Gå til innhold

Slutte på quetiapin/seroquel

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har nå gått på quetiapin i snart 2 år, begynte på 25mg mot søvn men har nå i snart ett år tatt 300mg som antidepressiva + søvn. Jeg har nå lyst til å slutte, noe jeg har tenkt lenge på men er litt redd for å ta steget. Er det noen her som har erfaringer med å slutte på seroquel? Hvordan trappet du ned, og hvordan følte du deg etterpå? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, Hoppestokk skrev:

Jeg har nå gått på quetiapin i snart 2 år, begynte på 25mg mot søvn men har nå i snart ett år tatt 300mg som antidepressiva + søvn. Jeg har nå lyst til å slutte, noe jeg har tenkt lenge på men er litt redd for å ta steget. Er det noen her som har erfaringer med å slutte på seroquel? Hvordan trappet du ned, og hvordan følte du deg etterpå? 

Gjør det ALLTID i samråd med lege! 

Anonymkode: 455b6...bc1

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gjør det ALLTID i samråd med lege! 

Anonymkode: 455b6...bc1

Ja, det skal jeg jo naturligvis. Ønsker bare å høre andres erfaringer, da leger sier forskjellige ting. 

Skrevet

Kjære trådstarter,

Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege.

Papirfly, mod.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...