Gå til innhold

strand bilder på tinder, ikke greit?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei,

lest tidligere at kvinner ikke liker slike bilder, hvor man viser seg i "barris" på stranda. Stemmer dette egentlig?

Min erfaring er nemlig noe helt annet. Hatt litt lite respons på tinder i det siste, så la inn ett par nye bilder, hvor det ene er hvor jeg er på stranda i badeshorts. Ser ut til å ha gjort en vesentlig forskjell på antall matcher og respons!

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
38 minutter siden, danbanan skrev:

Hei,

lest tidligere at kvinner ikke liker slike bilder, hvor man viser seg i "barris" på stranda. Stemmer dette egentlig?

Min erfaring er nemlig noe helt annet. Hatt litt lite respons på tinder i det siste, så la inn ett par nye bilder, hvor det ene er hvor jeg er på stranda i badeshorts. Ser ut til å ha gjort en vesentlig forskjell på antall matcher og respons!

Jeg tror dette er noe mange kvinner skriver for å curry favors på et forum eller blant venner. Når det faktisk kommer til swipingen er det plutselig ikke så hellige moraler igjen.

• Liker 2
Skrevet

Jeg har vurdert å legge ut et skikkelig strandbilde selv. Jeg har null tro på at det hadde skadet nevneverdig. Det er jo ingen som liker meg ekstra godt når jeg er kjedelig A4, så hvorfor ikke spice det opp litt?

• Liker 1
Skrevet

Jeg swiper, 100% sant, nesten alltid vekk de som står i baris foran speilet eller på stranda. Jeg forbinder det med posering foran kamera, og jeg er ikke interessert i menn som står og poser. Det skal være et ekstremt liketil bilde, en situasjon der det er naturlig å skulle bli avbildet, og du bør gjøre noe spesielt på det bildet for at det skal være "unnskyldt" å legge ut. Å bare sitte der og glise og flekse bittelitt? Njeeet. Jeg ser godt åssen du er med klær på.

Jeg er sikkert sær men 😂 godt jeg fant meg kjæreste likevel 🙈😆

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Det kan jo selvfølgelig gi mer match, men er vel da gjerne en viss type jenter man tiltrekker seg. 

Anonymkode: 1eac1...11a

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Anim92 said:

Jeg swiper, 100% sant, nesten alltid vekk de som står i baris foran speilet eller på stranda. Jeg forbinder det med posering foran kamera, og jeg er ikke interessert i menn som står og poser. Det skal være et ekstremt liketil bilde, en situasjon der det er naturlig å skulle bli avbildet, og du bør gjøre noe spesielt på det bildet for at det skal være "unnskyldt" å legge ut. Å bare sitte der og glise og flekse bittelitt? Njeeet. Jeg ser godt åssen du er med klær på.

Men damer poser jo noe helt sinnsykt 🤔 VI snakker jo gjennomtenkt vinkel, lys, pose og femten forsøk per godkjent bilde!

Anonymkode: b27cd...ec6

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men damer poser jo noe helt sinnsykt 🤔 VI snakker jo gjennomtenkt vinkel, lys, pose og femten forsøk per godkjent bilde!

Ja. enig. Virker som de fleste kvinner på tinder bare har en haug av selfies osv. Men vi menn, neida, vi kan ikke ha slike bilder! Litt dobbeltmoral eller!😂

Men når har jeg ikke en eneste selfie på tinder da, så det ser jo ut til å ha en positiv effekt ;) 

• Liker 2
Skrevet

For meg stemmer dette delvis. Et bilde i en naturlig setting for bar overkropp kan passere. F.eks hvor en spiller volleyball, et utsnitt fra noe en gjør med venner, og så videre. Å tydelig gjøre seg til (fleksing, posering - tenk promobilder fra realityprogram i solen) klarer jeg meg fint uten - både inne og ute. Synest det samme om kvinner på det her punktet. Kan få vel så godt inntrykk om hvordan kroppen ser ut fra gode bilder med klær på. 

• Liker 3
Skrevet

Jeg har skrevet i bioen min at de som har barisbilde av seg selv i speilet kan swipe meg bort 😂 blir så uvel av det. Ser liksom ikke poenget 

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, Anim92 skrev:

Sånn har jeg aldri tenkt🙈. Jeg ser på bildene de som rører en streng inni meg sveiper jeg høyre. Sjansen for match er uansett liten i mitt tilfelle. Jeg tror ikke så godt om meg sjøl at sveiper jeg høyre så er det automatisk match😂😂😂. Det jeg ikke liker er bilder der andre damer er involvert på bilder type kan være en eks kan være en tante, men de unngår jeg. Jeg lurer også på hvordan de får match de som ikke har bilder av seg selv, men natur, bilen eller hunden ??

Hilsen dame

Anonymkode: e000a...933

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, Anim92 skrev:

Nei men omvendt er greit. Ser ofte kvinner i bikini på Tinder. Veldig mange også.

Dobbelt moral lenge leve

Anonymkode: e86c3...a20

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

99% av barris bilder blir sveiper bort. Enkelte går igjennom men de er som regel pga profil eller andre bilder

Anonymkode: d049f...88c

AnonymBruker
Skrevet
6 hours ago, Sunstone said:

Jeg har skrevet i bioen min at de som har barisbilde av seg selv i speilet kan swipe meg bort 😂 blir så uvel av det. Ser liksom ikke poenget 

Hva er vitsen med å skrive det? Dere får jo ikke match uansett hvis du ikke liker han. Skriv heller om deg selv i bioen din, ikke det du IKKE vil ha! 

Anonymkode: 497eb...112

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Bikini og trange tights er myyyyeee bedre. 

Det mest latterligste er damer som går med tights som ikke skal eller har vært på trening

• Liker 1
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei men omvendt er greit. Ser ofte kvinner i bikini på Tinder. Veldig mange også.

Dobbelt moral lenge leve

Jeg gjør ikke det, kunne aldri tenkt meg det heller 😜 Bruker kun vanlige "smil til kamera" bilder og utsnitt fra aktiviteter/med venner, ca aldri selfies. Men det er forskjellig. Akkurat som at det er forskjellig om jenter liker baris eller ikke (TS får jo flere match med det, så da er det nok veldig delt). Så dobbeltmoral-fjaset er bare.. ja nettopp, fjas😬

AnonymBruker
Skrevet

Hvis det er i en naturlig setting er det helt greit. 

Anonymkode: 7c5bf...e4c

Skrevet

Men bare en tanke, kan det ha noe med algortimer også å gjøre? At om man oppdaterer profilen, så "hopper man fram i køen", og dermed flere jenter som ser deg først, ikke etter å ha swipet 20 andre?

Noen som vet?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

Hva er vitsen med å skrive det? Dere får jo ikke match uansett hvis du ikke liker han. Skriv heller om deg selv i bioen din, ikke det du IKKE vil ha! 

Anonymkode: 497eb...112

Enig. Det er noe veldig usexy med å bruke profilteksten sin på å fortelle hva man ikke tiltrekkes av hos andre. 

Anonymkode: 02df1...4c7

• Liker 1
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dobbelt moral lenge leve

Har ikke falt deg inn at de som ikke liker barisbilder og de som legger ut lettkledde bilder selv ikke er de samme damene, da? 

For min del kan jeg la bar overkropp passere dersom det er i en naturlig setting og ikke tydelig posert, men bar overkropp i speilet eller selfie liggende i senga er no-go. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Enig. Det er noe veldig usexy med å bruke profilteksten sin på å fortelle hva man ikke tiltrekkes av hos andre. 

Anonymkode: 02df1...4c7

...og dette gjentar seg meget ofte hos en stor andel kvinner/jenter på tinder.

Typisk profiltekst er: " 2 barn, 175 høy, sveip til venste hvis du er lavere en det, er ikke ute etter ONS." Meget sjarmerende må jeg si😂😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...