AnonymBruker Skrevet 25. juli 2019 #1 Skrevet 25. juli 2019 Etter 20 år uten stil har jeg nå sett meg lei og vurderer å leie inn en stilkonsulent. Jeg klarer ikke å se hvilke klær som passer sammen og jeg ender bare opp med hvit t-skjorte og olabukse. Gjesp... Det har blitt spesielt vanskelig nå etter fødsel da kroppen har forandret seg veldig. Anonymkode: 5a761...886
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2019 #2 Skrevet 25. juli 2019 Jeg kan være stilkonsulenten din! Bare last opp bilder av kroppsfasongen din og fortell hva slags stil du er ute etter (casual/business casual osv) Jeg har nullniks erfaring, annet enn et rykte på meg for å kle meg slik at de andre på jobb føler at de har kledd seg som en dass Anonymkode: 4c45d...1b8 2
Gjest Familytree Skrevet 25. juli 2019 #3 Skrevet 25. juli 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kan være stilkonsulenten din! Bare last opp bilder av kroppsfasongen din og fortell hva slags stil du er ute etter (casual/business casual osv) Jeg har nullniks erfaring, annet enn et rykte på meg for å kle meg slik at de andre på jobb føler at de har kledd seg som en dass Anonymkode: 4c45d...1b8 Enig😂😂
Gjest Familytree Skrevet 25. juli 2019 #4 Skrevet 25. juli 2019 Jeg har erfaring med det. Det var noe nytt for meg, jeg var en del av et jenteprosjekt. Hun ga meg gode råd for å holde et godt utseende i tillegg til klærne, hvor ubehagelig det var da hun måtte ta kroppsmålingene mine haha for nær
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #5 Skrevet 26. juli 2019 15 timer siden, Augustotejerina skrev: Jeg har erfaring med det. Det var noe nytt for meg, jeg var en del av et jenteprosjekt. Hun ga meg gode råd for å holde et godt utseende i tillegg til klærne, hvor ubehagelig det var da hun måtte ta kroppsmålingene mine haha for nær En del av et jenteprosjekt...? Er ikke du mann? Anonymkode: 43268...7bd
Gjest Familytree Skrevet 26. juli 2019 #6 Skrevet 26. juli 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: En del av et jenteprosjekt...? Er ikke du mann? Anonymkode: 43268...7bd Universitetsprosjektet var av en jente. Hun trengte en mannlig modell. Beklager haha
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #7 Skrevet 26. juli 2019 Når kroppen forandrer seg slik etter en fødsel er det viktig å kvitte seg med alle de gamle klærne som er for små, og kjøpe nye klær i stor nok størrelse. Særlig viktig er det å kaste BH-ene som er for små. Dersom du har klær som er litt for små, men som du gjerne ønsker å beholde, får du dem sydd ut. Prøv å tiltrekk oppmerksomhet mot en kroppsdel du er fornøyd med. Bruk sterke farger, mønster, knapper, spesielle sømmer, skjerf, smykker, hårpynt e.l. for å tiltrekke oppmerksomhet. Anonymkode: 5fea6...542 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #8 Skrevet 27. juli 2019 Hvilken by bor du i? Anonymkode: 0ed9a...be1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #9 Skrevet 27. juli 2019 On 7/25/2019 at 5:10 PM, AnonymBruker said: Etter 20 år uten stil har jeg nå sett meg lei og vurderer å leie inn en stilkonsulent. Jeg klarer ikke å se hvilke klær som passer sammen og jeg ender bare opp med hvit t-skjorte og olabukse. Gjesp... Det har blitt spesielt vanskelig nå etter fødsel da kroppen har forandret seg veldig. Anonymkode: 5a761...886 Syntes det er den fineste stilen en dame kan ha🙂 Anonymkode: d598b...65c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå