode: 0682f...01d
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #16 Skrevet 28. juli 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei. Virkeligheten er dessverre ikke så romantisk som på film, der en person gir opp fremtidsutsikter for å ha noen å kysse på. Jeg hadde aldri gått med på det heller. Men nå er jeg eldre og forbi den alderen der man er ute på eventyr, så har funnet en flott mann som jeg skal kjøpe hus med❤ Anonymkode: 33c38...803 Virkeligheta kan være ganske romantisk, og de mange ting kan løses om man vil, men ikke alle forhold er meant to be. Anonymkode: 0682f...01d
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #17 Skrevet 28. juli 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Husk at dere blir uattraktive en dag dere også. Når utseendet forfaller pga aldring... Anonymkode: 7217e...e0b Mindre attraktive heter det. Og det vet vel alle. Nå var spørsmålet hvorvidt en attraktiv dame lett fant seg menn. Er det ikke lov å være attraktiv uten å hele tiden gå rundt å tenke at man eldes? DET er lite attraktivt det! Anonymkode: ce65a...29d
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #18 Skrevet 28. juli 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Tar på dere den falske smile og hyggeligmasken som dere kvinner brukere dere i mellom. Så glad jeg har avslørt kvinnens personloghet og væremåte, den dagen jeg gjorde det så ble kvinnen kun et seksuellt objekt for meg. Anonymkode: 9b4ba...67e Tydeligvis ikke bare kvinner som er styrt av følelser Anonymkode: c6ece...4fa 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå