Gå til innhold

Noen som har erfaring med en stilkonsulent?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter 20 år uten stil har jeg nå sett meg lei og vurderer å leie inn en stilkonsulent. Jeg klarer ikke å se hvilke klær som passer sammen og jeg ender bare opp med hvit t-skjorte og olabukse. Gjesp... Det har blitt spesielt vanskelig nå etter fødsel da kroppen har forandret seg veldig. 

Anonymkode: 5a761...886

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan være stilkonsulenten din! Bare last opp bilder av kroppsfasongen din og fortell hva slags stil du er ute etter (casual/business casual osv) Jeg har nullniks erfaring, annet enn et rykte på meg for å kle meg slik at de andre på jobb føler at de har kledd seg som en dass :ler:

Anonymkode: 4c45d...1b8

• Liker 2
Gjest Familytree
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan være stilkonsulenten din! Bare last opp bilder av kroppsfasongen din og fortell hva slags stil du er ute etter (casual/business casual osv) Jeg har nullniks erfaring, annet enn et rykte på meg for å kle meg slik at de andre på jobb føler at de har kledd seg som en dass :ler:

Anonymkode: 4c45d...1b8

Enig😂😂

Gjest Familytree
Skrevet

Jeg har erfaring med det. Det var noe nytt for meg, jeg var en del av et jenteprosjekt. Hun ga meg gode råd for å holde et godt utseende i tillegg til klærne, hvor ubehagelig det var da hun måtte ta kroppsmålingene mine haha for nær

AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, Augustotejerina skrev:

Jeg har erfaring med det. Det var noe nytt for meg, jeg var en del av et jenteprosjekt. Hun ga meg gode råd for å holde et godt utseende i tillegg til klærne, hvor ubehagelig det var da hun måtte ta kroppsmålingene mine haha for nær

En del av et jenteprosjekt...? Er ikke du mann?

Anonymkode: 43268...7bd

Gjest Familytree
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

En del av et jenteprosjekt...? Er ikke du mann?

Anonymkode: 43268...7bd

Universitetsprosjektet var av en jente. Hun trengte en mannlig modell. Beklager haha

AnonymBruker
Skrevet

Når kroppen forandrer seg slik etter en fødsel er det viktig å kvitte seg med alle de gamle klærne som er for små, og kjøpe nye klær i stor nok størrelse. Særlig viktig er det å kaste BH-ene som er for små. Dersom du har klær som er litt for små, men som du gjerne ønsker å beholde, får du dem sydd ut. 

Prøv å tiltrekk oppmerksomhet mot en kroppsdel du er fornøyd med. Bruk sterke farger, mønster, knapper, spesielle sømmer, skjerf, smykker, hårpynt e.l. for å tiltrekke oppmerksomhet. 

Anonymkode: 5fea6...542

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvilken by bor du i? 

Anonymkode: 0ed9a...be1

AnonymBruker
Skrevet
On 7/25/2019 at 5:10 PM, AnonymBruker said:

Etter 20 år uten stil har jeg nå sett meg lei og vurderer å leie inn en stilkonsulent. Jeg klarer ikke å se hvilke klær som passer sammen og jeg ender bare opp med hvit t-skjorte og olabukse. Gjesp... Det har blitt spesielt vanskelig nå etter fødsel da kroppen har forandret seg veldig. 

Anonymkode: 5a761...886

Syntes det er den fineste stilen en dame kan ha🙂

Anonymkode: d598b...65c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...