Sandra karlsen Skrevet 25. juli 2019 #1 Skrevet 25. juli 2019 Hei etter jeg harbarbert meg under armene har venstre armen fåd utslett. Prikker og store røde flekker. Disse klør ekstremt mye og har vært dær i snart 4 uker. Det er bare under den ene armen. Jeg unngår å klø på det forfi jeg er redd for forværring. Har dere neon tips til noe jeg kan smørre på for at det skal gå bort? Spoiler
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #2 Skrevet 26. juli 2019 2 timer siden, Sandra karlsen skrev: Hei etter jeg harbarbert meg under armene har venstre armen fåd utslett. Prikker og store røde flekker. Disse klør ekstremt mye og har vært dær i snart 4 uker. Det er bare under den ene armen. Jeg unngår å klø på det forfi jeg er redd for forværring. Har dere neon tips til noe jeg kan smørre på for at det skal gå bort? Skjul innhold Du må få en lege til å se på dette. Har du brukt "gammelt" baberutstyr som har lagt på et varmt bad mellom flere gangsers bruk, så har du gjerne fått infeksjon du må ha antibiotika for å bli kvitt. Ring legekontoret ditt i morgen og forklar situasjonen. Anonymkode: cf165...34f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå