Gjest bloody Skrevet 27. juli 2019 #21 Skrevet 27. juli 2019 13 hours ago, AnonymBruker said: ✊🍆💦 Hilsen kvinne Anonymkode: 688d1...737 uatraktive menn tar hånden rundt en penis til den spruter ut vætske og således får seg dame?
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #22 Skrevet 27. juli 2019 Hvorfor er høyde så viktig?? Hører/ leser det hele tiden men kan ikke merke verken på gata eller blant bekjente at høyde spiller så stor rolle. Åhh har en ganske lav kollega på jobb som er kjempe søtt, fantastisk og jeg digger han. Men gift så.. Anonymkode: 88bca...b77 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #23 Skrevet 27. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er høyde så viktig?? Hører/ leser det hele tiden men kan ikke merke verken på gata eller blant bekjente at høyde spiller så stor rolle. Åhh har en ganske lav kollega på jobb som er kjempe søtt, fantastisk og jeg digger han. Men gift så.. Anonymkode: 88bca...b77 han har ikke fått brystene dine litt vel? Anonymkode: 3bda7...d4a
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #24 Skrevet 27. juli 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: han har ikke fått brystene dine litt vel? Anonymkode: 3bda7...d4a Nope Anonymkode: 88bca...b77
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #25 Skrevet 27. juli 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nope Anonymkode: 88bca...b77 du har ikke visst litt ekstra når dere to er alene på et rom? Anonymkode: 3bda7...d4a
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #26 Skrevet 27. juli 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: du har ikke visst litt ekstra når dere to er alene på et rom? Anonymkode: 3bda7...d4a Nei, absolutt ikke men hvorfor spør du ? Hva har det med tema å gjøre? Herregud.For en verden.. folk tror at alle rutter med hverandre eller knuller med hverandre bare for at man syns at noen er søtt og atraktiv. For å ikke skryte av meg og mine verdier vil jeg si at han virker som en lojal mann som er glad i sin kone og barn. Ellers kjenner ikke han så pass godt, men det virker slik. Anonymkode: 88bca...b77
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #27 Skrevet 27. juli 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke interessert i noe annet enn sex, selv om jeg ser ut som snittet. Ikke noe kjekk, så klarer jeg faktisk å få sex hver uke som regel. Via tinder eller ei full jente på byen. Noen av disse jentene ser bra ut, jeg velger kun ut fra utseendet. Er nok av hjernedøde jenter som ser bra ut som lar seg knulle faktisk. Anonymkode: 740c9...ef2 Det er jo seff de som "ser bra ut" som er de mest usikre og som er lette å manipulere så det er ikke så overraskende. Og med å se bra ut tenker jeg på de med falske vipper,bryn,negler,push up og 1tonn med sminke. Anonymkode: ed5b1...3c8 2
Gjest bloody Skrevet 27. juli 2019 #28 Skrevet 27. juli 2019 4 hours ago, AnonymBruker said: Det er jo seff de som "ser bra ut" som er de mest usikre og som er lette å manipulere så det er ikke så overraskende. Og med å se bra ut tenker jeg på de med falske vipper,bryn,negler,push up og 1tonn med sminke. Anonymkode: ed5b1...3c8 Tar heller ei med nærmest ingen sminke, ekte alt, og så store pupper at pushup blir absurd. 😂
Gjest ThotSlayer Skrevet 27. juli 2019 #29 Skrevet 27. juli 2019 Ser ikke hva jeg skal med en dame i mitt liv, så jeg vet ikke hvor vanskelig det er å få en i livet
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå