AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #1 Del Skrevet 26. juli 2019 Vurderer å ta sykkelferie i Danmark neste år, og siden jeg har lyst på en ny sykkel vurderer jeg å velge elsykkel. Har da tenkt å starte og slutte i Frederikshavn, alternativt starte i København (er til de to stedene det går båt fra Oslo). Noen som vet hvordan utvalget på elsykler er i Danmark og hvordan de ligger prismessig? Anonymkode: 60edf...96d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #2 Del Skrevet 26. juli 2019 Så ikke mange el-sykler da jeg bodde i dk. Og jeg tror ikke du sparer noe på grunn av valutakursen. Anonymkode: 3987f...f6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #3 Del Skrevet 26. juli 2019 Er det lenge siden du bodde der? Anonymkode: 60edf...96d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #4 Del Skrevet 28. juli 2019 På 26.7.2019 den 9.17, AnonymBruker skrev: Vurderer å ta sykkelferie i Danmark neste år, og siden jeg har lyst på en ny sykkel vurderer jeg å velge elsykkel. Har da tenkt å starte og slutte i Frederikshavn, alternativt starte i København (er til de to stedene det går båt fra Oslo). Noen som vet hvordan utvalget på elsykler er i Danmark og hvordan de ligger prismessig? Anonymkode: 60edf...96d Undersøk hvilken garanti og reklamasjonsfrister/muligheter du har, før du kjøper elsykkel i utlandet. Samt tenk på at du må fortolle varen hjem. Anonymkode: d7a35...2fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå