Gå til innhold

Rykte: Blotterne i nabolaget.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har hørt et rykte om en blotter. Han går rundt i folks hjem og blotter seg for folk. Han gjør det ikke hver gang man går på han men siden han går i frakk og sånn så vet man ikke når han plutselig kler seg naken. Han gir ikke noe forvarsel for å si det sånn, og nå gruer jeg meg til å gå forbi han. Jeg ser ned, opp og bort. Hvordan håndtere dette problemet. Han er ikke bare sånn ovenfor meg men han bor jo fortsatt i området, også forsvinner han noen måneder så folk tolererer det pga det tror jeg, siden han har unnskyldninger sånn at man kan på en måte ikke «ta» han for det heller... 

Å herrgud... det er å slitsomt. Støgg ern også. 

 

Anonymkode: e0799...84d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rykter eller fakta?  

Rykter Hører jeg aldri på. Dømmer ikke folk ut i fra hva andre sier. Skjønner ikke hvorfor du skal være negativ til denne mannen hvis han ikke har gjort deg noe. 

Anonymkode: ccd92...b23

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

 Å herrgud... det er å slitsomt. Støgg ern også. 

 

Anonymkode: e0799...84d

....å ja, men da så. Hadde`n enda vært fin 😆

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, vintage skrev:

....å ja, men da så. Hadde`n enda vært fin 😆

 

Pene mennesker kan tillate seg alt og det er greit vet du. Men de stygge må holde seg inne.

Anonymkode: ec3bd...c3e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke vil se på at han blotter seg bare se bort.

Synes nakenhet burde bli legalisert, føles ut som å leve i et muslims land der man må dekke seg til over alt.

#freeThePenis #freeTheBalls

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Rykter eller fakta?  

Rykter Hører jeg aldri på. Dømmer ikke folk ut i fra hva andre sier. Skjønner ikke hvorfor du skal være negativ til denne mannen hvis han ikke har gjort deg noe. 

Anonymkode: ccd92...b23

Fakta. Har sett vedkommende blotte seg. :kvalm: 

Makan. Har det blitt en trend å kle seg naken foran folk? Å kle seg baken foran voksne og barn er å gjøre folk noe.

 

39 minutter siden, Imsdalen skrev:

I folks hjem?? Bryter han seg inn da eller?

Vet ikke. Han går i allefall rundt i nabolaget med rumpa bar. Mektig lei. 

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Pene mennesker kan tillate seg alt og det er greit vet du. Men de stygge må holde seg inne.

Anonymkode: ec3bd...c3e

Skjønte ikke... 

Anonymkode: e0799...84d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fakta. Har sett vedkommende blotte seg. :kvalm: 

 Anonymkode: e0799...84d

Så du har sett han selv i mellomtiden fra du skrev første innlegg om et rykte om en blotter?

Anonymkode: 19e67...411

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så du har sett han selv i mellomtiden fra du skrev første innlegg om et rykte om en blotter?

Anonymkode: 19e67...411

Hva?!? Nå skjønner jeg virkelig ikke hva du mener... 

Anonymkode: e0799...84d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 007_008_007
55 minutter siden, abrasiveRefraction skrev:

Hvis du ikke vil se på at han blotter seg bare se bort.

Synes nakenhet burde bli legalisert, føles ut som å leve i et muslims land der man må dekke seg til over alt.

#freeThePenis #freeTheBalls

 

Så da er det i følge deg greit at man blotter seg foran barn også? Er du vel bevart eller...?

Endret av 007_008_007
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hørt et rykte om en blotter. Han går rundt i folks hjem og blotter seg for folk. Han gjør det ikke hver gang man går på han men siden han går i frakk og sånn så vet man ikke når han plutselig kler seg naken. Han gir ikke noe forvarsel for å si det sånn, og nå gruer jeg meg til å gå forbi han. Jeg ser ned, opp og bort. Hvordan håndtere dette problemet. Han er ikke bare sånn ovenfor meg men han bor jo fortsatt i området, også forsvinner han noen måneder så folk tolererer det pga det tror jeg, siden han har unnskyldninger sånn at man kan på en måte ikke «ta» han for det heller... 

Å herrgud... det er å slitsomt. Støgg ern også. 

 

Anonymkode: e0799...84d

Treffer du på en blotter, så ringer du politiet på 112. De rykker ut. 

Blotteren er så langt inne i sitt eget hode at han kan du bare si bøøø til, så løper han. 

Anonymkode: 4c827...14b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, 007_008_007 skrev:

Så da er det i følge deg greit at man blotter seg foran barn også? Er du vel bevart eller...?

Da vi var unger, fikk vi bare beskjed om å holde oss unna blotteren i nabolaget...men den gangen var de mindre farlige enn de er nå virker det som.

Anonymkode: 19e67...411

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han går rundt i folks hjem og blotter seg for folk.

Jøsses, går rundt inne hos folk altså og blotter seg inni folks hjem. WOW. 😄 Bare å kaste ham ut av huset da. Men fra spøk til alvor, hva med å ta bilde av ham der han står i frakken sin? Jeg har skjønt at de fleste blottere gjør dette nettopp for sjokkeffekten. Vi hadde en da jeg var liten og folk startet å le av ham når han blottet seg. Da var det ikke så kult å blotte seg likevel etterhvert. 

Anonymkode: 78d06...dad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jøsses, går rundt inne hos folk altså og blotter seg inni folks hjem. WOW. 😄 Bare å kaste ham ut av huset da. Men fra spøk til alvor, hva med å ta bilde av ham der han står i frakken sin? Jeg har skjønt at de fleste blottere gjør dette nettopp for sjokkeffekten. Vi hadde en da jeg var liten og folk startet å le av ham når han blottet seg. Da var det ikke så kult å blotte seg likevel etterhvert. 

Anonymkode: 78d06...dad

Du altså når noen blotter seg så er ikke det det jeg tenker på. Da tenkte jeg mest på å komme meg unna. Å ta frem mobil eller kamera er ikke noe jeg syns var nødvendig. Underlivet til vedkommende er ikke noe jeg ønsker å huske liksom. 

Anonymkode: e0799...84d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Treffer du på en blotter, så ringer du politiet på 112. De rykker ut. 

Blotteren er så langt inne i sitt eget hode at han kan du bare si bøøø til, så løper han. 

Anonymkode: 4c827...14b

Han blir aldri tatt. Om han blir tatt så er han borte en periode, også holder han opp en stund også gjør han det igjen. En ting er at han også reiser bort i perioder og er borte i 2-3 måneder så ingen får fatt på han. Han kommer seg liksom unna hele tiden og selvom de tar med seg han til politistasjonen så virker det ikke som han bryr seg så veldig. Men jeg kjenner han ikke og vil selvsagt ikke bli kjent med en som blotter seg. 

Anonymkode: e0799...84d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du altså når noen blotter seg så er ikke det det jeg tenker på. Da tenkte jeg mest på å komme meg unna. Å ta frem mobil eller kamera er ikke noe jeg syns var nødvendig. Underlivet til vedkommende er ikke noe jeg ønsker å huske liksom. 

Anonymkode: e0799...84d

Når du har sett denne rare personen nok ganger til at du ikke blir redd så kan du prøve på det. For det kan få personen til å kutte ned på blottingen eller slutte helt. Du mistet jo poenget med det jeg skrev. Du sletter selvfølgelig bildene. Du trenger ikke ta bilde heller, kan bare late som du filmer eller tar bilde. Hadde jeg gjort. På avstand selvfølgelig. Og så hadde jeg sagt, kult, håper det er greit jeg legger ut filmen av deg på youtube! Kanskje ikke så kult for blotteren å vise seg frem da?? 😋

Anonymkode: 78d06...dad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da tenkte jeg mest på å komme meg unna.

Du spurte jo om råd i hovedinnlegget så jeg kommer med gode forslag. Å være redd for blottere trenger du sjelden være, de pleier være ganske harmløse og endel av dem har diagnoser. I mammas nabolag var det en blotter når hun var liten. Han var autist. 

Anonymkode: 78d06...dad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når du har sett denne rare personen nok ganger til at du ikke blir redd så kan du prøve på det. For det kan få personen til å kutte ned på blottingen eller slutte helt. Du mistet jo poenget med det jeg skrev. Du sletter selvfølgelig bildene. Du trenger ikke ta bilde heller, kan bare late som du filmer eller tar bilde. Hadde jeg gjort. På avstand selvfølgelig. Og så hadde jeg sagt, kult, håper det er greit jeg legger ut filmen av deg på youtube! Kanskje ikke så kult for blotteren å vise seg frem da?? 😋

Anonymkode: 78d06...dad

Ja. Jeg tar i mot alle gode råd. Jeg skal gi tilbakemeldinger etter alle gode råd. Jeg tror at det bare vil trigge en blotter så jeg tror jeg står over. 

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du spurte jo om råd i hovedinnlegget så jeg kommer med gode forslag. Å være redd for blottere trenger du sjelden være, de pleier være ganske harmløse og endel av dem har diagnoser. I mammas nabolag var det en blotter når hun var liten. Han var autist. 

Anonymkode: 78d06...dad

Akkurat ja. Pga svarene her så er det tydelig at det er en del blottere rundt omkring. 

 

Takk for råd. 

Anonymkode: e0799...84d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666

Dersom du ønsker slutt på ulovlig adferd, ringer du politiet.

Hvor vanskelig kan det være å forstå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Alterego666 skrev:

Dersom du ønsker slutt på ulovlig adferd, ringer du politiet.

Hvor vanskelig kan det være å forstå?

Ja. Vet. Men forrige gang noen blottet seg rakk jeg ikke det. Like så greit så slipper man å se blotteren naken. 

Anonymkode: e0799...84d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...