AnonymBruker Skrevet 25. juli 2019 #1 Skrevet 25. juli 2019 Snakka med en fyr noen uker på nett, ble gjensidig sjarmert, så møttes vi hos meg, på en mandagskveld siden han var på musikkfestival helga før (jeg så armbåndet). Hadde noen fine timer med å bli kjent først og så action. Siden vi hadde god kjemi, både i og utenfor senga, ble vi enige om å date framover. Han inviterte meg til seg neste gang, men ikke en spesifikk dag. Jeg måtte uansett selv reise bort noen dager med familie siden det er ferietid for dem og jeg hadde litt planlagt fri. Så hadde visst daten min noe uventa overtid på jobb denne helga og i går, og er på fjellet i dag i finværet. Det høres sannnsynlig ut, kanskje de er få folk på jobb i juli, og at han og kompiser på jobb fikk avspasere i dag hvis hasteprosjektet var ferdig. Han har ganske åpen profil i SoMe/på nett, er lett å finne ut hvor han bor og jobber. Arbeidstidene til firmaet står tom på nettsidene deres og stemmer med det han har sagt. Og jeg jobber turnus i sommer, så iblant jobber vi om hverandre. Flørten oss imellom er heftig, nesten bedre enn sexen, og i det siste har det vært å chattes flere ganger om dagen. Men målet er vel å sees igjen, og vi bor/ jobber i samme by. Men mulig vi ikke kan ha sex igjen før fellesferien er over ...eller at han er mer interessert i bare nettflørt. I så fall kommer jeg til å trekke meg, for jeg vil ha fysisk sex og fysiske dater. Men jeg føler ikke helt jeg kan date andre folk, siden vi har denne kontakten og dessuten skal møtes. Og jeg liker ham veldig godt, og han har tom kommet med en slags kjærlighetserklæring til meg, noe som overraska meg sia jeg ikke trodde vi var helt der. Kan ikke tenke meg at dette er tull, men er iblant paranoid ... En fuckboy ville vel prøvd å få så mye fysisk sex som mulig før han dumpa? Eller ihvertfall mer egosmørning? Han virker ellers ordentlig, sånn fyr som jobber, trener og er med venner. Vi hadde tom sex edru. Eterhvert er jeg blitt noe frustrert og har litt noia for at det er tull at vi faktisk skal sees mer/at han ikke er så interessert. Men kanskje han tenker at vi har god tid - og ikke ditcher kompisavtaler for dame (jeg ditcha jo heller ikke familien). Har bare aldri opplevd før at menn ikke prioriterer å ha mer sex ved første og beste anledning... Kanskje han vil gå rolig fram og bli bedre kjent (han er en interessant fyr)... Tanker? Anonymkode: 27d4f...567 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2019 #3 Skrevet 25. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: August. Anonymkode: 5cd88...bdd Hehe, ja, kanskje det. Anonymkode: 27d4f...567 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2019 #4 Skrevet 25. juli 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hehe, ja, kanskje det. Anonymkode: 27d4f...567 Eller jeg synes faktisk du skal spare den nervøsiteten til en annen måned. Anonymkode: 5cd88...bdd 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #5 Skrevet 27. juli 2019 På 25.7.2019 den 20.48, AnonymBruker skrev: Eller jeg synes faktisk du skal spare den nervøsiteten til en annen måned. Anonymkode: 5cd88...bdd Er ikke nervøs, bare lurer på når jeg evt skal kutte ham ut og date andre. Anonymkode: 27d4f...567
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #6 Skrevet 27. juli 2019 Date andre, du har ingen forpliktelser overfor ham frem til dere tar en prat om eksklusivitet 😌 De verste fuckboysa er de som ikke vil ha sex, fordi de kan få det andre steder, og bare vil ha deg på kroken for å styrke sitt eget selvbilde. Been there, done that. Føler du at noe skurrer er det kanskje grobunn i det, prøv å ikke tenke for mye på det. Date andre og nyt sommeren din! ❤️ Så kan du krysse den broen når du kommer til den når det gjelder ham. Anonymkode: 3948b...158
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #7 Skrevet 27. juli 2019 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er ikke nervøs, bare lurer på når jeg evt skal kutte ham ut og date andre. Anonymkode: 27d4f...567 Ok. Anonymkode: 5cd88...bdd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå