Gå til innhold

Til dere uattraktive menn

Fremhevede innlegg

Gjest bloody
Skrevet
13 hours ago, AnonymBruker said:

🍆💦 

Hilsen kvinne 

Anonymkode: 688d1...737

uatraktive menn  tar hånden rundt en penis til den spruter ut vætske og således får seg dame?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er høyde så viktig?? Hører/ leser det hele tiden men kan ikke merke verken på gata eller blant bekjente at høyde spiller så stor rolle.

Åhh har en ganske lav kollega på jobb som er kjempe søtt,  fantastisk og jeg digger han. Men gift så..

Anonymkode: 88bca...b77

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er høyde så viktig?? Hører/ leser det hele tiden men kan ikke merke verken på gata eller blant bekjente at høyde spiller så stor rolle.

Åhh har en ganske lav kollega på jobb som er kjempe søtt,  fantastisk og jeg digger han. Men gift så..

han har ikke fått brystene dine litt vel? 

Anonymkode: 3bda7...d4a

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

han har ikke fått brystene dine litt vel? 

Nope 

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nope 

du har ikke visst litt ekstra når dere to er alene på et rom?

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

du har ikke visst litt ekstra når dere to er alene på et rom?

Nei,  absolutt ikke men hvorfor spør du ? Hva har det med tema å gjøre?

Herregud.For en verden.. folk tror at alle rutter med hverandre eller knuller med hverandre bare for at man syns at noen er søtt og atraktiv. 

For å ikke skryte av meg og mine verdier vil jeg si at han virker som en lojal mann som er glad i sin kone og barn. Ellers kjenner ikke han så pass godt, men det virker slik. 

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke interessert i noe annet enn sex, selv om jeg ser ut som snittet. Ikke noe kjekk, så klarer jeg faktisk å få sex hver uke som regel. Via tinder eller ei full jente på byen. Noen av disse jentene ser bra ut, jeg velger kun ut fra utseendet. 

Er nok av hjernedøde jenter som ser bra ut som lar seg knulle faktisk.

Anonymkode: 740c9...ef2

Det er jo seff de som "ser bra ut" som er de mest usikre og som er lette å manipulere så det er ikke så overraskende. Og med å se bra ut tenker jeg på de med falske vipper,bryn,negler,push up og 1tonn med sminke.

Anonymkode: ed5b1...3c8

• Liker 2
Gjest bloody
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Det er jo seff de som "ser bra ut" som er de mest usikre og som er lette å manipulere så det er ikke så overraskende. Og med å se bra ut tenker jeg på de med falske vipper,bryn,negler,push up og 1tonn med sminke.

Anonymkode: ed5b1...3c8

Tar heller ei med nærmest ingen sminke, ekte alt, og så store pupper at pushup blir absurd. 😂

Gjest ThotSlayer
Skrevet

Ser ikke hva jeg skal med en dame i mitt liv, så jeg vet ikke hvor vanskelig det er å få en i livet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...