Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Finnes det noen av de som har ramlet inn på KG med en tilfeldighet?

Hva har du fokus på i livet?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er høyt utdannet, og vakker for noen kanskje? ...er vel nær standard utseende. 

Jeg ramler av og til innom KG for tidsfordriv. 

Fokus i mitt liv er ungene mine, og min egen lykke/velvære. Mer presist innebærer det å lage meg en hverdag med minst mulig stress, mest mulig tid til kos og hygge med ungene, pleie de gode relasjonene, bruke mindre tid på dårlige relasjoner. Jeg er alenemor, så det er også viktig for meg å betale ned gjeld (bolig- og studielån) for å bli tryggere økonomisk.

Anonymkode: b95fa...5bb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mitt fokus er egen lykke. 
Utdannet ingeniør i lederstilling, lever livet, trives her jeg bor, med livet jeg lever, gode venner, selvstendighet, fest, moro, bøker, film, dyrene mine, og innom kg både for å gi gode råd og for å si "dump han". 

Anonymkode: f8846...c81

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har gått innom KG siden jeg var 15 år, hender det går år mellom hver gang. Har lest nesten daglig i 1 år fordi jeg er ganske venneløs.

Fokuset mitt er på å gjøre meg og mannen glade, uthvilte og mette. Jeg har en kul utdanning som får mannfolka til å si "ooooo" og et utseende som får dem til å si "aaaaaah". No shame.

Anonymkode: a4a7d...add

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er høyt utdanna og rimelig pen, tror jeg. 

Tilfeldig og tilfeldig...jeg Googla etter svar da eksen min dro. Var først bare i sørge-forumet. Men så oppdaga jeg andre deler av KG  

Vennene mine er herlige, men mange er småbarnsforeldrene og synes ikke at de samme tingene som jeg synes, er interessante å diskuterte. Andre ting diskuterer jeg med venner etter eller før KG.

Akkurat nå kjeder jeg meg på nattevakt :)

Anonymkode: b0832...3c6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...